Heb je Android? dan kun je droidcam downloaden, op je telefoon en op je PC, werkt (soms) prima.quote:
Androidquote:Op donderdag 14 mei 2015 00:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Heb je Android? dan kun je droidcam downloaden, op je telefoon en op je PC, werkt (soms) prima.
Begrijpelijk hoor.quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Klopt, komt gewoon door wat nare ervaringen
voor de cam meer nietquote:Op donderdag 14 mei 2015 00:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja maar dan zit je constant op je mobieltje. dat vind ik vervelend.
true dat ben ik met je eensquote:
Gelukkig. Het blijft een forum en ik ben niet echt trots op alles wat ik ooit gepost heb. Dus als ik dmv mijn gezicht van het forum af te houden, mij nog enigszins anoniem voor lurkers, gasten etc op dit forum kan houden, dan graagquote:
Ohh, interessant dan download ik dat eens.quote:
maar zit je dan wel op TC ? Dan weet iedereen toch ook hoe je er uit zietquote:Op donderdag 14 mei 2015 00:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
voor de cam meer niet
[..]
true dat ben ik met je eens
[..]
Gelukkig. Het blijft een forum en ik ben niet echt trots op alles wat ik ooit gepost heb. Dus als ik dmv mijn gezicht van het forum af te houden, mij nog enigszins anoniem voor lurkers, gasten etc op dit forum kan houden, dan graag
Op TC hoeft niet per se een cam aan, plus cammen met de mensen die ik al ken is een ander verhaal. ik cam eigenlijk nooit met onbekendenquote:Op donderdag 14 mei 2015 00:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar zit je dan wel op TC ? Dan weet iedereen toch ook hoe je er uit ziet
volgens mij heb ik je ook ooit wel eens op een TC gespot, en de foto was echtquote:Op donderdag 14 mei 2015 00:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Op TC hoeft niet per se een cam aan, plus cammen met de mensen die ik al ken is een ander verhaal. ik cam eigenlijk nooit met onbekenden
Op het forum ben ik te achterhalen als de foto blijft staan. Met een foto kan ik daadwerkelijk mijn identiteit bevestigen mits ik natuurlijk ben wie ik zeg dat ik ben.
Je kunt alvast in de mood komen, je creativiteit los laten dmv Isketch.quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:36 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik moet nog serieus huiswerk gaan maken.
Doe dat danquote:Op donderdag 14 mei 2015 00:36 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik moet nog serieus huiswerk gaan maken.
Dat zou zomaar kunnen. En klopt, maar je snapt mijn punt hopelijk wel.quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij heb ik je ook ooit wel eens op een TC gespot, en de foto was echt
zekerquote:Op donderdag 14 mei 2015 00:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe dat dan
[..]
Dat zou zomaar kunnen. En klopt, maar je snapt mijn punt hopelijk wel.
Doei schatquote:Op donderdag 14 mei 2015 00:42 schreef Flippiee het volgende:
ik ben er vandoor, fijne nacht/avond/hemelvaart.
mja weet je en dan vindt iemand wat en dan lezen ze mijn pohi, niks wat ik in irl ook niet roepquote:
Ik dacht dat je kwam isketchenquote:Op donderdag 14 mei 2015 00:42 schreef Flippiee het volgende:
truste Flipsjequote:Op donderdag 14 mei 2015 00:42 schreef Flippiee het volgende:
truste flipsquote:Op donderdag 14 mei 2015 00:42 schreef Flippiee het volgende:
Dit. Alsof ik in RL niet net zo controversieel ben als hier.quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja weet je en dan vindt iemand wat en dan lezen ze mijn pohi, niks wat ik in irl ook niet roep
het werkt niet op mijn notequote:
Jammer!quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
het werkt niet op mijn note
En geen puf om nd pc te verhuizen
meestal hang overdag al teveel achter pc en dan is 's avonds de foon chillerquote:
met typen vind ik een laptop toch stukken chillerquote:Op donderdag 14 mei 2015 00:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
meestal hang overdag al teveel achter pc en dan is 's avonds de foon chiller
Sinds ik een Iphone 6 plus heb raak ik mijn tablet nauwelijks nog aanquote:Op donderdag 14 mei 2015 00:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
meestal hang overdag al teveel achter pc en dan is 's avonds de foon chiller
Met lange stukken wel.quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
met typen vind ik een laptop toch stukken chiller
ik heb juist mijn tablet en laptop weggedaan omdat ik ze amper gebruikte sinds mijn note'squote:Op donderdag 14 mei 2015 00:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
met typen vind ik een laptop toch stukken chiller
mijn Nexus gaat toch nog wel eens de mist in met voorspellenquote:Op donderdag 14 mei 2015 00:50 schreef moemoe het volgende:
[..]
Met lange stukken wel.
Met een Iphone/tablet heb je die ''voorspel-functie'' en ga ik vaak de mist in
nexus rocks maar probeer eens het anysofkeyboardquote:Op donderdag 14 mei 2015 00:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijn Nexus gaat toch nog wel eens de mist in met voorspellen
dat dusquote:Op donderdag 14 mei 2015 00:54 schreef DeZwabber het volgende:
Typen op echte toetsenborden.![]()
Geen problemen met touchscreens, maar na een regel of vijf wordt het toch wel irritant.
quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:54 schreef moemoe het volgende:
Ik had het vandaag over de ''Foo Fighters'' en typte met mijn Iphone ''Fok Fighters''.
een mechanish keyboardquote:Op donderdag 14 mei 2015 00:54 schreef DeZwabber het volgende:
Geen problemen met touchscreens, maar na een regel of vijf wordt het toch wel irritant.
Dat klinkt als een stel arme drommels met bandana's.quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:54 schreef moemoe het volgende:
Ik had het vandaag over de ''Foo Fighters'' en typte met mijn Iphone ''Fok Fighters''.
genoteerdquote:Op donderdag 14 mei 2015 00:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
nexus rocks maar probeer eens het anysofkeyboard
Lijkt me ook wel wat om in de toekomst aan te schaffen voor erbijquote:Op donderdag 14 mei 2015 00:54 schreef DeZwabber het volgende:
Ik met een macbook pro, valt niet eens tegen maar het mechanische toetsenbord op m'n bureau typt lekkerder.quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat dus
ik heb nu gewoon m'n Dell op schoot
Haha.quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat klinkt als een stel arme drommels met bandana's.
Studeer je ook echt wiskunde dan?quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:56 schreef Amoeba het volgende:
AnySoftKeyboard
Voordeel daarvan is dat je dat toetsenbord kunt uitbreiden met Grieks en mathematische symbolen. Echt een zegen voor een wiskundige.
quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik met een macbook pro, valt niet eens tegen maar het mechanischetoetsenbord op m'n bureau typt lekkerder.
Hipsterquote:Op donderdag 14 mei 2015 00:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yish.
Ik heb deze, Cherry brown switches, toetsen zonder opdruk.
[ afbeelding ]
cherryquote:Op donderdag 14 mei 2015 00:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yish.
Ik heb deze, Cherry brown switches, toetsen zonder opdruk.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 mei 2015 01:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Veel succes, we delen slechts bijna alle SC's.
johquote:Op donderdag 14 mei 2015 01:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Veel succes, we delen slechts bijna alle SC's.
klb sc is vaak nog druk mjaquote:
Yes. Mooi wel.quote:Op donderdag 14 mei 2015 01:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
joh![]()
We hebben gewoon een weloverwogen smaak in techniek en meer
kom er ook amper. Aansluiting is lastigquote:
trustequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |