abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154226022
Lachen met Aglar! Alleen beetje jammer dat we in team Noob kwamen, onze core was nog 14%, wij met zn 2en rammen op enemy core en alsnog gewonnen _O- _O-
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
  vrijdag 10 juli 2015 @ 18:29:33 #202
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_154227694
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 17:05 schreef Roma-Totti het volgende:
Lachen met Aglar! Alleen beetje jammer dat we in team Noob kwamen, onze core was nog 14%, wij met zn 2en rammen op enemy core en alsnog gewonnen _O- _O-
hero league? wtb!!
pi_154229320
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 18:29 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

hero league? wtb!!
Nee we deden quick match :9
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
  vrijdag 10 juli 2015 @ 21:19:59 #204
253373 knoffel
Baas boven Baas
pi_154232291
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 21:33 schreef Cikx het volgende:

[..]

Hij staat vreemd genoeg vrij laag in de tierlists op verschillende sites.
nu je het zegt inderdaad .... ach, ik speel voornamelijk heroes die ik prettig vind om te spelen en ik goed kan beheren. Maakt mij weinig uit wat de tierlists zeggen.
Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen.
pi_154232740
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 17:03 schreef Roma-Totti het volgende:
Ik wil ook in de beginpost met battletag ;(
Ik kan niks veranderen helaas :P
  vrijdag 10 juli 2015 @ 22:56:24 #206
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_154235664
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 17:05 schreef Roma-Totti het volgende:
Lachen met Aglar! Alleen beetje jammer dat we in team Noob kwamen, onze core was nog 14%, wij met zn 2en rammen op enemy core en alsnog gewonnen _O- _O-
Mooie was dat ja. Stonden we met zijn tweeën die core in elkaar te stampen terwijl de rest... ja; geen idee.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_154253158
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 21:33 schreef Cikx het volgende:

[..]

Ik kan niks veranderen helaas :P
;( ;( ;(
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_154253164
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 22:56 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Mooie was dat ja. Stonden we met zijn tweeën die core in elkaar te stampen terwijl de rest... ja; geen idee.
Beetje rondjes lopen _O-
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_154495867
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 21:33 schreef Cikx het volgende:

[..]

Hij staat vreemd genoeg vrij laag in de tierlists op verschillende sites.
Omdat ie solo gewoon NIET werkt. Hij slaat hard, maar is ook zo dood. Als je m geen stacks laat opbouwen is ie waardeloos..
pi_154541035
Leoric gekocht, hij is iets minder tanky dan ik verwacht had. :P
  Moderator / Redactie FP woensdag 22 juli 2015 @ 14:34:20 #211
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_154541170
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 14:29 schreef Cikx het volgende:
Leoric gekocht, hij is iets minder tanky dan ik verwacht had. :P
Dit ja ;(
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  woensdag 22 juli 2015 @ 14:39:00 #212
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_154541296
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 14:29 schreef Cikx het volgende:
Leoric gekocht, hij is iets minder tanky dan ik verwacht had. :P
Same.. als in: hij wordt in no time aan stukken gescheurd :P

Gekocht met in-game goud, dat wel.. Maar als bron van pure pwnage vind ik m wat matig.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  Moderator / Redactie FP woensdag 22 juli 2015 @ 14:43:24 #213
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_154541402
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 14:39 schreef Perrin het volgende:

[..]

Same.. als in: hij wordt in no time aan stukken gescheurd :P

Gekocht met in-game goud, dat wel.. Maar als bron van pure pwnage vind ik m wat matig.
Uhu, ik koop ook alleen met in-game goud en had na wat testrondjes (met Malfurion tegen Arthas) wel goede moed. Speelde daarna 2x tegen de AI en dat viel al vies tegen.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_154541530
Die escape is ook erg matig, omdat je stil moet staan en de tegenstanders gewoon op je inbeuken dan. Denk wel dat hij goed kan zijn in een gecoördineerd team, Entombed en dan een Blizzard van Jaina eroverheen bijvoorbeeld. :P Maar daar heb ik vrij weinig aan in soloQ.
pi_154556077
Leoric word net als Butcher veel verkeerd gespeeld. Het is geen solo laner. Zet er een healer achter en omg. Het is een teamfight brawler.

Maar veel te veel gasten gaan lekker de 1 vs 3-4-5 aan, blijven alleen in hun lane zonder aandacht te schenken aan de immortal, temples, spiders of meer van zulks. Ik speelde vandaag support voor mijn daily als Uther en ik had geen enkele goede Leoric in mijn team. 3x had ik zo'n mafkees die lekker solo zijn ding deed, d'r heeft er eentje op de immortal map de hele tijd in top lane rondgelopen en hij had aan t eind welgeteld 1 toren neer. En een taal dat eruit kwam.....

De tegenstanders hadden Leorics die wel in teamverband speelden en dan was die gewoon NIET te stoppen, zelfs niet met mijn en Muradin's stuns bij elkaar.
pi_154637255
Heb hem zelf maar gekocht. Gast is op dit moment zo OP als de neten. Enemy team faken, omdraaien en March. Ram ram ram triple kill. Hij is ook erg goed op de dragon map, De crow en de Immortal map. gewoon blijven hangen en harassen.
pi_154711841
Heeft iemand anders ook weer van die lagspikes ?
Dus dat je hele game freezed voor zo'n 3 seconde ?
pi_154711940
Ik ben ondertussen gestopt. Game zit prima in elkaar maar weet me niet genoeg te verrassen om me vast te houden. Misschien komen moba's in het algemeen ook een beetje m'n neus uit.

Op naar Overwatch :P
Conscience do cost.
  Moderator / Redactie FP zondag 2 augustus 2015 @ 05:30:00 #219
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_154835860
Zagara is wel funky _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_154846745
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 05:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zagara is wel funky _O_
Vind ik ook een van de leukste heroes om mee te spelen inderdaad!
Al lang geen HotS meer aangeraakt trouwens, ben te veel games tegelijk aan het spelen. :P
  woensdag 5 augustus 2015 @ 12:29:07 #221
253373 knoffel
Baas boven Baas
pi_154923840
nieuwe map aangekondigd in diablo stijl genaamd infernal shrines.

Youtube:
Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen.
pi_154924377
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 12:29 schreef knoffel het volgende:
nieuwe map aangekondigd in diablo stijl genaamd infernal shrines.

Youtube:
Cool!
Ook nieuwe trailer voor de monk en Rexxar en Artanis zijn bekend gemaakt.



http://us.battle.net/heroes/en/blog/19819246
  woensdag 5 augustus 2015 @ 13:16:41 #223
253373 knoffel
Baas boven Baas
pi_154924990
oh nice! ik wist dat de monk zou komen, maar Rexxar en Artanis zijn een leuke verassing. Toffe heroes ook!
Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen.
  woensdag 5 augustus 2015 @ 13:54:31 #224
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_154926021
Artanis! Niiiiice. Een nieuwe Protoss hero is sowieso epic.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_154990808
Boem



preview Medic @ 52 minuten. http://www.twitch.tv/blizzard/v/10033287

[ Bericht 26% gewijzigd door Cikx op 07-08-2015 18:49:32 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')