Inderdaadquote:
Dat is Stromae.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:38 schreef Falco het volgende:
Hij zingt toch ook in de Franse taal in dat ene nummer?
Je drukt het nog netjes uit.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Opperkleurder en ik vinden dit een heel matige uitzending.
Goya was een klein hoogtepuntje.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Opperkleurder en ik vinden dit een heel matige uitzending.
Niet groot genoeg om deze bagger te compenseren.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goya was een klein hoogtepuntje.
Ik was alleen geboeid toen Zwageraids over het afgehakte oor begon.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goya was een klein hoogtepuntje.
Ik was vandaag nog in Kattuk en heb het niemand horen zeggen.quote:
Wat heb je in Katwijk gedaan? Willy-Zuid bezocht?quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:40 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik was vandaag nog in Kattuk en heb het niemand horen zeggen.
Album van Jett Rebel staat te laag in de Hemelse 100.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Louise.
Het origineel van Jett Rebel is beter.
Had op 1 gemoeten inderdaad.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Album van Jett Rebel staat te laag in de Hemelse 100.
De Dolly Dotsquote:Op donderdag 14 mei 2015 19:43 schreef Bosbeetle het volgende:
Mijn zus had vroeger al hun LPs en koen wouters posters op haar kamer... naast die van frizzle sizzle en de dolly dots...
Ik vind het goed Stijn, dus geef het een kans.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb nog nooit een nummer van deze jongens gehoord, maar als Mex zegt dat het apenaids is, weet ik genoeg.
Meer de Marco Borsato van Belgie, qua populariteit en volle zalen.quote:
Ik luister nog liever naar Guus Meeuwis.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind het goed Stijn, dus geef het een kans.
Luister eens naar Nobelprijs
Welke?quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik luister nog liever naar Guus Meeuwis.
Dat doe ik nu ook.
Als je van Nederlandstalig houdt is het wel wat voor jou. Ik heb hier echt niets mee.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb nog nooit een nummer van deze jongens gehoord, maar als Mex zegt dat het apenaids is, weet ik genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |