Brabant jonguhquote:
Hij zat aan de binnenkant van je voorruit geplakt al die tijd?quote:Op maandag 25 mei 2015 11:21 schreef Dingest het volgende:
Zo. Eindelijk de kachelradiateur gevonden![]()
[ afbeelding ]
Ja, maar zo stond het dus niet in het boekjequote:Op maandag 25 mei 2015 11:30 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Hij zat aan de binnenkant van je voorruit geplakt al die tijd?
Er zit een dikzak met hanekam bijna in je kofferbakquote:Op maandag 25 mei 2015 11:34 schreef Alexxxxx het volgende:
als ik zulke foto's zie ben ik altijd blij dat ik van het sleutelen nooit mijn hobby heb gemaakt![]()
vanaf 34:00
Skoda maakt best wel aparte motorsquote:Op maandag 25 mei 2015 11:34 schreef Alexxxxx het volgende:
als ik zulke foto's zie ben ik altijd blij dat ik van het sleutelen nooit mijn hobby heb gemaakt![]()
vanaf 34:00
ja, stikte van de rasmongolen op het wtc terrein. vanaf daar tot ik geparkeerd was 200 verder heb ik minstens 10 keer bijna een kutbrommer tegen me aan gehadquote:Op maandag 25 mei 2015 11:41 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Er zit een dikzak met hanekam bijna in je kofferbak
das ook buitenlandquote:
Inclusief spelfouten?quote:Op maandag 25 mei 2015 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Olav is tof, die leest met Dakar (onder andere) mijn teksten voor.
en rare zinsconstructiesquote:
Uhu! Hij spreekt elke d en t apart uit om de nadruk er op te leggen.quote:
hoe zou dat nou komen?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:12 schreef Alexxxxx het volgende:
binnenkort nog een dagje WRX STI doen, die was vandaag telkens bezet.
Een wachtrij bij het benzinestation?quote:
daar was er maar 1 van, van de rest meerderequote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:49 schreef lipje het volgende:
[..]
hoe zou dat nou komen?
Jij deed toch alleen vrachtauto's enzo
Klinkt op zich niet als een heel vervelend dagjequote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:11 schreef Alexxxxx het volgende:
onder andere.
[ afbeelding ]
Met deze wezen offroaden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met deze twee langere tijd de openbare weg op geweest
[ afbeelding ]
En met deze een slalom-competitie gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |