ziet er niet uit als rozen.quote:Op zondag 24 mei 2015 14:53 schreef Seven. het volgende:
Even benieuwd of Gwywwens stokrozen toch opkomen di jaar? Of is dit onkruid?
[ afbeelding ]
Een ei?quote:Op zondag 24 mei 2015 14:33 schreef AnneX het volgende:
Rondje voortuin:
Bij 30 knoppen in de papaver ben ik gestopt met tellen.
Lupine bloeien, gerania, campanula en aardbeien.
De witte boerenhortensia in de knop en verder nog veel groen.
[ link | afbeelding ]
En rondje achtertuin.
En wat ligt er tot mijn verbazing in het gras!? op 1e P.dag...
[ link | afbeelding ]
Nu zie ik dat de foto's wel een pet kwaliteit hebben. Sorry.
Pittig kleurtje, die papaver! Fleurt de boel lekker opquote:Op zondag 24 mei 2015 14:33 schreef AnneX het volgende:
Rondje voortuin:
Bij 30 knoppen in de papaver ben ik gestopt met tellen.
Lupine bloeien, gerania, campanula en aardbeien.
De witte boerenhortensia in de knop en verder nog veel groen.
[ link | afbeelding ]
Leuk papavertje hoor!quote:Op zondag 24 mei 2015 12:28 schreef Bluezz het volgende:
Fantastische platen en bloemen !
Hier bloeit de geranium nog niet! Wat is de anijsplant?
Wij hebben ook een heel leuk boompje in het voorstukje bij de oprit. Zonde want ik had m liever in de tuin achter .
En ik heb dus een 'schijn' papaver
Alleen zand zeggen als je zand bedoeld, want bij verhalen, vragen en antwoorden maakt het uit wat voor bodem je hebt.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ziet er niet uit als rozen.
Nadat mn azalia dit jaar in vloei is geweest is hij ondanks regelmatig water te krijgen toch aan dood gaan. Net of hij geen water krijgt. Vandaag dus even zand helemaal losmaken en dan nog een keer water erbij doen. Misschien dan wel weer langzaam goed komt
Geen idee of het onkruid is maar een stokroos is het in elk geval niet...quote:Op zondag 24 mei 2015 14:53 schreef Seven. het volgende:
[ afbeelding ]
Dit :quote:Op zondag 24 mei 2015 14:53 schreef Seven. het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 01:05 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Geen idee of het onkruid is maar een stokroos is het in elk geval niet...
Sollyquote:
Ja, daar heb ik eerlijk gezegd ook wel last van... Nieuwe aanplant moet t liefst het eerste jaar al z'n volwassen grootte bereiken... En bloeien moet-ie!quote:Op donderdag 28 mei 2015 00:22 schreef Seven. het volgende:
Nu moet ik wachten. Ik heb alleen maar snelgroeiende planten omdat ik wachten haat
.
Vorig jaar was het eerste jaar en bleef alle aanplant een beetje pips.quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:33 schreef pascal_s het volgende:
[..]
Solly
[..]
Ja, daar heb ik eerlijk gezegd ook wel last van... Nieuwe aanplant moet t liefst het eerste jaar al z'n volwassen grootte bereiken... En bloeien moet-ie!![]()
het is onkruid, geen koolzaad maar die met witte bloemkesquote:Op zondag 24 mei 2015 14:53 schreef Seven. het volgende:
[ afbeelding ]
wat is er nou grappig an, AnneX?quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:58 schreef AnneX het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
I.p.v. plastic rekjes heb ik hier en daar wat bamboestokjes schuin en kruislings in de grond gestoken om uitdijende struikjes in te tomen.
Omdat ik het leuk vind als de papaver zich tot in Grun verplaatstquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
wat is er nou grappig an, AnneX?![]()
Ja dat is ook leuk!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:03 schreef AnneX het volgende:
[..]
Omdat ik het leuk vind als de papaver zich tot in Grun verplaatstén in Bloesdaal. .
Als ik mij goed herinner met dementia light, is het campanula... pascal.
Lichtpaars was bedoeld...als blauw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |