hoe laat ga jij hem kijken vriendjequote:Op donderdag 14 mei 2015 12:03 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Lol mooie clickbait weer. Ik ga eerst de film zien en dan kom ik er wel op terug. De huid niet verkopen voordat de beer geschoten is etc.
Dit klinkt letterlijk als een omgekeerde Superman.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:07 schreef JaqenHghar het volgende:
Srs kijk even hoe fucking cringeworthy dit is. Oh kijk ze is het stereotype van elke chickflick: onhandig, nerdy maar stiekem wel perfect slank en blondNatuurlijk is ze verliefd op die ene hunk op de werkvloer en verklapt ze haar geheime identiteit aan hem.
Nou niet in de bios helaas, aangezien die hier alleen in 3D draait.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:04 schreef seto het volgende:
[..]
hoe laat ga jij hem kijken vriendje
ik 18.15
Devil wears prada / love actually met een druppel DC. Als je dan een serie gaat maken met een vrouw in de hoofdrol, maak het dan iig geloofwaardig en badass.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Dit klinkt letterlijk als een omgekeerde Superman.
dit ziet er wel heel slecht uit inddquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:07 schreef JaqenHghar het volgende:
Srs kijk even hoe fucking cringeworthy dit is. Oh kijk ze is het stereotype van elke chickflick: onhandig, nerdy maar stiekem wel perfect slank en blondNatuurlijk is ze verliefd op die ene hunk op de werkvloer en verklapt ze haar geheime identiteit aan hem.
nee heb het wel ff gehad met superheldenquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:23 schreef Beach het volgende:
heb je Daredevil op netflix al gezien dan seto
Marvel of Fripsel. Welke van de twee vind je saaier?quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:20 schreef seto het volgende:
die marvel films beginnen me indd ook de neus uit te komen, totaal geen spanning want je weet toch dat de hoofdkarakters een nieuwe film krijgen volgend jaar
[ afbeelding ]
moet ik even over nadenken gek, moeilijke vraagquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:31 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Marvel of Fripsel. Welke van de twee vind je saaier?
ohquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:28 schreef seto het volgende:
[..]
nee heb het wel ff gehad met superhelden
Wtfquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:58 schreef Montelly het volgende:
8 euro voor een slotje bij F4F..8!!! Fucking euro![]()
![]()
En dan krijg je een slotje van 45 cent uit India zeker.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:58 schreef Montelly het volgende:
8 euro voor een slotje bij F4F..8!!! Fucking euro![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |