Heb je Android? dan kun je droidcam downloaden, op je telefoon en op je PC, werkt (soms) prima.quote:
Androidquote:Op donderdag 14 mei 2015 00:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Heb je Android? dan kun je droidcam downloaden, op je telefoon en op je PC, werkt (soms) prima.
Begrijpelijk hoor.quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Klopt, komt gewoon door wat nare ervaringen
voor de cam meer nietquote:Op donderdag 14 mei 2015 00:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja maar dan zit je constant op je mobieltje. dat vind ik vervelend.
true dat ben ik met je eensquote:
Gelukkig. Het blijft een forum en ik ben niet echt trots op alles wat ik ooit gepost heb. Dus als ik dmv mijn gezicht van het forum af te houden, mij nog enigszins anoniem voor lurkers, gasten etc op dit forum kan houden, dan graagquote:
Ohh, interessant dan download ik dat eens.quote:
maar zit je dan wel op TC ? Dan weet iedereen toch ook hoe je er uit zietquote:Op donderdag 14 mei 2015 00:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
voor de cam meer niet
[..]
true dat ben ik met je eens
[..]
Gelukkig. Het blijft een forum en ik ben niet echt trots op alles wat ik ooit gepost heb. Dus als ik dmv mijn gezicht van het forum af te houden, mij nog enigszins anoniem voor lurkers, gasten etc op dit forum kan houden, dan graag
Op TC hoeft niet per se een cam aan, plus cammen met de mensen die ik al ken is een ander verhaal. ik cam eigenlijk nooit met onbekendenquote:Op donderdag 14 mei 2015 00:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar zit je dan wel op TC ? Dan weet iedereen toch ook hoe je er uit ziet
volgens mij heb ik je ook ooit wel eens op een TC gespot, en de foto was echtquote:Op donderdag 14 mei 2015 00:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Op TC hoeft niet per se een cam aan, plus cammen met de mensen die ik al ken is een ander verhaal. ik cam eigenlijk nooit met onbekenden
Op het forum ben ik te achterhalen als de foto blijft staan. Met een foto kan ik daadwerkelijk mijn identiteit bevestigen mits ik natuurlijk ben wie ik zeg dat ik ben.
Je kunt alvast in de mood komen, je creativiteit los laten dmv Isketch.quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:36 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik moet nog serieus huiswerk gaan maken.
Doe dat danquote:Op donderdag 14 mei 2015 00:36 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik moet nog serieus huiswerk gaan maken.
Dat zou zomaar kunnen. En klopt, maar je snapt mijn punt hopelijk wel.quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij heb ik je ook ooit wel eens op een TC gespot, en de foto was echt
zekerquote:Op donderdag 14 mei 2015 00:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe dat dan
[..]
Dat zou zomaar kunnen. En klopt, maar je snapt mijn punt hopelijk wel.
Doei schatquote:Op donderdag 14 mei 2015 00:42 schreef Flippiee het volgende:
ik ben er vandoor, fijne nacht/avond/hemelvaart.
mja weet je en dan vindt iemand wat en dan lezen ze mijn pohi, niks wat ik in irl ook niet roepquote:
Ik dacht dat je kwam isketchenquote:Op donderdag 14 mei 2015 00:42 schreef Flippiee het volgende:
truste Flipsjequote:Op donderdag 14 mei 2015 00:42 schreef Flippiee het volgende:
truste flipsquote:Op donderdag 14 mei 2015 00:42 schreef Flippiee het volgende:
Dit. Alsof ik in RL niet net zo controversieel ben als hier.quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja weet je en dan vindt iemand wat en dan lezen ze mijn pohi, niks wat ik in irl ook niet roep
het werkt niet op mijn notequote:
Jammer!quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
het werkt niet op mijn note
En geen puf om nd pc te verhuizen
meestal hang overdag al teveel achter pc en dan is 's avonds de foon chillerquote:
met typen vind ik een laptop toch stukken chillerquote:Op donderdag 14 mei 2015 00:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
meestal hang overdag al teveel achter pc en dan is 's avonds de foon chiller
Sinds ik een Iphone 6 plus heb raak ik mijn tablet nauwelijks nog aanquote:Op donderdag 14 mei 2015 00:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
meestal hang overdag al teveel achter pc en dan is 's avonds de foon chiller
Met lange stukken wel.quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
met typen vind ik een laptop toch stukken chiller
ik heb juist mijn tablet en laptop weggedaan omdat ik ze amper gebruikte sinds mijn note'squote:Op donderdag 14 mei 2015 00:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
met typen vind ik een laptop toch stukken chiller
mijn Nexus gaat toch nog wel eens de mist in met voorspellenquote:Op donderdag 14 mei 2015 00:50 schreef moemoe het volgende:
[..]
Met lange stukken wel.
Met een Iphone/tablet heb je die ''voorspel-functie'' en ga ik vaak de mist in
nexus rocks maar probeer eens het anysofkeyboardquote:Op donderdag 14 mei 2015 00:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijn Nexus gaat toch nog wel eens de mist in met voorspellen
dat dusquote:Op donderdag 14 mei 2015 00:54 schreef DeZwabber het volgende:
Typen op echte toetsenborden.![]()
Geen problemen met touchscreens, maar na een regel of vijf wordt het toch wel irritant.
quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:54 schreef moemoe het volgende:
Ik had het vandaag over de ''Foo Fighters'' en typte met mijn Iphone ''Fok Fighters''.
een mechanish keyboardquote:Op donderdag 14 mei 2015 00:54 schreef DeZwabber het volgende:
Geen problemen met touchscreens, maar na een regel of vijf wordt het toch wel irritant.
Dat klinkt als een stel arme drommels met bandana's.quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:54 schreef moemoe het volgende:
Ik had het vandaag over de ''Foo Fighters'' en typte met mijn Iphone ''Fok Fighters''.
genoteerdquote:Op donderdag 14 mei 2015 00:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
nexus rocks maar probeer eens het anysofkeyboard
Lijkt me ook wel wat om in de toekomst aan te schaffen voor erbijquote:Op donderdag 14 mei 2015 00:54 schreef DeZwabber het volgende:
Ik met een macbook pro, valt niet eens tegen maar het mechanische toetsenbord op m'n bureau typt lekkerder.quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat dus
ik heb nu gewoon m'n Dell op schoot
Haha.quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat klinkt als een stel arme drommels met bandana's.
Studeer je ook echt wiskunde dan?quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:56 schreef Amoeba het volgende:
AnySoftKeyboard
Voordeel daarvan is dat je dat toetsenbord kunt uitbreiden met Grieks en mathematische symbolen. Echt een zegen voor een wiskundige.
quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik met een macbook pro, valt niet eens tegen maar het mechanischetoetsenbord op m'n bureau typt lekkerder.
Hipsterquote:Op donderdag 14 mei 2015 00:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yish.
Ik heb deze, Cherry brown switches, toetsen zonder opdruk.
[ afbeelding ]
cherryquote:Op donderdag 14 mei 2015 00:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yish.
Ik heb deze, Cherry brown switches, toetsen zonder opdruk.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 mei 2015 01:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Veel succes, we delen slechts bijna alle SC's.
johquote:Op donderdag 14 mei 2015 01:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Veel succes, we delen slechts bijna alle SC's.
klb sc is vaak nog druk mjaquote:
Yes. Mooi wel.quote:Op donderdag 14 mei 2015 01:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
joh![]()
We hebben gewoon een weloverwogen smaak in techniek en meer
kom er ook amper. Aansluiting is lastigquote:
trustequote:
ook fijn, ik begin langzaam aan hooikoorts seizoenquote:
Rustige dag zo te zien.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:09 schreef Vampess het volgende:
Ik was al bijna vergeten hoe snel de chats hier gaan
Yooquote:
Rustig, wat voor oude speeltje heb je weer in je kamer gezet?quote:
M'n arcadekastquote:Op donderdag 14 mei 2015 21:42 schreef Makoto het volgende:
[..]
Rustig, wat voor oude speeltje heb je weer in je kamer gezet?
Ooh ait!quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:42 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
M'n arcadekast
En rustig, als in rustig goed, of rustig slecht?
Aight beter.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:43 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ooh ait!
Ja rustig als in rustig goed.
Haha, tjaah vernieuwing is altijd goed, tenzij je autist bent natuurlijk.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:43 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Aight beter.
Ben m'n huis opnieuw aan het indelen en kijken wat er weg kan.
A.k.a het is 1 grote ravage![]()
ik ben autistquote:Op donderdag 14 mei 2015 21:59 schreef Makoto het volgende:
[..]
Haha, tjaah vernieuwing is altijd goed, tenzij je autist bent natuurlijk.
Dan lastige situatiequote:
Voor wat, wie waar waarom?quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:18 schreef Crip het volgende:
Waarom kon ik gewoon geen afgezaagd babyshower cadeautje kopen.
IKR, ik ben niet zo van de veranderingquote:
thx brahquote:
Hahaha nja, iedereen z'n ding tochquote:
Cool!quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:23 schreef Lt.Surge het volgende:
Zal zo eens een foto van de kast maken.
Mn nicht, ik ben cupcakes aan het maken in het babyshower thema. Alleen die kleine dingetjes en versieringen en shit duren lang om te maken. En heb ook zelf glittersuiker liggen maken vandaag. Morgen de cupcakes en de frosting. Is veel werk maar dan vind ik het wel een leuk cadeau is persoonlijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hhihihiquote:
Nee bezig met huis op de kop gooien en kijken wat ik met alles moetquote:
quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Mn nicht, ik ben cupcakes aan het maken in het babyshower thema. Alleen die kleine dingetjes en versieringen en shit duren lang om te maken. En heb ook zelf glittersuiker liggen maken vandaag. Morgen de cupcakes en de frosting. Is veel werk maar dan vind ik het wel een leuk cadeau is persoonlijk.
Zie foto voor progress:
Plus de couscous pan op de achtergrond.Ziet er wel echt goed uit! En mooi, alleen wel echt een teringwerk of niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
hhihihi
Op zaterdag 15 augustus 2015 16:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vind jou - en dat bedoel ik echt niet zo kinderachtig of iets dergelijks - echt een leuk aandoenlijk kereltje. Vind jou iets leuks, gemoedelijks en tofs hebben.
Haha, mocht je je deckie niet meer willenquote:Op donderdag 14 mei 2015 22:25 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nee bezig met huis op de kop gooien en kijken wat ik met alles moet
[..]
Mn nicht, ik ben cupcakes aan het maken in het babyshower thema. Alleen die kleine dingetjes en versieringen en shit duren lang om te maken. En heb ook zelf glittersuiker liggen maken vandaag. Morgen de cupcakes en de frosting. Is veel werk maar dan vind ik het wel een leuk cadeau is persoonlijk.
Zie foto voor progress:
Plus de couscous pan op de achtergrond.BohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
hhihihi
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:25 schreef Makoto het volgende:
[..]
Haha, mocht je je deckie niet meer willen
Thanks! Ja, ben een uurtje of 4 bezig geweest met ze allemaal. Maar ansich redelijk te doen met een leuk programma op.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:25 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ziet er wel echt goed uit! En mooi, alleen wel echt een teringwerk of niet?
Dit is alleen nog maar fondant. Is niet lekker vind ikquote:
Ik eet alles atm.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:29 schreef Crip het volgende:
Dit is alleen nog maar fondant. Is niet lekker vind ik.
Sick man!!quote:
[..]
Zie foto voor progress:
Plus de couscous pan op de achtergrond.Mooi! Ik zou wel blij zijn als ik zoiets zou krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
hhihihi.
Oh, je bent nog geeneens mamaquote:
Aw lief. Leuk om te horen <33quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:41 schreef moemoe het volgende:
[..]
Mooi! Ik zou wel blij zijn als ik zoiets zou krijgen.
Moest lachen om mezelf en toen liet ik perongeluk een scheet.quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Moest lachen om mezelf en toen liet ik perongeluk een scheet.Mijn tante zit hier ze denkt zeker dat ik een mongool ben nu.
Was maar een grapje hoorquote:Op donderdag 14 mei 2015 22:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nee, het is nog niet zover.
Ik wacht nog wat jaartjes.
Ja tuurlijk wel, maar als ik zou moeten raden zou ik denken van niet.quote:
Heb last van mn darmen sinds ik weer terug ben van Marokko. Eten is weer zo erg veranderd in een keer.quote:
Ik kan me niet meer herinneren wanneer ik die voor het laatst gehad heb. Ik geloof in 2006? in Kroatië of zo. Geen idee of ik ze daarna nog gegeten heb.quote:
Vraag je moeder om het precies na te maken.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb last van mn darmen sinds ik weer terug ben van Marokko. Eten is weer zo erg veranderd in een keer.
¤0,39 bij de c1000.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kan me niet meer herinneren wanneer ik die voor het laatst gehad heb. Ik geloof in 2006? in Kroatië of zo. Geen idee of ik ze daarna nog gegeten heb.
Hier was het denk ik 2013.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kan me niet meer herinneren wanneer ik die voor het laatst gehad heb. Ik geloof in 2006? in Kroatië of zo. Geen idee of ik ze daarna nog gegeten heb.
Maar ik heb muziek aan, dus is wat lastig.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:52 schreef moemoe het volgende:
[..]
Of een groeps Skype.
Bellen met z'n allen vind ik leuker.
De pennywafels, de c1000, of die ¤0,39 centen?quote:
Ehh, all of the above?quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:53 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
De pennywafels, de c1000, of die ¤0,39 centen?
Kroatië sowiesoquote:Op donderdag 14 mei 2015 22:54 schreef DeZwabber het volgende:
Kroatie was toen echt schitterend, we vonden in een of andere supermarkt die pakken formaatje halve schoenendoos. Voor drie keer niets.
Blijkbaar.quote:
Euw.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:53 schreef DrNick het volgende:
[..]
Maar ik heb muziek aan, dus is wat lastig.
quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:56 schreef DrNick het volgende:
Spam is tyfuszout trouwens, zou niet aanraden om het te kopen
Oh shit dat is nicequote:
Surge is zo nice als choc 'n rice pffquote:
nicer zelfsquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:00 schreef Makoto het volgende:
[..]
Surge is zo nice als choc 'n rice pff
Heb je ingebroken bij flips?quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:04 schreef PeZu het volgende:
Ik heb flippies chips. Alleen totaal geen zin in
Hoe kom jij daaraan dan?quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:04 schreef PeZu het volgende:
Ik heb flippies chips. Alleen totaal geen zin in
Tijd om te knallen!quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:08 schreef Crip het volgende:
Ik heb hier nog Pringles Pizza smaak liggen.
nog nooit gehad en ligt hier al weken.
Ja, ik heb ook zin in een appeltaart met slagroom maar helaas..quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee heb geen zin. Heb zin in Reese's peanutbutter cups.
duhuquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:10 schreef PeZu het volgende:
Maar jullie kennen toch wel kaas en pinda flips?
#yoloquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:11 schreef Vampess het volgende:
Ik heb zin in koffie, maar om 11 uur s'avonsd waarschijnlijk niet zo slim, lol
Ik zou het niet doen nee, tenzij je om 4.00 pas naar bed gaatquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:11 schreef Vampess het volgende:
Ik heb zin in koffie, maar om 11 uur s'avonsd waarschijnlijk niet zo slim, lol
Of dit.quote:
Ja, die zijn viesssss Patrickquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:10 schreef PeZu het volgende:
Maar jullie kennen toch wel kaas en pinda flips?
Ik ook niet zoveel.quote:
Op z'n tijd vind ik ze wel nice hoor!quote:
kapot lekker zijn flippiesquote:
HAHAHAAHHAHAHAHA, ik word er wel hyper enzo door maar ik kan gewoon slapen wanneer ik wil. OKEquote:
okequote:Op donderdag 14 mei 2015 23:19 schreef Crip het volgende:
[..]
HAHAHAAHHAHAHAHA, ik word er wel hyper enzo door maar ik kan gewoon slapen wanneer ik wil. OKE
Mag je de auto kopen?quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:22 schreef DrNick het volgende:
Oh, goed nieuws.
Mutti heeft een nieuwe auto.
Welvaaart!quote:
Niets is minder waar, ze heeft hem ingeruild.quote:
Ninja edit.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:28 schreef DrNick het volgende:
[..]
Niets is minder waar, ze heeft hem ingeruild.
Hahaha, die is helemaaaal gek.quote:
quote:
Heeeeeee!quote:
TT moet ook ONS SC wordenquote:
quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:41 schreef DrNick het volgende:
[..]
Net of het topic uit Brabant komt dan
eens een moemoe altijd een moemoe en dat moemoet je ook niet erg vindenquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:39 schreef moemoe het volgende:
Op de een of andere manier blijft promoten en campagne maken in me zitten
ik kom er niet weg maar gebruik het ook hoorquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:41 schreef DrNick het volgende:
[..]
Net of het topic uit Brabant komt dan
quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik kom er niet weg maar gebruik het ook hoor
Jij komt zeker ook uit Friesland ofzo.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik kom er niet weg maar gebruik het ook hoor
Nou soms kan het me best tegenwerken, als ik weer allerlei plannen launchquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
eens een moemoe altijd een moemoe en dat moemoet je ook niet erg vinden
hoezo dat?quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:46 schreef Makoto het volgende:
[..]
Jij komt zeker ook uit Friesland ofzo.
wat?quote:
quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:46 schreef Makoto het volgende:
Zeg je toch gewoon daar kom ik niet vandaan, gewoon normaal doen.
''Ik kom er niet weg''quote:
stommen jijquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:46 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nou soms kan het me best tegenwerken, als ik weer allerlei plannen launch.
quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:46 schreef Makoto het volgende:
Zeg je toch gewoon daar kom ik niet vandaan, gewoon normaal doen.
nope ik woon vlakbij het exacte middelpunt van nederlandquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:53 schreef DrNick het volgende:
[..]
Waar kom je vandaan dan? Limburg zeker.
quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:55 schreef Flippiee het volgende:
Wel ffe normaal doen hoor. Geen ons sc. Fucking Brabant. Dan krijgen geo en flfriek helemaal om de haverklap te horen hoe achterlijk/debiel ik ze vind.
ik stel nog eens wat voor zegquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:55 schreef Flippiee het volgende:
Wel ffe normaal doen hoor. Geen ons sc. Fucking Brabant. Dan krijgen geo en flfriek helemaal om de haverklap te horen hoe achterlijk/debiel ik ze vind.
quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:55 schreef Flippiee het volgende:
Oh god, we kunnen natuurlijk niet krijgen dat dat frietzeggende volk zich serieus genomen voelt.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:55 schreef Flippiee het volgende:
Ik vertrouw 't niet.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
nope ik woon vlakbij het exacte middelpunt van nederland
Eensquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:55 schreef Flippiee het volgende:
Hela!quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh god, we kunnen natuurlijk niet krijgen dat dat frietzeggende volk zich serieus genomen voelt.
Zeeland.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alles behalve Brabant / Limburg gerelateerd. Zeeën aan opties toch
Maar ik weet wel dat ik Brabant en Limburg kut vindquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:58 schreef moemoe het volgende:
Jullie weten niet eens wat er met ONS wordt bedoeld.
Dat kan ook alles zijn van Soest tot Amersfoort tot ergens in Drenthe.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
nope ik woon vlakbij het exacte middelpunt van nederland
Nou vertelquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:58 schreef moemoe het volgende:
Ik zie even de link niet? Maar dat kan ook komen omdat ik 6 dingen tegelijk doequote:Op donderdag 14 mei 2015 23:58 schreef Makoto het volgende:
[..]
Maar ik weet wel dat ik Brabant en Limburg kut vind.
Ik ook niet, maar de impressie die 'ONS' mij gaf was dat het gerelateerd was met Brabant.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:59 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik zie even de link niet? Maar dat kan ook komen omdat ik 6 dingen tegelijk doe.
Nou daarom. Zul je net zien dat ze een ego krijgen en deze SC heeft al genoeg aan mijn arrogantie (haha de arrogantie)quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh god, we kunnen natuurlijk niet krijgen dat dat frietzeggende volk zich serieus genomen voelt.
Dohhhhh.quote:
Beste curry ooit oooit oooitt.quote:
niet mijn probleemquote:
Weet nu al dat onze vrienden onder de rivieren het anders opvatten dan zou moeten.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:58 schreef moemoe het volgende:
de lange jan in amersfoortquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat kan ook alles zijn van Soest tot Amersfoort tot ergens in Drenthe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |