Ik heb een rode gescoordquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:03 schreef Keroppi het volgende:
In het vorige topic ging het over de matte lippotloden van de Hema. nou die zijn inderdaad een succes want ik ben vandaag in drie Hema's geweest maar kleur nr 2 was overal uitverkocht
Ik heb 08 aangeschaft, het vak van de kleur daarvoor was ook helemaal leegquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:03 schreef Keroppi het volgende:
In het vorige topic ging het over de matte lippotloden van de Hema. nou die zijn inderdaad een succes want ik ben vandaag in drie Hema's geweest maar kleur nr 2 was overal uitverkocht
Hoe verhoudt het zich tot mac matte?quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:03 schreef Keroppi het volgende:
Oké bedankt voor je reactie! Ik ben verslingerd aan de matte lipstick. Meestal warm ik 'm even op in mijn hand, dan smeert hij soepel. De kleuren zijn altijd zo mooiquote:Op vrijdag 15 mei 2015 08:47 schreef Molo het volgende:
Als je daarmee de gewone matte lipstick van MAC bedoelt, die smeert een heel stuk stroever en is ook matter.
HEMA lipbalms heb je in gewone finish en in matte finish. De matte finish is iets minder mat dan die van MAC, maar brengt wel honderd keer makkelijker en fijner aan vind ik.
Bij MAC versie ook al paar keer gehad dat lipstick afbreekt bij de basis omdat hij zo stroef is. En natuurlijk ook een stuk duurder.
eigenlijk nooit gedaan, hoe weet je hoe te shapen dan?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:43 schreef Crip het volgende:
Heb mijn Anastasia contour palette vandaag binnengekregen en hij is echt geweldig blenden goed zijn super zacht maar kruimelen niet. Worth the hype.
Tipje: Als je op hun eigen site gaat dan kun je je zelf een palette samenstellen voor 40 dollar (zelfde prijs als premade) en dan kun je uit 27 contour en highlight shades kiezen. Met verzendskosten uitgekomen op 53 dollar vanuit USA. Nog goedkoper dan hem op een nederlandse webshop kopen ( 65 euro) en meer keus
[ afbeelding ]
Te laat op je werk dan wel, dat is toch wel langer dan een uur smeren en deppen. Jezus, ik zou het geduld er niet voor hebben. Mijn routine duurt hooguit 10 minutenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:22 schreef Molo het volgende:
Ik zie me al aankomen op mijn werk daarmee idd![]()
Sowieso vind ik het niks, maar ik hou ook niet van Kim Kardashian en zulks
En keihard uitgelachen worden denk ikquote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:44 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Te laat op je werk dan wel, dat is toch wel langer dan een uur smeren en deppen. Jezus, ik zou het geduld er niet voor hebben. Mijn routine duurt hooguit 10 minuten
Nicki minaj heeft ook een paar goede faalpogingen gedaan, die foto's zijn al genoeg om me te laten rillen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:48 schreef Molo het volgende:
[..]
En keihard uitgelachen worden denk ik
Ben er bovendien echt de persoon niet voor om zoiets te doen. En te bol hoofd, daar helpt geen shaping poeder tegenop
Yep, beheurlijk.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:14 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nicki minaj heeft ook een paar goede faalpogingen gedaan, die foto's zijn al genoeg om me te laten rillen.
Ik vind het lelijk. Je ziet gewoon te erg dat het fake is.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:21 schreef quirina het volgende:
Hier goed voorbeeldje.
Leuk voor uitgebreide avondmakeup.
Voor overdag te cakey
Waag het niet de laatste nummer 2 mee te nemen voor mijn neusquote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:43 schreef Mixende_match het volgende:
Oh de hema matt lipbalm zag ik al eens eerder, maar zo te lezen is die goed! Ga m vd week dan ook maar halen, mooie kleuren zie ik op de site![]()
Nee, al na laten kijken bij de huisarts en volgens hem is het irritatie/allergie. Ik heb het telkens als ik mascara heb gedragen.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:28 schreef Molo het volgende:
Heb je niet gewoon een oog infectie o i d ??
Anders, clinique, voor gevoelige ogen. Is hypo allergeen
Ik heb hem. Ik snap de hype nietquote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Waag het niet de laatste nummer 2 mee te nemen voor mijn neus
Ik overdrijf graagquote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik heb hem. Ik snap de hype niet
Laat je wimpers verven. Of verf ze zelf.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:24 schreef appelsap het volgende:
Iemand een tip voor goede mascara? Ik lijk allergisch te worden voor steeds meer soorten.
Heb de hypoallergene van de hema en etos geprobeerd maar ook die lijkt niet meer te helpen.
MAC fix plus poeder foundation idd. En dag verzorging aanpassen. Dus reiniging en dagcreme enzoquote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:56 schreef MissLuna het volgende:
Wie heeft een goede tip voor een goede matterende poeder? Ik gebruik een CC crème, maar die gaat toch wat glimmen. Ik heb al meerdere poeders gebruikt, maar na een paar uur ben ik toch weer aan het glimmen..
Is die van MAC, zoals hierboven aan te raden? Andere tips?
Ja klopt wel. Een kleur die wat onuitgesproken lijkt, maar die me stiekem wel een extra kyliejennerpuntje geeftquote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik overdrijf graag
Is gewoon relaxte elke dag kleur, toch?
Die moest ik even opzoeken, maaruh... Opgespoten lippen look dus?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 16:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja klopt wel. Een kleur die wat onuitgesproken lijkt, maar die me stiekem wel een extra kyliejennerpuntje geeft
Nou 1 puntje he. Dus net iets meer lijkt het.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 16:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Die moest ik even opzoeken, maaruh... Opgespoten lippen look dus?
LOL! Ok dan, vooruitquote:Op zaterdag 23 mei 2015 16:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nou 1 puntje he. Dus net iets meer lijkt het.
Thanks, toch maar eens proberen.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:32 schreef Molo het volgende:
[..]
MAC fix plus poeder foundation idd. En dag verzorging aanpassen. Dus reiniging en dagcreme enzo
Ipv vloeibare foundation dus he, niet eroverheen. Anders krijg je zo'n poeder pannekoek hoofdquote:
Ja dit kan idd ookquote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Qua matteren zonder poederpannekoek te worden ben ik wel fan van het blot powder van MAC. Die gaat wel over je vloeibare meuk heen, heeft zelf verder geen kleur. En gedurende de dag even de extra glim eraf deppen met een ontleedde tissue. (Een van de laagjes van een meerlaags zakdoekje tegen je bakkes aanduwen et voila, je kan er weer even tegen zonder alleen maar meer te plamuren. En veel goeikoper dan de blotpapiertjes.)
Blijft dat dan ook zitten op je handen als je het aanbrengt? Of valt het nog af te wassen? Is het een stain, of wipe je het er weer af aan het einde van de dag?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:21 schreef Molo het volgende:
Nog even een *jeeeeej* voor Collistar Face Magic Drops![]()
Zelfbruiner die je zo, of door je dagcreme kunt mengen.
Wat een bazen spul!![]()
Ruikt super lekker zomers, geen DHA lucht (bah), geen strepen en echt gewoon snel een natuurlijk bruin kleurtje. Geen oranje, geen stank, geen strepen.
Top spul!
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu met 25% korting bij Douglas trouwens
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Handen wassen na het aanbrengen, anders krijg je bruine handpalmen.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:06 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Blijft dat dan ook zitten op je handen als je het aanbrengt? Of valt het nog af te wassen? Is het een stain, of wipe je het er weer af aan het einde van de dag?
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]Gij geile deerne!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-edit- wel enorme poeder kop zeg
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Kun je niet lippen alleen op de foto zetten?quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Kun je niet lippen alleen op de foto zetten?
Zal ik morgen ook doen dan
(Ben nu aan het schilderen, dus ben in the nude)
Van alleen je lippen ook niet?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]Neuh, sorry, ben niet zo foto-ig, op fok!
Ze zijn wel hotquote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Van alleen je lippen ook niet?![]()
![]()
Ik ga ook niet full face op Fok hoor, maar lippen, boeiend. Of heb jij van die herkenbare?
Ah, duidelijk.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Handen wassen na het aanbrengen, anders krijg je bruine handpalmen.
Het is gewoon echt zelfbruiner, dus niet afwasbaar, geen stain.
Het ontwikkelt heel snel de kleur en die blijft dan net als met andere zelfbruiners een paar dagen zitten.
Kun je elke dag beetje bij smeren als je dat wilt. Dat doe ik nu, ben heel voorzichtig begonnen de eerste dag met twee druppeltjes door dagcreme heen en nu steeds ietsjes bruiner door drie druppeltjes te doen elke dag. Bij genoeg resultaat (nu) overschakelen naar een of twee druppels per dag of om de dag om kleur bij te houden.
Grote voordeel is dat je zelf de sterkte kunt bepalen, de kleur is mooi, het is niet plakkerig of vet en het ruikt heerlijk
8 is mn lievelingsquote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:31 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Ah, duidelijk.
Vandaag die matte lipdinges van Hema gehaald, in nummer 8, die rode. Vind hem niet echt mooi staan, terwijl ik wel van rode lippenstift houd.
Hahaha, nou, geniet er dan zelf maar vanquote:
Verkeerde ondertoon (kleur)?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:31 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Ah, duidelijk.
Vandaag die matte lipdinges van Hema gehaald, in nummer 8, die rode. Vind hem niet echt mooi staan, terwijl ik wel van rode lippenstift houd.
Hm, ja, ik ben vrij "geel", dus dat zou het kunnen zijn. Of het is een kwestie van wennen, kan ook. Doe hem morgen op, kijken of ik het nog lelijk vind na een dag dragenquote:
Dat heb ik ook wel! Dat ik het opsmeer en denk HUUUUUUUUUUUUUH!OMGVERANDERINGHAALHETWEGGETTITOOOOOOOOOOOOOOOFFFFFFFF!!quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:04 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Hm, ja, ik ben vrij "geel", dus dat zou het kunnen zijn. Of het is een kwestie van wennen, kan ook. Doe hem morgen op, kijken of ik het nog lelijk vind na een dag dragen
Haha, dat ja.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel! Dat ik het opsmeer en denk HUUUUUUUUUUUUUH!OMGVERANDERINGHAALHETWEGGETTITOOOOOOOOOOOOOOOFFFFFFFF!!
En als ik het dan twee keer heb gezien weet ik pas wat ik er echt van vind![]()
Ik loop ook altijd als laatste in een nieuwe modetrend (dan al lang geen trend meer) omdat ik er eerst 2 jaar aan moet wennen
Oh, daar ben ik nog nietquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:12 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Haha, dat ja.
Had ik met winged eyeliner, daar ben ik eindelijk "klaar" voor![]()
Al draag ik op wenkbrauwpoeder en lippenstift na geen make-up meer. Alleen voor speciale gelegenheden.
Haha wel joh, als je het leuk vindt? Ik kocht laatst in de VS die tattoo liner van Kat von D, en sindsdien ben ik omquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Oh, daar ben ik nog nietIk twijfel ook of dat ooit gaat gebeuren
Ik ook hoor, maar niet voor elke dagquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:17 schreef Molo het volgende:
Kliederen met make up
Soort zeer gedetailleerd schilderen ofzo
Ik vind het leuk iig
Om half 7 in den ochtend is het hier ook even hup vlug hoorquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:18 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar niet voor elke dagVeel te veel werk 's ochtends. En ik vind mezelf mooier zonder makeup
Kleurloos is wel een goeie ja, wilde er eerst een van MAC kopen maar dat is zo duur.quote:
Ik gebruik precies deze combiquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:34 schreef Kauai het volgende:
Ik kleur ze ook altijd helemaal in. Nyx Mauve en MAC Faux =
Ok foto wordt 'm niet vandaag. Zit in de auto en foto's worden echt allemaal rukquote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Hahaha, nou, geniet er dan zelf maar van
Ik mik morgen wel foto hier neer. Tenzij ruk foto, of snorharen, puisten etc
Is ook zeker een aanrader! Laatst had Douglas weer 25% korting op alle lipsticks. Normaal doet MAC daar niet aan mee maar nu was er een fout gemaakt, dus heb ik Faux voor 14,25 kunnen kopenquote:
Die kortingquote:Op zondag 24 mei 2015 12:03 schreef Louboutin het volgende:
[..]
Is ook zeker een aanrader! Laatst had Douglas weer 25% korting op alle lipsticks. Normaal doet MAC daar niet aan mee maar nu was er een fout gemaakt, dus heb ik Faux voor 14,25 kunnen kopen
Ik heb het ook en ben er ook blij mee. Las op een blog over de Clarins versie maar bij de comments vertelde meerdere mensen dat deze net zo goed was en meer value for money.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 17:21 schreef Molo het volgende:
Nog even een *jeeeeej* voor Collistar Face Magic Drops![]()
Zelfbruiner die je zo, of door je dagcreme kunt mengen.
Wat een bazen spul!![]()
Ruikt super lekker zomers, geen DHA lucht (bah), geen strepen en echt gewoon snel een natuurlijk bruin kleurtje. Geen oranje, geen stank, geen strepen.
Top spul!
![]()
![]()
Oh echt?! Bummer dat ik dat niet wist. Nou ja, misschien mag ik 'm wel halen als cadeautje aan mezelf als ik volgende week zondag m'n laatste pillen slikquote:Op zondag 24 mei 2015 12:03 schreef Louboutin het volgende:
[..]
Is ook zeker een aanrader! Laatst had Douglas weer 25% korting op alle lipsticks. Normaal doet MAC daar niet aan mee maar nu was er een fout gemaakt, dus heb ik Faux voor 14,25 kunnen kopen
Lip butters van Astorquote:Op maandag 25 mei 2015 17:33 schreef femkepemke het volgende:
Ik ga binnenkort naar Duitsland, dus naar de DM. Ik wil sowieso P2 nagellak kopen, maar hebben jullie nog tips wat ik echt mee moet nemen? Mijn budget zal niet heel groot zijn, maar tips zijn altijd welkom!
Zijn die te vergelijken met de Hema lip balms die nu in de winkels liggen? Die vind ik tof iig!quote:Op maandag 25 mei 2015 17:35 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Lip butters van Astor![]()
[ afbeelding ]
Vind ze veel beter dan die van Hema. Die van Hema geven erg af vind ik, en alhoewel die van Astor geen stains zijn, blijven ze veel beter zitten. Daarnaast zijn ze ook voedend, wat ik fijn vind ivm droge lippen.quote:Op maandag 25 mei 2015 17:40 schreef femkepemke het volgende:
[..]
Zijn die te vergelijken met de Hema lip balms die nu in de winkels liggen? Die vind ik tof iig!
Ooh dat klinkt goed, die ga ik zeker op mn lijstje zetten! Thanks!quote:Op maandag 25 mei 2015 17:50 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Vind ze veel beter dan die van Hema. Die van Hema geven erg af vind ik, en alhoewel die van Astor geen stains zijn, blijven ze veel beter zitten. Daarnaast zijn ze ook voedend, wat ik fijn vind ivm droge lippen.
Is dat zoiets als lippotlood?quote:Op maandag 25 mei 2015 19:39 schreef loveli het volgende:
Verkopen ze nog ergens "lippenvilstift"? Ideaal als basisonder een gloss, maar kan ze zo snel niet meer vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |