die derde heeft 2 ogen op tiet-hoogte. Lijkt wel een barbapapaquote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:53 schreef Greys het volgende:
Die backings hebben nog steeds die koeienpakken zie ik???
Niet voor augmented reality. In ieder geval niet met Trijntje en de achtergrondzangeressen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 12:32 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Lijkt me wel toch? Ze moeten het toch repeteren...
Amateuristisch van de organisatie.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 12:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, er was omgeroepen dat haar tijd op was terwijl de klok nog gewoon liep, dus ze beginnen aan een laatste run (want nog tijd op de klok). Toen liep de klok echt af en werd direct de muziek uitgezet, midden in de run.
Maar als het gerucht klopt dat er een man naast haar komt te lopen, dan moet dat toch gerepeteerd worden?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:32 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Niet voor augmented reality. In ieder geval niet met Trijntje en de achtergrondzangeressen.
Niet als zij op één vast punt blijft staan zoals nu de hele tijd. Volgens mij.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar als het gerucht klopt dat er een man naast haar komt te lopen, dan moet dat toch gerepeteerd worden?
Idd, je weet waar je die man erin laat komen, dus weet je ook of Trijn op de juiste plek staat/loopt/beweegtquote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet als zij op één vast punt blijft staan zoals nu de hele tijd. Volgens mij.
Man? Dat poppetje van Zweden zeker?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar als het gerucht klopt dat er een man naast haar komt te lopen, dan moet dat toch gerepeteerd worden?
Ze gebruikt zeker niet het hele podium, maar ze bewoog wel wat vrijer. Lopen doet ze niet echt.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:50 schreef Greys het volgende:
Liep ze tijdens deze repetitie wel een beetje heen en weer of bleven haar voeten op dezelfde spot? helemaal niet op gelet eigenlijk. De vorige keer zeiden ze dat ze niet liep door haar jurk, maar nu?
Uiteraard. We mogen volgens mij aannemen dat er niemand naast haar gaat lopen indien AR wordt gebruikt.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hm. Dan geloof ik niet meer augmented realityquote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ze gebruikt zeker niet het hele podium, maar ze bewoog wel wat vrijer. Lopen doet ze niet echt.
quote:Ik zit niet in Wenen, maar ik vang gewoon heel veel op. En dan niet op basis van wat sommigen zeggen, maar op basis van wat er daadwerkelijk gebeurt. Zo heb ik bijv. de hele act gezien die werd gefilmd via periscope door een lid van de delegatie in de arena. Trijntje zong daar werkelijk waar fantastisch. Bedenk de studioversie, maar dan vol subtiele veranderingen en vooral met heel veel emotie. Ik kreeg er echt tranen in mijn ogen van, zo mooi was dat. Zó heb ik haar nog nooit horen zingen.
De animatie is trouwens de achtergrond die je ziet. Op beelden anders dan de officiële camera-registratie lijken dat hele vage beelden, maar door de echte camera is dat een soort 3D Hologram (kan het niet anders uitleggen). In het begin zie je alleen Trijntje heel close, en dan bij de “I wish you were waiting roses at sunset” komt er echt een zon op en zoomt de camera ietsje uit. Daarna zie je ook een man lopen en tijdens de bridge wordt dat even een soort “droom” die uitkomt, waar je dan de man een vrouw (Trijntje) ziet vasthouden en zoenen. Daarna komt de emotionele climax met uithalen en adlibs en verdwijnt de droom en zie je weer enkel de man lopen. Waar de stage tot dan toe vrij zwart/wit/grijs (heel afstekend tegenover kleurenpatroon van alle andere acts) is, wordt hij op het eind kleuriger. Die kleuren op het eind zullen ongetwijfeld aangepast gaan worden, dit was een beetje enthousiast met dat felgroen. Dat rood was wel heel mooi. Het is dus iets wat je echt dinsdag zelf moet zien om het te snappen (want als je alleen nu de graphics ziet, zie je dat effect niet). De camera is de man tegen wie ze dit zingt en dat spel zal heel prominent een rol gaan spelen in de act. Daar was ze maandag nog niet zozeer mee bezig, dus dat viel niet op z’n plek natuurlijk. Erg benieuwd naar morgen voor wat dat betreft. De camera zoomt constant in en weer uit, maar dat was maandag nog een beetje vreemd soms, want Trijntje deed daar nog niet veel mee én ze zingt het nummer ook behoorlijk anders (mooier!) dan de studioversie. Dus die cameraman ging nog op cues van de studioversie, terwijl dat nu dus ook wordt aangepast naar de daadwerkelijke live versie.
Dan nog zou ik dat wel repeteren. Het zou ook nog kunnen dat die man een onderdeel is van de AR.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet als zij op één vast punt blijft staan zoals nu de hele tijd. Volgens mij.
Want dat is onmogelijk als ze niet loopt?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm. Dan geloof ik niet meer augmented reality
Vooral het armpje had ruim vrij spelquote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ze gebruikt zeker niet het hele podium, maar ze bewoog wel wat vrijer. Lopen doet ze niet echt.
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:54 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb werkelijk waar geen idee meer... ik geloof ergens niet dat er nog dingen worden toegevoegd maar ik kan ook niet geloven dat dit alles is
Nee, dat lijkt mij zonder repeteren juist onmogelijk als ze wél van haar vaste plek af gaatquote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Want dat is onmogelijk als ze niet loopt?
Dit gedeeltequote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:53 schreef Greys het volgende:
Jammer, want dit verhaal klonk alsof iemand het niet uit zijn duim zoog.
[..]
zag het wel naar uit. Ze was, zeker in de 2e helft van het nummer, veel meer met de camera bezig.quote:De camera is de man tegen wie ze dit zingt en dat spel zal heel prominent een rol gaan spelen in de act. Daar was ze maandag nog niet zozeer mee bezig, dus dat viel niet op z’n plek natuurlijk.
En waarom is dat zo moeilijk te geloven? Omdat ze veel tijd hebben gehad?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:54 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb werkelijk waar geen idee meer... ik geloof ergens niet dat er nog dingen worden toegevoegd maar ik kan ook niet geloven dat dit alles is
Ja maar die zon en die man etc daar is geen woord over gesproken door de pressroom. Dus dat zou dan allemaal maandag pas komen. Gevaarlijk als ze dat zo op het laatste moment doen. Maar wel tof, ALS het zo is.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dit gedeelte
[..]
zag het wel naar uit. Ze was, zeker in de 2e helft van het nummer, veel meer met de camera bezig.
Ja tuurlijk, de mensen van de regie en de cameramannen moeten dat toch weten. Die kan je niet maandag pas laten opdraven.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Trijntje zong daar werkelijk waar fantastisch. Bedenk de studioversie, maar dan vol subtiele veranderingen en vooral met heel veel emotie.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:53 schreef Greys het volgende:
Trijntje zong daar werkelijk waar fantastisch. Bedenk de studioversie, maar dan vol subtiele veranderingen en vooral met heel veel emotie.
Maar ze loopt juist nog steeds niet echt, alleen later is ze wel veel meer met de camera bezig.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt mij zonder repeteren juist onmogelijk als ze wél van haar vaste plek af gaat
Ik zie het somber in... denk niet dat ze het gaan gebruiken.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:57 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, de mensen van de regie en de cameramannen moeten dat toch weten. Die kan je niet maandag pas laten opdraven.
afgelopen twee jaar was er ook een geluidje voor elke optredenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:56 schreef Jason22 het volgende:
Ik weet nu aal dat ik me aan dat irritant geluidje vlak voor het optreden ga ergeren zoals hier:
Hmm het klopt dan weer wel dat ze het groene hebben weggehaald en het rode is er nog steeds...quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:53 schreef Greys het volgende:
Jammer, want dit verhaal klonk alsof iemand het niet uit zijn duim zoog.
[..]
Raar dat ze dat dan tijdens de repetities nog niet heeft laten horen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Trijntje zong daar werkelijk waar fantastisch. Bedenk de studioversie, maar dan vol subtiele veranderingen en vooral met heel veel emotie.
Vooral van dit deel zou ik het mooi vinden als het waar is. Zo'n repetitief nummer, daar kan je alleen wat van maken door zelf steeds te improviseren. Een risico maar je zal wel moeten.
Ik heb het al gevraagd via twitter en FB chat. Even antwoord afwachten. Al gaf hij hiervoor heel snel antwoord en ik heb het gister al op twitter gevraagd en nog geen antwoord, dus misschien mag hij gewoon niks zeggen en dat zou een goed teken zijnquote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:58 schreef Unites het volgende:
[..]
Ik zie het somber in... denk niet dat ze het gaan gebruiken.
Stalk die journalisten daar plz
Da's een van de redenen, maar misschien ook omdat je op basis van vorig jaar wat meer van Pannencoucke verwacht dan enkel LOVEquote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En waarom is dat zo moeilijk te geloven? Omdat ze veel tijd hebben gehad?
Hoeft niet maandag pas. Het zou gewoon een bewerking van het beeld zijn, kunnen ze afgelopen maandag al mee begonnen zijn te testen met de beelden die ze toen geschoten hebben.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar die zon en die man etc daar is geen woord over gesproken door de pressroom. Dus dat zou dan allemaal maandag pas komen. Gevaarlijk als ze dat zo op het laatste moment doen. Maar wel tof, ALS het zo is.
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb het al gevraagd via twitter en FB chat. Even antwoord afwachten. Al gaf hij hiervoor heel snel antwoord en ik heb het gister al op twitter gevraagd en nog geen antwoord, dus misschien mag hij gewoon niks zeggen en dat zou een goed teken zijn
Cameraman hoeft dat niet eens te weten, denk ik. Die moet gewoon filmen wat hem gezegd wordt te filmen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:57 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, de mensen van de regie en de cameramannen moeten dat toch weten. Die kan je niet maandag pas laten opdraven.
Ah dan begreep ik je post verkeerd, sorry. Ik dacht dat ze niet meer echt op één vaste plek bleef staan.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar ze loopt juist nog steeds niet echt, alleen later is ze wel veel meer met de camera bezig.
Of hij had het nog niet gehoord en staat nu gillend op de deur van Pannecoucke te bonzen om erachter te komen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb het al gevraagd via twitter en FB chat. Even antwoord afwachten. Al gaf hij hiervoor heel snel antwoord en ik heb het gister al op twitter gevraagd en nog geen antwoord, dus misschien mag hij gewoon niks zeggen en dat zou een goed teken zijn
Ik weet dit helemaal te visualiseren.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Of hij had het nog niet gehoord en staat nu gillend op de deur van Pannecoucke te bonzen om erachter te komen.
Het zal me niks verbazen als er vorig jaar meer budget was dan nu, omdat ik Ilse er wel voor aan zie uit eigen zak te betalen... Ik denk ook niet aan een bewuste mindfuck, ik denk gewoon dat Trijntje nog niet half de vakvrouw is die Ilse is.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's een van de redenen, maar misschien ook omdat je op basis van vorig jaar wat meer van Pannencoucke verwacht dan enkel LOVE
En die kledingkeuzes die echt als een hysterische tang op een varken slaan en waarvan dus nog niet duidelijk is wat het moet worden. Ik kan me niet voorstellen dat het allemaal een bewuste mindfuck is. Als je ergens vertrouwen in hebt dan staat het als een huis en heb je geen mindfuck nodig, zie de laatste twee jaar
Ik snap nog steeds NIETS van dat rouwnetje, dat ze zo klungelig weghaalt en dan heur haar voor haar ogen vandaan moet schudden.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:02 schreef Unites het volgende:
Is dit al gepost?
Vanuit meerdere posities en zo
Ik liet hem lekker op als ik haar was, met al die close ups en schele ogenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds NIETS van dat rouwnetje, dat ze zo klungelig weghaalt en dan heur haar voor haar ogen vandaan moet schudden.
Er bekruipt me inderdaad weer steeds meer een 'Ik heb geen idee en ik laat me alles maar aanpraten'-idee. Anouk en Ilse waren vanaf het begin totaal in controlquote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het zal me niks verbazen als er vorig jaar meer budget was dan nu, omdat ik Ilse er wel voor aan zie uit eigen zak te betalen... Ik denk ook niet aan een bewuste mindfuck, ik denk gewoon dat Trijntje nog niet half de vakvrouw is die Ilse is.
Die achtergrond schreeuwt nu gewoon dat het een 3D-effect moet krijgen, veel te wazig allemaal, beetje raar dat we dat nog nergens op de officiele camerabeelden te zien hebben gekregenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:06 schreef Unites het volgende:
Op zich... die achtergrond is wel mooi, maar daar gaan we straks toch echt helemaal niets van zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |