Dat kan ik nu als Twentefan toch niet echt zeggen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:31 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Klopt, was echt geen slechte aankoop. Weet nog wel dat ik er helemaal niks van verwachtte, maar verraste positief
Voetbalkwaliteiten zeggen niet zoveel over trainerskwaliteitenquote:Op donderdag 14 mei 2015 13:43 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dat kan ik nu als Twentefan toch niet echt zeggen.
Ik vind hem een prima trainer voor jullie, hoop dat hij nog tientallen jaren blijftquote:Op donderdag 14 mei 2015 13:43 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dat kan ik nu als Twentefan toch niet echt zeggen.
Ik niet, dat wordt gewoon kansloos verliesquote:
Beetje vreemde 'clausule' zoals die nu omschreven staat, aangezien het mij lijkt dat Feyenoord / trainers tevreden zijn als hij 20 keer in de basis speelt en je dan dus automatisch om de tafel wil gaan als je Feyenoord bent. Zou eerder denken dat er dan al een soort voorcontract klaar ligt, maar dat is pure speculatie (ja, ik wil best de baan van Krabby wel overnemen hoor, geen probleemquote:Bijzondere clausule in het nieuwe contract van Achahbar
Feyenoord bracht woensdag naar buiten dat het een akkoord bereikt heeft met Anass Achahbar over een nieuw, tweejarig contract. Die verbintenis bevat een bijzondere clausule, vertelt zijn broer en zaakwaarnemer Karim Achahbar.
De 21-jarige goalgetter moet bij Feyenoord concurreren met Dirk Kuyt en Colin Kazim-Richards. Geen probleem, aldus zijn agent in gesprek met ELF Voetbal. "Hij gaat de concurrentie met ze aan. Feyenoord neemt Anass daarin serieus, dat blijkt ook het financiële onderdeel van het contract. Daaruit blijkt dat de club veel vertrouwen in hem heeft. We zijn zeer tevreden."
Daarmee doelt de oudere broer van de voetballer onder andere op de clausule die wordt geactiveerd wanneer Achahbar een bepaald aantal wedstrijden speelt. "Als Anass twintig wedstrijden in de basis heeft gestaan, gaan we opnieuw om de tafel. We zijn erg tevreden. Nu is het woord aan Anass. Maar dat mag geen probleem zijn."
Concurreren met Kazim en Kuyt staat er ook. Ben dus benieuwd of er ook iets over de spitspositie vermeld stond. 20 keer in basis beginnen als spits oid.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:12 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Beetje vreemde 'clausule' zoals die nu omschreven staat, aangezien het mij lijkt dat Feyenoord / trainers tevreden zijn als hij 20 keer in de basis speelt en je dan dus automatisch om de tafel wil gaan als je Feyenoord bent. Zou eerder denken dat er dan al een soort voorcontract klaar ligt, maar dat is pure speculatie (ja, ik wil best de baan van Krabby wel overnemen hoor, geen probleem)
hehehequote:Op donderdag 14 mei 2015 14:58 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik vind hem een prima trainer voor jullie, hoop dat hij nog tientallen jaren blijft
Als ik Vermeer de laatste maanden zo zie keepen kan Dirkie dat wel beter ja.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:22 schreef Vasion het volgende:
Kuyt gaat niet in de spits kan ik hieruit opmaken?
twitter:MikeVerweij twitterde op vrijdag 15-05-2015 om 00:13:35Vandaag in De #Telegraaf opvallend nieuws over @Feyenoord dat zinnen heeft gezet op oud-speler van #Ajax reageer retweet
Was wel met Janmaat,De Vrij en BMI die nu allemaal in de basis staan bij subtoppers (Newcastle doet het wel erg slecht maar Janmaat is nog een lichtpuntje)quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:33 schreef Tortugal het volgende:
Uiteindelijk zijn we met Mulder ook 2e 3e en weer 2e geworden.
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 00:32 schreef Slobeend het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op vrijdag 15-05-2015 om 00:13:35Vandaag in De #Telegraaf opvallend nieuws over @Feyenoord dat zinnen heeft gezet op oud-speler van #Ajax reageer retweet
quote:Feyenoord in markt voor Dijks
AZ zit Feyenoord niet alleen op de ranglijst van de eredivisie, maar ook op de transfermarkt op de hielen. De Alkmaarders hebben zich officieel bij Willem II gemeld voor linksback Mitchell Dijks (22), voor wie ook Feyenoord in de markt is. De Rotterdammers willen ook snel handelen.
Dijks kende een uitstekend seizoen bij Willem II, dat zich mede door de inbreng van de ex-Ajacied ontpopte tot de verrassing van de eredivisie. Het zorgde ervoor dat steeds meer scouts naar de linksback kwamen kijken en de interesse in de Purmerender al – zeer vroeg – concreet werd. De rij clubs die informeert, wordt steeds langer.
AZ was tot dusver het meest slagvaardig en onderhandelde deze week al met Willem II over de transfersom voor het tot 30 juni 2016 lopende contract. Ook Celtic zat niet stil, want de Schotten vroegen zaakwaarnemer Dick van Burik naar de contractsituatie en beoogde afkoopsom van de verdediger. De Schotten kregen net als AZ te horen dat er pas na SC Cambuur-Willem II van zondag zaken kan worden gedaan, omdat Dijks zich nu op het slot van de eredivisie wil focussen.
Bij Feyenoord – dat dus serieuze concurrentie ondervindt – zal ook pas na de laatste speelronde in de eredivisie worden geschakeld. Door de nederlaag tegen Vitesse (1-4) moeten alle zeilen worden bijgezet om dit weekeinde bij PEC Zwolle alsnog de derde plaats, die recht geeft op Europa Leaguevoetbal, te bemachtigen. Slagen Fred Rutten en zijn spelers daar niet in, dan is Feyenoord veroordeeld tot het spelen van de play-offs.
Directeur voetbalzaken Marc Overmars van Ajax ziet de aanzwellende belangstelling voor Dijks handenwrijvend aan. Hoewel veel fans zich afvragen of de van FC Volendam overgenomen jeugdspeler van Ajax niet beter is dan Nicolai Boilesen, kwam Frank de Boer tot de conclusie van niet. Overmars bedong bij Willem II een percentage doorverkoop van vijftig procent.
Jurgen Streppel hoopt dat Dijks in Tilburg blijft. „Maar als je reëel bent, is die kans klein”, aldus de trainer van de tricolores. „Er is heel veel belangstelling voor Mitchell en die vind ik logisch. Linksback is een heel moeilijke positie en ik denk dat in Nederland alleen Jetro Willems die beter invult. Dijks is een heel spectaculaire speler: groot en ontzettend sterk. Door zijn lengte denken mensen wel eens dat hij langzaam is. Maar dat is een vergissing, want hij is bij Willem II het snelst van allemaal.”
Zijn huidige coach adviseert Dijks in de eredivisie te blijven. „Ik denk dat hij geschikt is voor de Nederlandse top, omdat hij opkomend heel veel power heeft en daardoor heel compleet is. Willem II is een warm nest voor Mitchell, die het in het verleden niet altijd makkelijk heeft gehad. Hij is een speler die veel vertrouwen nodig heeft. Dus raad ik hem aan voor een club te kiezen waar hij de komende twee seizoenen alles kan spelen. Als hij nóg stabieler wordt, kan hij grote stappen gaan maken.”
Van Burik bevestigt de beweging rondom Dijks. „Het is geen geheim dat er veel belangstelling is”, aldus de zaakwaarnemer. „Maar op namen ga ik op dit moment niet in.”
Ja, maar ik heb ook (oud) spelers in de kuip met uggs zien rondlopen. Als ik zo eens een interviewtje met hem las vond ik hem niet verkeerd overkomen en hij kan zich volgens mij echt wel aanpassen aan de Rotterdamse mentaliteitquote:Op vrijdag 15 mei 2015 01:55 schreef TC03 het volgende:
Dijks was toch diegene die met handschoenen aan speelde in De Kuip toen het 15 graden was oid?
Hij is nog niet weg he.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:43 schreef Nieuwschierig het volgende:
Al met al was Vermeer nog behoorlijk duur, afgezet tegen de gemiddelde prestatie.
Ik denk dat een ton per extra gestopt doelpunt een redelijke inschatting is.
wou zeggen zelfs Klaas als linksback is beter. Hij weet immers alles.quote:
Woudenberg ook.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 08:09 schreef Jay_Snake het volgende:
Die Dijks zou een verbetering zijn t.o.v Nelom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |