Maar ze loopt juist nog steeds niet echt, alleen later is ze wel veel meer met de camera bezig.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt mij zonder repeteren juist onmogelijk als ze wél van haar vaste plek af gaat
Ik zie het somber in... denk niet dat ze het gaan gebruiken.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:57 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, de mensen van de regie en de cameramannen moeten dat toch weten. Die kan je niet maandag pas laten opdraven.
afgelopen twee jaar was er ook een geluidje voor elke optredenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:56 schreef Jason22 het volgende:
Ik weet nu aal dat ik me aan dat irritant geluidje vlak voor het optreden ga ergeren zoals hier:
Hmm het klopt dan weer wel dat ze het groene hebben weggehaald en het rode is er nog steeds...quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:53 schreef Greys het volgende:
Jammer, want dit verhaal klonk alsof iemand het niet uit zijn duim zoog.
[..]
Raar dat ze dat dan tijdens de repetities nog niet heeft laten horen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Trijntje zong daar werkelijk waar fantastisch. Bedenk de studioversie, maar dan vol subtiele veranderingen en vooral met heel veel emotie.
Vooral van dit deel zou ik het mooi vinden als het waar is. Zo'n repetitief nummer, daar kan je alleen wat van maken door zelf steeds te improviseren. Een risico maar je zal wel moeten.
Ik heb het al gevraagd via twitter en FB chat. Even antwoord afwachten. Al gaf hij hiervoor heel snel antwoord en ik heb het gister al op twitter gevraagd en nog geen antwoord, dus misschien mag hij gewoon niks zeggen en dat zou een goed teken zijnquote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:58 schreef Unites het volgende:
[..]
Ik zie het somber in... denk niet dat ze het gaan gebruiken.
Stalk die journalisten daar plz
Da's een van de redenen, maar misschien ook omdat je op basis van vorig jaar wat meer van Pannencoucke verwacht dan enkel LOVEquote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En waarom is dat zo moeilijk te geloven? Omdat ze veel tijd hebben gehad?
Hoeft niet maandag pas. Het zou gewoon een bewerking van het beeld zijn, kunnen ze afgelopen maandag al mee begonnen zijn te testen met de beelden die ze toen geschoten hebben.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar die zon en die man etc daar is geen woord over gesproken door de pressroom. Dus dat zou dan allemaal maandag pas komen. Gevaarlijk als ze dat zo op het laatste moment doen. Maar wel tof, ALS het zo is.
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb het al gevraagd via twitter en FB chat. Even antwoord afwachten. Al gaf hij hiervoor heel snel antwoord en ik heb het gister al op twitter gevraagd en nog geen antwoord, dus misschien mag hij gewoon niks zeggen en dat zou een goed teken zijn
Cameraman hoeft dat niet eens te weten, denk ik. Die moet gewoon filmen wat hem gezegd wordt te filmen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:57 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, de mensen van de regie en de cameramannen moeten dat toch weten. Die kan je niet maandag pas laten opdraven.
Ah dan begreep ik je post verkeerd, sorry. Ik dacht dat ze niet meer echt op één vaste plek bleef staan.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar ze loopt juist nog steeds niet echt, alleen later is ze wel veel meer met de camera bezig.
Of hij had het nog niet gehoord en staat nu gillend op de deur van Pannecoucke te bonzen om erachter te komen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb het al gevraagd via twitter en FB chat. Even antwoord afwachten. Al gaf hij hiervoor heel snel antwoord en ik heb het gister al op twitter gevraagd en nog geen antwoord, dus misschien mag hij gewoon niks zeggen en dat zou een goed teken zijn
Ik weet dit helemaal te visualiseren.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Of hij had het nog niet gehoord en staat nu gillend op de deur van Pannecoucke te bonzen om erachter te komen.
Het zal me niks verbazen als er vorig jaar meer budget was dan nu, omdat ik Ilse er wel voor aan zie uit eigen zak te betalen... Ik denk ook niet aan een bewuste mindfuck, ik denk gewoon dat Trijntje nog niet half de vakvrouw is die Ilse is.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's een van de redenen, maar misschien ook omdat je op basis van vorig jaar wat meer van Pannencoucke verwacht dan enkel LOVE
En die kledingkeuzes die echt als een hysterische tang op een varken slaan en waarvan dus nog niet duidelijk is wat het moet worden. Ik kan me niet voorstellen dat het allemaal een bewuste mindfuck is. Als je ergens vertrouwen in hebt dan staat het als een huis en heb je geen mindfuck nodig, zie de laatste twee jaar
Ik snap nog steeds NIETS van dat rouwnetje, dat ze zo klungelig weghaalt en dan heur haar voor haar ogen vandaan moet schudden.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:02 schreef Unites het volgende:
Is dit al gepost?
Vanuit meerdere posities en zo
Ik liet hem lekker op als ik haar was, met al die close ups en schele ogenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds NIETS van dat rouwnetje, dat ze zo klungelig weghaalt en dan heur haar voor haar ogen vandaan moet schudden.
Er bekruipt me inderdaad weer steeds meer een 'Ik heb geen idee en ik laat me alles maar aanpraten'-idee. Anouk en Ilse waren vanaf het begin totaal in controlquote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het zal me niks verbazen als er vorig jaar meer budget was dan nu, omdat ik Ilse er wel voor aan zie uit eigen zak te betalen... Ik denk ook niet aan een bewuste mindfuck, ik denk gewoon dat Trijntje nog niet half de vakvrouw is die Ilse is.
Die achtergrond schreeuwt nu gewoon dat het een 3D-effect moet krijgen, veel te wazig allemaal, beetje raar dat we dat nog nergens op de officiele camerabeelden te zien hebben gekregenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:06 schreef Unites het volgende:
Op zich... die achtergrond is wel mooi, maar daar gaan we straks toch echt helemaal niets van zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |