Paar lui in de klas hebben het als project dit jaar, gelukkig is het lekker zonnig vandaagquote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
neh die zonneboten zijn saai, al zo vaak gezien... en Akkrum is behoorlijk uit de route als ik naar Franeker ga
Weet jij niet waar jij zit maar hier regent het heel de dag alquote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:43 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Paar lui in de klas hebben het als project dit jaar, gelukkig is het lekker zonnig vandaag
Misschien moet je je sarcasmemeter eens gaan kalibreren.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:12 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Weet jij niet waar jij zit maar hier regent het heel de dag al
Geen zonnebril bij?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:25 schreef Alexxxxx het volgende:
hier ging de zon schijnen zodra de eerste oldtimers Franeker in reden. wel vermoeiendheb geen ogen meer over
Ik moet helemaal niks.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:16 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Misschien moet je je sarcasmemeter eens gaan kalibreren.
bij mij met een doos tissues en een rol ducttape.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:39 schreef Paladijn het volgende:
Gelukkig zit de accu goed vast
[ afbeelding ]
Ja, helaas ging het niet.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:40 schreef Paladijn het volgende:
Die SLS die even zijn wiel gaat verwisselen tijdens de race
jij bent niet aan het kamperenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:12 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Weet jij niet waar jij zit maar hier regent het heel de dag al
Heb je het helemaal afgeluisterd? Misschien zat er ergens een verborgen boodschapquote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:22 schreef Anne het volgende:
Weet je nog Alex, dat jouw telefoon mij met enig regelmaat belde, zonder dat jij daar vanaf wist? En als ik dan niet opnam dat ie mijn voicemail minuten lang vol lulde en jouw beltegoed daardoor op raakte?
Barca zijn telefoon kent dat trucje ook. 4 minuut nogwat.
Uiteraard. Maar helaas..quote:Op maandag 18 mei 2015 08:05 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb je het helemaal afgeluisterd? Misschien zat er ergens een verborgen boodschap
oldtimers hebben vrijstelling, bovendien geld de regel sowieso alleen voor diesels.quote:Op maandag 18 mei 2015 09:24 schreef Iwanius het volgende:
Morgen. In de media schrijven dat allerlei wagens van voor 2000 verboden worden en beboet wanneer deze zich in de binnenstad melden,zie ik afgelopen week zeker 5 wagens van de jaren 60,70 en 80 de binnenstad inrijden zonder problemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |