Waarom betrek jij Ajax erbij?quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ajax heeft ook nergens recht op met hun aidsspel
Fred Rutten football geniusquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ze zouden die beker aan Feyenoord moeten geven
Ik ben de draad helemaal niet kwijt. In onze conversatie heeft het geen enkel moment over Ajax gegaan. Ik zou neit weten waarom je die er opeens wel bij zou moeten betrekken.quote:
We maakten zeker kans alleen had ik die wedstrijd al snel het gevoel dat ze er zelf niet in geloofden.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:10 schreef Collide het volgende:
[..]
Laatste weken presteren ze helemaal niets meer. Maar ze hebben wel pech gehad met de loting en de thuiswedstrijd tegen Roma want ze maakte zeker kans.
Ik ga het gewoon even op rtl7 terugkijken.quote:
Nee, ik wacht tot volgende week tot het echt om de knikkers gaat. Dat hele voorspel van de afgelopen weken boeit toch niet. Ik heb vorige week wel gekeken of Taylor er dan echt voor het eerst sinds 2005 er uit zou gaan voor de play-offs begonnen.quote:
gaan we samen kijken dan en posten?quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ga het gewoon even op rtl7 terugkijken.
Okequote:
Sevilla heerlijk ploegje maatquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mooi Djnepr in de finale
Die ga ik dus niet kijken
Lekker ontregeld door dat grauwe Oostblokclubjequote:Op donderdag 14 mei 2015 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sevilla heerlijk ploegje maat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |