hero league? wtb!!quote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:05 schreef Roma-Totti het volgende:
Lachen met Aglar! Alleen beetje jammer dat we in team Noob kwamen, onze core was nog 14%, wij met zn 2en rammen op enemy core en alsnog gewonnen![]()
Nee we deden quick matchquote:
nu je het zegt inderdaad .... ach, ik speel voornamelijk heroes die ik prettig vind om te spelen en ik goed kan beheren. Maakt mij weinig uit wat de tierlists zeggen.quote:Op donderdag 9 juli 2015 21:33 schreef Cikx het volgende:
[..]
Hij staat vreemd genoeg vrij laag in de tierlists op verschillende sites.
Ik kan niks veranderen helaasquote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:03 schreef Roma-Totti het volgende:
Ik wil ook in de beginpost met battletag
Mooie was dat ja. Stonden we met zijn tweeën die core in elkaar te stampen terwijl de rest... ja; geen idee.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:05 schreef Roma-Totti het volgende:
Lachen met Aglar! Alleen beetje jammer dat we in team Noob kwamen, onze core was nog 14%, wij met zn 2en rammen op enemy core en alsnog gewonnen![]()
Beetje rondjes lopenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:56 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Mooie was dat ja. Stonden we met zijn tweeën die core in elkaar te stampen terwijl de rest... ja; geen idee.
Omdat ie solo gewoon NIET werkt. Hij slaat hard, maar is ook zo dood. Als je m geen stacks laat opbouwen is ie waardeloos..quote:Op donderdag 9 juli 2015 21:33 schreef Cikx het volgende:
[..]
Hij staat vreemd genoeg vrij laag in de tierlists op verschillende sites.
Dit jaquote:Op woensdag 22 juli 2015 14:29 schreef Cikx het volgende:
Leoric gekocht, hij is iets minder tanky dan ik verwacht had.
Same.. als in: hij wordt in no time aan stukken gescheurdquote:Op woensdag 22 juli 2015 14:29 schreef Cikx het volgende:
Leoric gekocht, hij is iets minder tanky dan ik verwacht had.
Uhu, ik koop ook alleen met in-game goud en had na wat testrondjes (met Malfurion tegen Arthas) wel goede moed. Speelde daarna 2x tegen de AI en dat viel al vies tegen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:39 schreef Perrin het volgende:
[..]
Same.. als in: hij wordt in no time aan stukken gescheurd
Gekocht met in-game goud, dat wel.. Maar als bron van pure pwnage vind ik m wat matig.
Vind ik ook een van de leukste heroes om mee te spelen inderdaad!quote:
Cool!quote:Op woensdag 5 augustus 2015 12:29 schreef knoffel het volgende:
nieuwe map aangekondigd in diablo stijl genaamd infernal shrines.
Youtube:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |