Ja die heb ik ook, mooie palettes zijn dat. Zijn inderdaad Urban Decay imitatie, W7 In the Buff, In the Nude en Lightly Toasted. Heb er laatst 2 via Grou pon besteld, leuk spulquote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:16 schreef Krullenbolletje.. het volgende:
[..]
Ik vond laatst bij de big bazar een palette wat ontzettend veel leek op naked makeup. Het heette W7, en het was super gepigmenteerd en best goedkoop
nooit van gehoordquote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Kennen jullie die kwasten set van by tess toevallig? En bevalt het een beetje?
Ik heb van beide goede verhalen gehoord, al zou ik eerder Zoeva kopen, want die zijn net wat goedkoper geloof ik.quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:30 schreef Snowbells het volgende:
Welke kwasten zijn een beetje goed?
Ik zat te denken om een set van real techniques aan te schaffen, maar zoeva schijnt ook goed te zijn
haal iig niet die van sephora, die vallen echt super uitquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:30 schreef Snowbells het volgende:
Welke kwasten zijn een beetje goed?
Ik zat te denken om een set van real techniques aan te schaffen, maar zoeva schijnt ook goed te zijn
Ik heb er meerdere van sephora en die zijn al jaren prima?quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
haal iig niet die van sephora, die vallen echt super uit
sigma is ook prima
tot en met 7 juniquote:Op donderdag 28 mei 2015 19:31 schreef Molo het volgende:
Niks 'nodig' maar klinkt handig, die kortingscodes!![]()
Tot wanneer zijn die geldig?
Dacht misschien weten jullie een goeiequote:Op donderdag 28 mei 2015 19:54 schreef Molo het volgende:
Nooit van gehoord. Weet niet welke shops tegenwoordig dat merk verkopen.
Anders even googlen op ervaringen met webshop. Doe ik altijd met voor mij onbekende of nieuwe webshops
oh okay, ik heb er 4 en ze vallen allemaal als een malle uit :/quote:Op donderdag 28 mei 2015 19:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb er meerdere van sephora en die zijn al jaren prima?
Sigma, Zoeva en Real Techniques zijn allemaal prima
het werkt ook niet ala de minuut he, duurt ffquote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:07 schreef Negentiendertig het volgende:
Net bij de Douglas gekeken naar dat bruiningsspul van Collistar, maar het deed helemaal niks bij mijEerst een klein beetje geprobeerd op m'n hand, daar zag je al niks van. Daarna iets van 8 druppels op m'n handpalm, en ook dat deed niks
We zijn nu 6 uur verder, nog niksquote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
het werkt ook niet ala de minuut he, duurt ff
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |