Yo Soury, donder eens op met dat gespam. Thx.quote:
Tik je eigen collega maar op de vingers met het onnodig kicken van dit topic. De krullen voor je.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:11 schreef Fopje het volgende:
[..]
Yo Soury, donder eens op met dat gespam. Thx.
Een nieuw topic was ook niet gewenst. Maar meneer Joezi en Liesje vonden het nodig om grappig te doenquote:Op woensdag 13 mei 2015 23:11 schreef Fopje het volgende:
[..]
Yo Soury, donder eens op met dat gespam. Thx.
ik was datquote:Op woensdag 13 mei 2015 23:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Tik je eigen collega maar op de vingers met het onnodig kicken van dit topic. De krullen voor je.
Ik spam het vol
quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Tik je eigen collega maar op de vingers met het onnodig kicken van dit topic. De krullen voor je.
Ik spam het vol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bladiebla doeiebal Oetlulquote:
Zout lekker op met je "nieuwe topic is niet gewenst"quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Een nieuw topic was ook niet gewenst. Maar meneer Joezi en Liesje vonden het nodig om grappig te doen
quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]Flikker op met je kusjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik was voor open houden, handig spam tipoc.
Wat een slappe lul ben jij zeg.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:16 schreef Fopje het volgende:
[..]
Zout lekker op met je "nieuwe topic is niet gewenst"
quote:
Moet je eens tussen de benen van je man kijken. Tenminste, ik kan me niet voorstellen dat ie van een figuur zoals jou een harde krijgt.quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]Ohh jéé, zegt degene die dit topic niet meer wilde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:19 schreef Fopje het volgende:
[..]
Moet je eens tussen de benen van je man kijken. Tenminste, ik kan me niet voorstellen dat ie van een figuur zoals jou een harde krijgt.
Blijven jullie dan zelf wegquote:Op woensdag 13 mei 2015 23:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh jéé, zegt degene die dit topic niet meer wilde.
quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh jéé, zegt degene die dit topic niet meer wilde.
quote:
Nou als je gelezen had was dit topic al dood. Er kwamen grapjassen te kicken. Haha hihi. Maar dat snap je niet.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:19 schreef Fopje het volgende:
[..]
Moet je eens tussen de benen van je man kijken. Tenminste, ik kan me niet voorstellen dat ie van een figuur zoals jou een harde krijgt.
quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:19 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ah OK, ik zou hier niet meer posten, maar dit is een nieuw topic...quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
Flikker nou eens op met die spoilers.
Wit OKquote:Op woensdag 13 mei 2015 23:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb je geen wijntje? Is lekkerder bij kaas?
quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:20 schreef chufi het volgende:
Echt he? met je spoilers. Wat een achterbakse draak ben je. Met je koeien ( kuch) en wel zeiken in fb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh en Joezi heeft wel zijn zin btw,Iedereen is een kutlultrut
Van mij mag je overal posten maar die spoilers zijn gewoon irritant.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah OK, ik zou hier niet meer posten, maar dit is een nieuw topic...
kleuters drinken geen alcoholquote:Op woensdag 13 mei 2015 23:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb je geen wijntje? Is lekkerder bij kaas?
Ach weer een ouderweste rel. Wel onder mijn niveauquote:
Dat snap ik wel. Maar wat de neuk boeit jou dat nouquote:Op woensdag 13 mei 2015 23:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou als je gelezen had was dit topic al dood. Er kwamen grapjassen te kicken. Haha hihi. Maar dat snap je niet.
Nogmaals. misselijk figuurquote:
Ga weg dan.quote:
Zij wil dit topic niet meer, zij kan er niet mee leven dat iemand anders hier post.quote:
Hee niet met draken beginnen he?quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt he? met je spoilers. Wat een achterbakse draak ben je. Met je koeien ( kuch) en wel zeiken in fb.
Oh en Joezi heeft wel zijn zin btw,
Nou je het zegt best veel. Ik zie ineens mensen zonder maskerquote:Op woensdag 13 mei 2015 23:27 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Maar wat de neuk boeit jou dat nou
Dat is dus niet helemaal waar Fopmansquote:Op woensdag 13 mei 2015 23:30 schreef Fopje het volgende:
[..]
Zij wil dit topic niet meer, zij kan er niet mee leven dat iemand anders hier post.
Nou, dan ga je weg.
Ik hou er niet van om op de noordpool te zitten. Hoor je mij zeiken? Nee he, ik ga gewoon niet naar de noordpool.
Wist niet dat het zoooo gevoelig lagquote:Op woensdag 13 mei 2015 23:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach weer een ouderweste rel. Wel onder mijn niveau
De Noordpool bestaat alleen uit ijs dat smelt.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:30 schreef Fopje het volgende:
[..]
Zij wil dit topic niet meer, zij kan er niet mee leven dat iemand anders hier post.
Nou, dan ga je weg.
Ik hou er niet van om op de noordpool te zitten. Hoor je mij zeiken? Nee he, ik ga gewoon niet naar de noordpool.
Echt niet Piet, maar daarvoor zijn andere topicsquote:Op woensdag 13 mei 2015 23:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De Noordpool bestaat alleen uit ijs dat smelt.
Is er land daar dan?quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt niet Piet, maar daarvoor zijn andere topics
Nee meer kinderachtig van jou en Lies. Maar backup van de gene die dit draadje wilde sluiten heb ik ineens niet meer.quote:
wat wil je nou eigenlijkquote:Op woensdag 13 mei 2015 23:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee meer kinderachtig van jou en Lies. Maar backup van de gene die dit draadje wilde sluiten heb ik ineens niet meer.
Tis gewoon een reuze gezellige SC, punt uitquote:Op woensdag 13 mei 2015 23:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee meer kinderachtig van jou en Lies. Maar backup van de gene die dit draadje wilde sluiten heb ik ineens niet meer.
Ach jesus trut. Ik wil helemaal niks eigenlijk.quote:
Er is geen land onder dat ijs op de noordpool. Man man je hebt er nog op gestudeerd zelfs.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Juist.. Het ijs is nog te zwaar... Als dat weg is komt het land weer boven
hou je bek danquote:Op woensdag 13 mei 2015 23:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach jesus trut. Ik wil helemaal niks eigenlijk.
quote:
Je mag weg zodra het ijs gesmolten is en het land tevoorschijn gekomenquote:
Waarom?quote:
quote:
Nicequote:Op woensdag 13 mei 2015 23:46 schreef Joezi het volgende:
[..]
Welkom in mijn nieuwe SC, neem een stukje kaas
Ach doe eens gek! 48+quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
Als het maar 40+ isMagere kaas is geen kaas
Let op vet.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
Chuffie is um al gepeerdquote:Op woensdag 13 mei 2015 23:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jammerquote:
quote:
quote:
Gohquote:Op donderdag 14 mei 2015 00:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik stel voor om er een kaas SC van te maken.
quote:Op donderdag 7 mei 2015 17:35 schreef chufi het volgende:
Laat maar.... Ik stuur wel een DM naar iedereen om het uit hun AT te halen, dat werkt waarschijnlijk beter
quote:Op donderdag 7 mei 2015 20:28 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Wat is jullie probleem om het 40+ SC hier dicht te gooien... Jullie komen er al nooit ...
Ik stop maar evenquote:Op donderdag 7 mei 2015 21:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Wij hebben nooit om dit topic hier gevraagd ... Maar ik post er wel niet meer
Dan hoop ik dat Eskaas hier komt posten.quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik stel voor om er een kaas SC van te maken.
Ow zoo bedoel ja, hmmm ja dat zou kunnenquote:Op donderdag 14 mei 2015 00:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat 40+ geeft toch een drempel of wil je dat graag?
Ik probeer altijd positief te denken.quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ow zoo bedoel ja, hmmm ja dat zou kunnenIk probeer ook maar wat, meedenken is gewenst., Alles om er de beste SC ever van te maken.
Dan sloopt een blauwe het wel weer terugquote:Op donderdag 14 mei 2015 00:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
40+ slopen we het volgende topic er wel uit, dan heb je je zin, aansteller
Relnichtquote:Op donderdag 14 mei 2015 00:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
I'm off dutyquote:Op donderdag 14 mei 2015 00:15 schreef liesje1979 het volgende:
Hi!
Altijd als ik jou zie denk ik aan de ouderavond.
LoL.quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:15 schreef APK het volgende:
[..]
Dan sloopt een blauwe het wel weer terug
Misschien een mooie banner?quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
We moeten vernieuwen, maar okay 40+ kaas it isquote:Op donderdag 14 mei 2015 00:15 schreef APK het volgende:
[..]
Dan sloopt een blauwe het wel weer terug
Kun je niet een 70's thema doen met dia's?quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik moet hem wel weer doen dit jaar. Misschien met een fotoslideshow.
Lol!quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:18 schreef APK het volgende:
[..]
Kun je niet een 70's thema doen met dia's?
Nu is het wel gezelligquote:
quote:
Lopen genoeg experts rond in 40+ en al die oudjes blijven vaak ook nog langer wakkerquote:Op donderdag 14 mei 2015 00:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol!
Dan krijg je een topic om 12 uur snacht met help. ik moet nog 50 dia's knippen! Dat moeten we ook gewoon niet willen.
Waarom ga je in dia's knippen?quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol!
Dan krijg je een topic om 12 uur snacht met help. ik moet nog 50 dia's knippen! Dat moeten we ook gewoon niet willen.
Haha! Jij bent bang dat je weer moet helpen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:21 schreef APK het volgende:
[..]
Lopen genoeg experts rond in 40+ en al die oudjes blijven vaak ook nog langer wakker
Win win
Ben ik niet van plan.quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Das alweer een week geleden ... Wat gaat de tijd snel
Ik ben nog geen 40+ maar ik herinner me nog dia's kijken. Vond ik altijd tof. En stom genoeg herinner ik me ook de geur ervan.quote:
Het is toch een beetje zelf kinderen hebben of lesgeven by proxy en dat was ooit niet de bedoelingquote:Op donderdag 14 mei 2015 00:23 schreef liesje1979 het volgende:
Haha! Jij bent bang dat je weer moet helpen.
Ik snap echt niet dat je niet gewoon wegblijft na al die jankpartijenquote:
Je bent SC hoer of je bent het niet.quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:26 schreef APK het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat je niet gewoon wegblijft na al die jankpartijen
Ja soms lukt dat dan niet ....quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:26 schreef APK het volgende:
[..]
Lees de TT nog eensquote:Op donderdag 14 mei 2015 00:26 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kan daar niet tegen, dat slappe gedoe.quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Je bent SC hoer of je bent het niet.
Ga toch slapen, benieuwd hoe de nieuwe TT morgen gaat luidenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who the fuck can sleep with all this shit going on?
Het zal me aan mijn reet roesten, het is wel vermakelijk hier soms.quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:32 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kan daar niet tegen, dat slappe gedoe.
Een man een man, een woord een woord.
Doei
quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:32 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kan daar niet tegen, dat slappe gedoe.
Een man een man, een woord een woord.
Doei
JA MAAR HET STAAT IN GC EN DAT MAG NIET!quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het zal me aan mijn reet roesten, het is wel vermakelijk hier soms.
Kan kaas niet een apart subforum worden?quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:34 schreef APK het volgende:
[..]
JA MAAR HET STAAT IN GC EN DAT MAG NIET!
Oei. Capsquote:Op donderdag 14 mei 2015 00:34 schreef APK het volgende:
[..]
In MLN bvquote:Op donderdag 14 mei 2015 00:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kan kaas niet een apart subforum worden?
Ik wist niet dat er behoefte was in GC voor 40+ SC topic?quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:34 schreef APK het volgende:
[..]
Beter slappe hap hier.quote:
Blijkbaar wel, loopt lekker vanavondquote:Op donderdag 14 mei 2015 00:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er behoefte was in GC voor 40+ SC topic?
Vind het altijd beetje eng daar.quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:38 schreef APK het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, loopt lekker vanavond![]()
Hoewel ik het zelf het liefste in BNW zou zien.
Nog even en we zitten in SHO. Even de foto's zoeken.quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:38 schreef APK het volgende:
[..]
De waarheid is schrikbarendquote:Op donderdag 14 mei 2015 00:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vind het altijd beetje eng daar.
In SHO lijkt me wel tof met static als mod.quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Nog even en we zitten in SHO. Even de foto's zoeken.
* Poef*quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:38 schreef APK het volgende:
[..]
Ja die mod op uren als wij slapenquote:Op donderdag 14 mei 2015 00:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In SHO lijkt me wel tof met static als mod.
quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat lolquote:
your wish is my commandquote:
Fuckig hellquote:Op donderdag 14 mei 2015 00:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind het grappig dat Yvonne dit topic naar BNW geschopt heeft.
Ahh rot opquote:
Ban die vervelende zeursmurf Chufi effe.quote:
Wanneer ben je jarig?quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:46 schreef APK het volgende:
[..]
Ban die vervelende zeursmurf Chufi effe.
Is serieus al jaren een grote wens van mij
Dank je welquote:
quote:
Hallon, the truth is herequote:Op donderdag 14 mei 2015 00:47 schreef theguyver het volgende:
hey wat leuk nog een SC in de BNWhoi hoi!
Hallon.quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:47 schreef theguyver het volgende:
hey wat leuk nog een SC in de BNWhoi hoi!
Zo om welke reden?quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:46 schreef APK het volgende:
[..]
Ban die vervelende zeursmurf Chufi effe.
Is serieus al jaren een grote wens van mij
Gewoon, omdat je een zeurpeuter bentquote:
Morgen is hij jarig, net nu dusquote:
Het zit hier vol met reptilians!quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tru is een deurtje verderop!quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:50 schreef yvonne het volgende:
En meteen nieuwe users in de reeks
Zal ik het wekelijks even rondschoppen?
40+ on tour
TRU is toch meer spirituele shit?quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
Tru is een deurtje verderop!
Dit is BNW !
Vol met CIA agenten Reptilians en alluhoedjes!
Dank Joezi.quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:50 schreef Joezi het volgende:
[..]
Welkom deissy, wil jij onze kaasmod worden?
Welk geld en waarvan?quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:51 schreef chufi het volgende:
[..]
OK lijkt me een plausibele reden... Maar dan wil ik wle mn geld terug
Ik ben je hulpkaasmodquote:Op donderdag 14 mei 2015 00:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dank Joezi.
Als groot kaasliefhebber ben ik de juiste persoon op de juiste plek.
Dank je, volgende week weer als ik zin hebquote:
Crewbash, dubbele streep!quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:52 schreef chufi het volgende:
[..]
40+ bestaat niet meer dus opzouten met je gezeik
Ik had Sho op het lijstjequote:Op donderdag 14 mei 2015 00:50 schreef yvonne het volgende:
En meteen nieuwe users in de reeks
Zal ik het wekelijks even rondschoppen?
40+ on tour
CUL lijkt me ook een goeiequote:
Ik heb foto's.quote:
Crew mag wel zeiken op personen maar andersom is verboden....quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:53 schreef APK het volgende:
[..]
Dank je, volgende week weer als ik zin heb
[..]
Crewbash, dubbele streep!
Ja laten we dat helemaal overnieuw doenquote:
Jij zeek me aardig af btwquote:Op donderdag 14 mei 2015 00:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Crew mag wel zeiken op personen maar andersom is verboden....
Again Tru!quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:54 schreef drakin het volgende:
shit de aliens hebben het topic ontvoerd!
Dit is het begin van het 40+ gedeelte van BNW, voor de meer serieuze posts mbt dingen die ze onder het tapijt proberen te vegenquote:
quote:
Alleen met de record poging eigenlijk!quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja laten we dat helemaal overnieuw doen
Jij kwam er zeker ook dagelijks?
Damn, dit word te ingewikkeld voor me.quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
Again Tru!
Nee het was een complot van de CIA en Yvonne dat het topic nu hier staat, dit stond al geplanned in de bildeberg afspraken van vorig jaar waar Danny ook aanwezig was om te pleiten met de illuminatie En wereldleiders Fok! te laten overnemen door Edward Snowden!
Dan is het goedquote:Op donderdag 14 mei 2015 00:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
Alleen met de record poging eigenlijk!![]()
Kom Yvonne je weet toch dat BNW en TRu mijn stekkie is!
Kan moeilijk E_O en Lavje alleen laten hier!
TOP!quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:57 schreef APK het volgende:
[..]
Dit is het begin van het 40+ gedeelte van BNW, voor de meer serieuze posts mbt dingen die ze onder het tapijt proberen te vegen
Meer inhoudelijk en onderbouwd enzo.
Nee integendeel.quote:
Top showquote:
quote:
Edward is gewoon de kloon van yvonne en die is stiekem een alien.quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
Again Tru!
Nee het was een complot van de CIA en Yvonne dat het topic nu hier staat, dit stond al geplanned in de bildeberg afspraken van vorig jaar waar Danny ook aanwezig was om te pleiten met de illuminatie En wereldleiders Fok! te laten overnemen door Edward Snowden!
Oe! Dan kan het ook nog naar VBLquote:
quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Crew mag wel zeiken op personen maar andersom is verboden....
quote:Op donderdag 14 mei 2015 01:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Edward is gewoon de kloon van yvonne en die is stiekem een alien.
Enne, gefeliciteerd Opaquote:Op donderdag 14 mei 2015 01:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Prima, laat maar komen die watjes.
KAAS SC voor niemand bangquote:Op donderdag 14 mei 2015 01:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Prima, laat maar komen die watjes.
bijna goed!quote:Op donderdag 14 mei 2015 01:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Edward is gewoon de kloon van yvonne en die is stiekem een alien reptilian.
Wat ik zeg, watjes.quote:Op donderdag 14 mei 2015 01:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
KAAS SC voor niemand bang
VBL-ers rennen altijd weg
Dat gaat wel ver hoorquote:
Het verbleekt over een aantal posts, ik ga je niet helpenquote:
Zeikmuis ben je ookquote:Op donderdag 14 mei 2015 01:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Het verbleekt over een aantal posts, ik ga je niet helpen
Ruik is aan me vingers willie hihihhiquote:Op donderdag 14 mei 2015 01:07 schreef liesje1979 het volgende:
En onze eigen Maxima wast haar handen ook niet in onschuld!!
[ afbeelding ]
Iek vin goorquote:Op donderdag 14 mei 2015 01:07 schreef liesje1979 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja he? Groetjes de koequote:
zou er alufolie onder dat hoedje zitttn?quote:Op donderdag 14 mei 2015 01:07 schreef liesje1979 het volgende:
[ afbeelding ]
Het is weer rustig gelukkig. Moet vroeg opquote:
Ik sluit het niet uit. Hier gebeuren vreemde dingen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 01:11 schreef drakin het volgende:
[..]
zou er alufolie onder dat hoedje zitttn?
Zwart klusje morgen?quote:Op donderdag 14 mei 2015 01:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is weer rustig gelukkig. Moet vroeg op
Iedereen is morgen vrijquote:Op donderdag 14 mei 2015 01:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is weer rustig gelukkig. Moet vroeg op
quote:
beetjequote:Op donderdag 14 mei 2015 01:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik moest dan ook lachen.
Zit je te rekken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |