Heb je geen vent die dat voor je wil doen?quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey niet om het een of ander maar ik ben de godin van de decoupeerzaag. En laminaat leggen.
Kkpolen doen me niets.
quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:07 schreef JaqenHghar het volgende:
Srs kijk even hoe fucking cringeworthy dit is. Oh kijk ze is het stereotype van elke chickflick: onhandig, nerdy maar stiekem wel perfect slank en blondNatuurlijk is ze verliefd op die ene hunk op de werkvloer en verklapt ze haar geheime identiteit aan hem.
Geen man nodig vriend.quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:52 schreef Montelly het volgende:
[..]
Heb je geen vent die dat voor je wil doen?
Er is een groot verschil tussen niet kunnen en niet willen, niet zo ouderwets doen montelly dont go to the turksidequote:Op donderdag 14 mei 2015 13:59 schreef Montelly het volgende:
Vrouwen zijn daar over het algemeen niet handig in. Tenzij het een dyke/feministe/handson/Nanninga is..
Krijg je wel beurse knietjes van.. of doe ik iets verkeerd??quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Geen man nodig vriend.
Sowieso moet je wel een flinke mongool zijn om geen kliklaminaat te kunnen leggen
Ja dat wel. Heb m'n pijpkussentje meegenomen om dat tegen te gaan.quote:Op donderdag 14 mei 2015 14:23 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Krijg je wel beurse knietjes van.. of doe ik iets verkeerd??
Slim! Mijne is doorgesleten, actionkwaliteitquote:Op donderdag 14 mei 2015 14:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja dat wel. Heb m'n pijpkussentje meegenomen om dat tegen te gaan.
Dit is het wel waard om in te investeren hoor. Die knieën moeten nog lang mee meid. Ik heb van dat memoryfoam, kan uren blijven zitten.quote:Op donderdag 14 mei 2015 14:25 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Slim! Mijne is doorgesleten, actionkwaliteit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |