quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:04 schreef Kingstown het volgende:
Wat is dat voor gekut in dat 40+ topic? Moet ik nog iemand de tyfus gaan schelden?
Je kunt ze ook door een bushokje tiefenquote:Op donderdag 14 mei 2015 00:04 schreef Kingstown het volgende:
Wat is dat voor gekut in dat 40+ topic? Moet ik nog iemand de tyfus gaan schelden?
Opgedoekt, klaar.quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:04 schreef Kingstown het volgende:
je hebt mij ook gefopt met Brbquote:Op donderdag 14 mei 2015 00:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb al iemand gevonden. We zijn weer gefopt.Brb.
Wat ben ik blij dat ik een kleuter ben...quote:Op donderdag 14 mei 2015 08:28 schreef MadMaster het volgende:
De 'grote mensen' hebben het er reuze naar hun zin...
Dat komt omdat stekels niet alleen prikken.quote:
scherp van jequote:Op donderdag 14 mei 2015 10:48 schreef Kingstown het volgende:
Dat komt omdat stekels niet alleen prikken.
DDM moet eerst even een jaren 70 lijstje maken.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
http://web.avrotros.nl/roodshow/DagTop3/hemelsesolos.aspx
Doedezemaar moet even stemmen.
Dat kun je vergeten ben ik bang.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
DDM moet eerst even een jaren 70 lijstje maken.
Ik heb nog wel wat troefkaarten achter de hand.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat kun je vergeten ben ik bang.
Maar The The heeft wat extra stemmen nodig natuurlijk
je snapt dat ik op Belfast Child heb gestemd he?quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
http://web.avrotros.nl/roodshow/DagTop3/hemelsesolos.aspx
Doedezemaar moet even stemmen.
quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je snapt dat ik op Belfast Child heb gestemd he?
Damn, da was een moeilijke, ik moet straks de show maar gaan luisteren
quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daarnaast is werkelijk niemand geinteresseerd in disco in de eindlijst natuurlijk.
Waarom wordt smakeloze kaas niet in de kliko geflikkerd?quote:Op donderdag 14 mei 2015 14:13 schreef drakin het volgende:
Wie weet er nog een leuke vraag voor een enquête?
Waarom vult u deze enquete in?quote:Op donderdag 14 mei 2015 14:13 schreef drakin het volgende:
Wie weet er nog een leuke vraag voor een enquête?
Dan zit je hier goed, want in dit topic zitten alleen maar niet leuke users.quote:Op donderdag 14 mei 2015 14:17 schreef drakin het volgende:
Hoe leuker hoe groter de kans dat ik hem niet op Fok deponeer
Klopt compleet dramatische toestand hier.quote:Op donderdag 14 mei 2015 14:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan zit je hier goed, want in dit topic zitten alleen maar niet leuke users.
de leuke zitten in de 40+sc. RIPquote:Op donderdag 14 mei 2015 14:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan zit je hier goed, want in dit topic zitten alleen maar niet leuke users.
Kletsen doen we hier al een aantal topics niet meer muisje.quote:Op donderdag 14 mei 2015 14:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Klopt compleet dramatische toestand hier.
Kletshok, voor al het uitschot van Fok!
In 3FM topic zitten ook al van die rare lui...
Ik ben dyslectisch, ik lees wel eens woorden die er eigenlijk niet staan.quote:Op donderdag 14 mei 2015 14:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kletsen doen we hier al een aantal topics niet meer muisje.
quote:Op donderdag 14 mei 2015 14:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ketsen doen we hier al een aantal topics niet meer muisje.
Daar zit ik niet, derhalve foutieve post.quote:Op donderdag 14 mei 2015 14:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
de leuke zitten in de 40+sc. RIP
Dan ben je dus niet leuk?quote:Op donderdag 14 mei 2015 14:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar zit ik niet, derhalve foutieve post.
Daarom is het een foutieve post, dat ben ik immers welquote:
quote:Op donderdag 14 mei 2015 14:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarom is het een foutieve post, dat ben ik immers wel
Dat klopt niet, want hier posten alleen niet leuke users.quote:Op donderdag 14 mei 2015 14:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dus ik ben niet leuk?quote:Op donderdag 14 mei 2015 14:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat klopt niet, want hier posten alleen niet leuke users.
Dat moet je er wel bij uitleggen dan anders snappen we het niet.quote:Op donderdag 14 mei 2015 14:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee.quote:
Maar da's ook maar een rare vogel.quote:
Da's beter dan niet leuk gevonden worden.quote:Op donderdag 14 mei 2015 17:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wil je graag leuk gevonden worden?
Vreemde opvattingen hou je er op na.quote:Op donderdag 14 mei 2015 17:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Da's beter dan niet leuk gevonden worden.
Vreemd en raar zijn 2 van mijn belangrijkste eigenschappenquote:Op donderdag 14 mei 2015 17:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vreemde opvattingen hou je er op na.
daar heb ik dan weer geen last vanquote:Op donderdag 14 mei 2015 17:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vreemd en raar zijn 2 van mijn belangrijkste eigenschappen
Zie je wel dat je niet leuk bent.quote:Op donderdag 14 mei 2015 17:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Vreemd en raar zijn 2 van mijn belangrijkste eigenschappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |