SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Upcoming releases komende twee maanden
Kirby and the Rainbow Paintbrush, 8 mei
Splatoon, 29 mei
Lego Jurassic World, juni
Yoshi's Woolly World, 26 juni![]()
Maar er was toch een demo of zo? Global Testfire. Hij staat in eShop, maar er staat Momenteel niet beschikbaar bij.quote:
Nakkersquote:Op donderdag 14 mei 2015 13:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die werkte alleen zaterdag eventjes.
Mwah het zit allemaal wel goed. Veel collectables (figurines, secret diary pages, muziek). En normaal haal ik de collectables wel in één keer. Maar soms zitten ze goed verstopt. Verder heb je 7 werelden, elk heeft 3 "normale" levels en de laatste is de bossfight. En als je klaar bent is er altijd nog de challenge mode. Moeilijkheids graad tot nu toe: 2/10quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wie speelt er eigenlijk allemaal Kirby, en hoe bevalt deze?
Ach ja, komt vanzelf wel eens, en mocht die niet komen, dan kan ik Wonderful 101 gewoon weer zonder verlies verkopen over een paar jaar, mocht ik het geld nodig hebben...quote:
Ja is gewoon sealedquote:Op donderdag 14 mei 2015 14:13 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ach ja, komt vanzelf wel eens, en mocht die niet komen, dan kan ik Wonderful 101 gewoon weer zonder verlies verkopen over een paar jaar, mocht ik het geld nodig hebben...
Er even van uitgaande dat Intertoys die meuk gewoon sealed opstuurt...
Het wordt alleen maar beter. Persoonlijk mijn #1 game op Wii U. En ik ben geen diehard-fanaat van al die Dynasty-Warriorkloons, maar deze zit gewoon zo veel beter in elkaar. Zeker de adventuremaps en de echt zoveel verschillende stijlen van spelen van elk personage.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:53 schreef Henrys het volgende:
Snap wel wat jullie bedoelen met Hyrule Warriors het voelt wat eentonig aan maar toch blijf je het spelen
Ach, ik heb ruim een dozijn kwalitatief sterke games en Nintendo maakt winst. Succes genoeg zou ik zeggen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 17:25 schreef Salt_Seafood het volgende:
Hoe leuk ik de Wii U ook vind, ik denk dat we nu wel mogen stellen dat het geen succes meer zal worden.
Mjah, als ze hem morgen bundelen met Mario World 3D en de prijs op 150-200 gooien, dan is het overmorgen uitverkocht waarschijnlijk.quote:Op donderdag 14 mei 2015 17:25 schreef Salt_Seafood het volgende:
Hoe leuk ik de Wii U ook vind, ik denk dat we nu wel mogen stellen dat het geen succes meer zal worden.
1 van meerdere bekende minpunten van de WiiU...quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik kwam erachter dat je geen losse gamepad kan kopen op een makkelijke manier en voor een redelijke prijs. Gelukkig bleek die van mij niet kapot maar een softwareprobleem te hebben, maar wat ongelooflijk slecht zeg
Dat lijkt me een persoonlijk iets, en je hebt dat ding ook pas 3 dagen, dus wellicht denk je er over 3 maanden anders over. Maar voor mij heeft de PS4 meer dan genoeg te bieden eerlijk gezegd, en dan heb ik nog niet eens alle goede games...quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:18 schreef Henrys het volgende:
Heb ondertussen meer tijd doorgebracht op mijn Wii U die ik echt pas 3 dagen heb dan op mijn PS4 sinds ik die heb als je Fifa niet mee telt. Wii U heeft echt iets van 8 geweldige exclusives en de PS4 heeft alleen Bloodborne![]()
Vind die pro controller trouwens echt fijn, die trigger knoppen vond ik nooit wat
Xbox one en PS4 hebben echt bijna geen exclusives met hoge review ratings. Multiplatform kan je veel beter op PC spelen met betere graphics. Qua console is de Wii U natuurlijk veel beperkter maar qua design verslaat niemand Nintendo. Vind Mario Kart 8 er bijvoorbeeld veel beter uitzien dan de meeste ps4 games. En alle Japanese developers laten de ps4/xbone links liggen en die produceren wel altijd de games die ik leuk vindquote:Op donderdag 14 mei 2015 18:26 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
1 van meerdere bekende minpunten van de WiiU...
[..]
Dat lijkt me een persoonlijk iets, en je hebt dat ding ook pas 3 dagen, dus wellicht denk je er over 3 maanden anders over. Maar voor mij heeft de PS4 meer dan genoeg te bieden eerlijk gezegd, en dan heb ik nog niet eens alle goede games...
Nou, dan vraag ik me af of je Mariokart al online hebt gespeeld. De keren dat ik heb lopen vloeken omdat ik in de laatste ronde 5-6 plaatsen verloor zijn niet meer op tien handen te tellen...quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:35 schreef Henrys het volgende:
[..]
Xbox one en PS4 hebben echt bijna geen exclusives met hoge review ratings. Multiplatform kan je veel beter op PC spelen met betere graphics. Qua console is de Wii U natuurlijk veel beperkter maar qua design verslaat niemand Nintendo. Vind Mario Kart 8 er bijvoorbeeld veel beter uitzien dan de meeste ps4 games. En alle Japanese developers laten de ps4/xbone links liggen en die produceren wel altijd de games die ik leuk vind
En misschien nog wel het belangrijkste, al de Wii U games die ik tot nu toe heb gespeeld zijn echt ontspannend terwijl ik op de ps4 vooral tijdens CoD/Fifa alleen maar zat te schelden en ragen
Die blue shells ben ik wel gewend raakt. Dat is echt niks vergeleken wat je in fifa allemaal tegenkomt, dan is het soms geprogrammeerd dat je verliestquote:Op donderdag 14 mei 2015 19:15 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Nou, dan vraag ik me af of je Mariokart al online hebt gespeeld. De keren dat ik heb lopen vloeken omdat ik in de laatste ronde 5-6 plaatsen verloor zijn niet meer op tien handen te tellen...
Het ergste is wanneer je geraakt wordt, en dat er dan nog 2 of 3 proctielen op je krentenbol komen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:16 schreef Henrys het volgende:
[..]
Die blue shells ben ik wel gewend raakt. Dat is echt niks vergeleken wat je in fifa allemaal tegenkomt, dan is het soms geprogrammeerd dat je verliest
quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:19 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Het ergste is wanneer je geraakt wordt, en dat er dan nog 2 of 3 projectielen op je krentenbol komen.
zijn er iets anders dan bosses?quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:13 schreef Henrys het volgende:
Wat hebben die enemies veel health in Hyrule Warriors op hard en hoger. Vooral die giant bosses vervelen snel omdat je constant op een bepaalde animatie moet wachten
Nah, als je dit zo bekijkt is het toch wel slikken hoor:quote:Op donderdag 14 mei 2015 17:46 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ach, ik heb ruim een dozijn kwalitatief sterke games en Nintendo maakt winst. Succes genoeg zou ik zeggen.
Ja, weet ik. Maar goed, winst is winst en met Quality of Life (wat het ook precies is), NX, mobile games, amiibo etc. zal er ongetwijfeld weer een stijgende lijn gepakt worden.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 12:20 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Nah, als je dit zo bekijkt is het toch wel slikken hoor:
3DS doet het slechter dan GBA, Wii U slechter dan GameCube. Au.
Interessant stuk.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 12:20 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Nah, als je dit zo bekijkt is het toch wel slikken hoor:
3DS doet het slechter dan GBA, Wii U slechter dan GameCube. Au.
Mwah, voor die prijs geen miskoop, maar echt boeiend is het niet. Alleen 9Volt-games zijn echt de moeite waard.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:02 schreef CoExist het volgende:
"Game & Wario" voor ¤12.99 bij Intertoys. Is dat wat luitjes?
Heb de handheld Wario Ware games helemaal suf gespeeld maar de console versies vond ik altijd wat matig op de één of andere manier.
Ninja Gaiden 3: Sigma is ook maar ¤10 bij intertoysquote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:02 schreef CoExist het volgende:
"Game & Wario" voor ¤12.99 bij Intertoys. Is dat wat luitjes?
Heb de handheld Wario Ware games helemaal suf gespeeld maar de console versies vond ik altijd wat matig op de één of andere manier.
Geen filmpjes gekeken?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:08 schreef Henrys het volgende:
Had meer iets zoals Viewtiful Joe verwacht
twitter:NintendoEurope twitterde op vrijdag 15-05-2015 om 15:30:24The #Splatoon Global Testfire will return for one more round! Sunday 24th May - 00:00 CEST.http://t.co/tuJVIHOOLJ http://t.co/3UQ0un5Jtq reageer retweet
Jawel maar had toch meer verwacht door de positieve reviews, maar goed 15 euro kan ik ook wel nog missenquote:
Vandaag ninja gaiden en wonderful 101 voor 25 euries gehaald. Geen geld, en als het echt slecht is, dan kan ik ze voor praktisch hetzelfde geld wel verkopen aan Gamemania.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:04 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Ninja Gaiden 3: Sigma is ook maar ¤10 bij intertoys
Kan die vierde persoon even vervangen worden door iemand die het niveau wel op pijl houdtquote:
Misschien iemand uit team groen?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:35 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Kan die vierde persoon even vervangen worden door iemand die het niveau wel op pijl houdt
Dit was ook wel tof, zo'n parcour dat je met buikschuivers moet vervenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:52 schreef Pheno het volgende:
Ter promotie moet Nintendo overal paintball-wedstrijden houden
Ja, doe vlnr die derde maarquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Misschien iemand uit team groen?
[ afbeelding ]
In Amerika: ja. in Europa: nee.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:58 schreef Yi-Long het volgende:
Hey, ik zag dat Pit Amiibo 'unicorn' was volgens IGN.... dus als ik die koop dan heb ik goud in handen...!?
Awwwwwwwwwww....quote:
Nou, Little Mac is ook in Europa niet meer te koop. Weet niet waar je nu uithangt?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:03 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Awwwwwwwwwww....
Vond het al raar dat Lil Mac als 'unicorn' erbij stond, want die heb ik echt al heel vaak gezien in de winkels.
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
twitter:NintendoEurope twitterde op vrijdag 15-05-2015 om 15:30:24The #Splatoon Global Testfire will return for one more round! Sunday 24th May - 00:00 CEST.http://t.co/tuJVIHOOLJ http://t.co/3UQ0un5Jtq reageer retweet
Ehhh, niet van jou of ??quote:
Alkmaar, maar tot voor kort kwam ik hem nog regelmatig tegen. Laatste week ofzo beetje opgelet omdat het een beetje ene hot topic blijft, die schaarste van sommige figuren, en idd al even niet meer gezien.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, Little Mac is ook in Europa niet meer te koop. Weet niet waar je nu uithangt?
Nee, maar ze doen blijkbaar ook een business meeting tegelijk met het digital eventquote:
Mijn ogen wat doe jequote:Op maandag 18 mei 2015 02:13 schreef DeZwabber het volgende:
Ik, ehh, heb er een wallpaper van gemaakt.
[ afbeelding ]
http://i.imgur.com/G0EYTFM.jpg
quote:This is the Nintendo 64 title where Mario's paper-based RPG adventures began. Though it's a relatively linear adventure it's full of wit and innovation, setting up a variety of sequels in the generations to follow.
Hm! Die heb ik ooit nog met Wii Points gekocht.quote:Op maandag 18 mei 2015 10:45 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Mijn ogen wat doe je
Tevens donderdag in de e-shop:
Paper Mario (Nintendo, ¤9.99 / £8.99) -
[..]
1-2 euro toch? Zal niet veel zijn iig.quote:Op maandag 18 mei 2015 10:51 schreef CoExist het volgende:
[..]
Hm! Die heb ik ooit nog met Wii Points gekocht.
Ben benieuwd wat de korting prijs is dan.
Paper Mario ATYYD heb ik nog liggen hier! Gaaf spel! Heel wat uurtjes ingestoken. De beste Paper Mario game m.i.quote:Op maandag 18 mei 2015 10:54 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
1-2 euro toch? Zal niet veel zijn iig.
Zat laatst te denken om The Thousand-Year Door te kopen voor mijn GC. 50-60 euro!. Dan eerst de n64 Paper Mario spelen. Die heb ik namelijk ook nog nooit gespeeld
Het is de PAL-versie. Ik sla 'm over.quote:Op maandag 18 mei 2015 10:54 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Zat laatst te denken om The Thousand-Year Door te kopen voor mijn GC. 50-60 euro!. Dan eerst de n64 Paper Mario spelen. Die heb ik namelijk ook nog nooit gespeeld
Wat is er anders aan? Behalve 50hz.quote:Op maandag 18 mei 2015 12:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is de PAL-versie. Ik sla 'm over.
50Hz is voldoende om de game over te slaan in mijn ogen.quote:
50Hz is geen reden om het beste deel uit de serie over te slaan.quote:Op maandag 18 mei 2015 12:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
50Hz is voldoende om de game over te slaan in mijn ogen.
Kijk, vroeger konden we niet anders, maar in 2015 doe ik daar niet meer aan.
Die is echt awesomequote:Op maandag 18 mei 2015 10:54 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Dat geld is ie meer dan waard! Heb m toentertijd nieuw gekocht.. de eerste 2 dagen dat ik het speelde, meteen iets van 20 uur mee bezig geweest, verdomd verslavend!quote:Op maandag 18 mei 2015 10:54 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Vorig jaar had Nintendo best een goede E3 toch? Vooral met de aankondiging van een schitterende nieuwe Zelda. Ik hoop dat ze dat dit jaar kunnen evenaren.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:11 schreef s0ul1991 het volgende:
Iwata komt dit jaar weer niet naar de E3
http://ca.ign.com/article(...)t-wont-be-at-e3-2015
Ik vrees toch dat hij zieker is dan bekend is...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:11 schreef s0ul1991 het volgende:
Iwata komt dit jaar weer niet naar de E3
http://ca.ign.com/article(...)t-wont-be-at-e3-2015
Als baas hoor je er gewoon te zijn. Tenzij je dus ziek bent.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:47 schreef gniffie het volgende:
Beetje nutteloos om langs te komen als er geen persco wordt gehouden. Wordt toch weer een Nintendo Direct met Treehouse streams?
me wantquote:Op maandag 18 mei 2015 12:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Deze komt eind oktober uit voor de 30e verjaardag van Mario. Zonder adapter te gebruiken.
Cool.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:32 schreef s0ul1991 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die Capt. Toad lamp. Hhnnnngggg
ah, dan heb ik nog wel even. Hopelijk komen ze met nog iets tofs en 'betaalbaar'quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is best wel een naaistreek waar je u tegen zegt. Pas geleden al mijn sterren opgemaakt omdat er toch niks echt leuks instond en het toch zou stoppen. En nu dit.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:32 schreef s0ul1991 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die Capt. Toad lamp. Hhnnnngggg
ach gossiequote:Op woensdag 20 mei 2015 12:42 schreef Vitwiz het volgende:
[..]
Dit is best wel een naaistreek waar je u tegen zegt. Pas geleden al mijn sterren opgemaakt omdat er toch niks echt leuks instond en het toch zou stoppen. En nu dit.GG Nintendo GG...
Ze roepen als sinds het begin regelmatig nieuwe items toe te voegen. Had iets meer geduld gehadquote:Op woensdag 20 mei 2015 12:42 schreef Vitwiz het volgende:
[..]
Dit is best wel een naaistreek waar je u tegen zegt. Pas geleden al mijn sterren opgemaakt omdat er toch niks echt leuks instond en het toch zou stoppen. En nu dit.GG Nintendo GG...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |