Juventusquote:• Madrid have won their last six home games, scoring 21 goals in the process and conceding twice.*
• Madrid have scored at least once in each of their last 51 home games, since a 1-0 defeat by Club Atlético de Madrid on 28 September 2013.*
• The Merengues have not failed to score at the Bernabéu in 23 UEFA Champions League outings, since a 2-0 defeat by FC Barcelona at the semi-final stage on 27 April 2011.*
• Ronaldo has scored six times in his last six UEFA Champions League games against Italian sides and his tally of nine semi-final goals in the competition is unsurpassed.
• Ancelotti's men have recorded eight wins in their last ten matches. They were nine games unbeaten before their 2-1 defeat in Turin.
• Ronaldo has struck 42 Liga goals this season, two more than Lionel Messi in the race to finish top scorer and eight shy of the Argentina forward's record set in 2011/12. Madrid remain two points behind Barcelona in the title race.*
• Luka Modrić has not featured since spraining the medial collateral ligament in his right knee against Málaga CF on 18 April. Benzema has missed the last six games with a knee problem.*
De eerste wedstrijd zit er op. Juventus heeft thuis, in de ogen van de kenners, verrast. Ze verschalkten de Madrilenen uit Bernabeu met 2-1. Vrij vroeg scoorde Alvaro Morata tegen zijn oude maatjes 1-0. Juventus was op stoom, maar dan was daar toch Ronaldo die 1-1 maakte. In de tweede helft verijdelde Juve een corner. Het duo Morata-Tevez stormde op het doel van Iker af. Morata werd onderuitgehaald maar Tevez ging verder: penalty. 2-1.quote:• Juventus have won the first leg of a UEFA competition tie 2-1 on four occasions – and progressed each time.
• Juventus clinched a fourth successive Italian title with four games to spare on 2 May.
• The Bianconeri have a better defensive record away than at home this season, conceding just 12 goals in 24 matches on their travels.*
• Tévez has scored seven UEFA Champions League goals this season, one more than in his five previous campaigns combined. His goal on matchday one was his first in the competition since April 2009 and 1,003 minutes of play.
• Tévez has scored 20 Serie A goals this season and is three goals shy of his career-best total for a league campaign, set in 2009/10 while at Manchester City FC.*
• Cáceres (out since 5 March, ankle) and Pogba (18 March, thigh) have been sidelined.*
Ik heb teveel vrije tijd, nu ik mijn afstudeerstage heb afgerond en afwacht totdat mijn scriptie wordt goedgekeurdquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Helemaal niks?Ik vind het gewoon opvallend.
KOn ie nooit hebbenquote:
Je hebt er meerderequote:
Hoeveel heb je er dan?quote:
Ehh hoe oud ben jij?quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:03 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik heb teveel vrije tijd, nu ik mijn afstudeerstage heb afgerond en afwacht totdat mijn scriptie wordt goedgekeurd
Morgen zondagquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:03 schreef KingRoland het volgende:
Wij hebben ALLEMAAL zin in een verlenging.
of niet jongens?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Echt he?! Semis in de CL, publiek had een dikke stinkefaust kunnen krijgenquote:
Jij lult zoveel onzin dat er altijd wel iets klopt.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:03 schreef klaasweetalles het volgende:
WAT HAD IK GEZEGD
JUVENTUS MAAKT STRAKS HEEL VIES STIEKUM EEN DOELPUNT
ik heb weeres gelijk op fuk
Waarvoor?quote:
Ik wilde vragen of N ook van tomaatjes houdt maar dan word jij mad dus ik doe dat maar niet.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ohja, van die 'snoeptomaatjes'. Domme term, maar erg lekker en gezond.
Hoeft van mij niet als Juve doorgaat.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:03 schreef KingRoland het volgende:
of niet jongens?
Verdommequote:
Oh ja... ik zou wat meer aan de studie moeten doen en minder haxballenquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:03 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik heb teveel vrije tijd, nu ik mijn afstudeerstage heb afgerond en afwacht totdat mijn scriptie wordt goedgekeurd
Dit dusquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:03 schreef KingRoland het volgende:
of niet jongens?
quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik keekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Verdommetoto ik wist niet dat jij dat was met die UI
ik lees nooit usernames
hoe is ie?
#flatlevenquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Hiervoor had ik die van iedereen op mijn verdieping nodig
Nee hoor, jij krijgt mij niet madquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wilde vragen of N ook van tomaatjes houdt maar dan word jij mad dus ik doe dat maar niet.
Bale is buitenspel geboren met die kop.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Real scoort nog wel. Bale stond geen buitenspel
JIJ MOET JE KLEP HOUWEN BOERquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:03 schreef hottentot het volgende:
[..]
Jij lult zoveel onzin dat er altijd wel iets klopt.
Keek jij vroeger ook The Box?quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Na de wedstrijd VHI Classic kijken
Ik ben dan ook aanwezig.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
2.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:04 schreef vigen98 het volgende:
Hoeveel goals moet Real nu maken om door te gaan?
Hoe oud ben jij dan?quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Uh.. wow.
Ik dacht dat je van mijn leeftijd was
mooiquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ook primalekker wedstrijdje, verlenging hopelijk
quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:04 schreef Zipportal het volgende:
PowerLoungen kwak eens wat frikandellen in het vet.
ik kijk altijd nog even Married with Children op CC Family voor het slapen gaanquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee, Simon Poulsen, die is goed.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:05 schreef hmmmz het volgende:
Die Liechtenstein is wel een goeie. Ajax zou hem moeten kopen!
Vind je?quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, Simon Poulsen, die is goed.
hou ffe op johquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, Simon Poulsen, die is goed.
en je gatquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:06 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Kolere, goed voor je cholesterol ook.
Feyenoord zou Messi moeten kopenquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:05 schreef hmmmz het volgende:
Die Liechtenstein is wel een goeie. Ajax zou hem moeten kopen!
nouuuquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar kan niet tippen aan Hans Hateboer.
Ik zou hem persoonlijk liever in mijn mond stoppen en kauwen. Maar he, ieder z'n plezier.quote:
Hoe oud had je aanvankelijk gedacht danquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:06 schreef Max23 het volgende:
[..]
Oh, zo'n groot verschil is dat nou ook niet, dacht ff dat je 16 was of zo
Kroketfaust met bloembollensausquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Doe er maar drie, heb nog wat onderduikers.
Prachtigquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:07 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Huilnaldo gevonden op getty.
[ afbeelding ]
Als glijmiddel currysaus, maakt het spicyquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:07 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik zou hem persoonlijk liever in mijn mond stoppen en kauwen. Maar he, ieder z'n plezier.
ebolaquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:07 schreef Pleun2011 het volgende:
Commentaar bij NOS..Gruter
Commentaar bij Sport1..Schelpis
Keuze tussen aids of ebola dus..
LOL, ik ben ouder dan jullie bij elkaar.quote:
awquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:07 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Huilnaldo gevonden op getty.
[ afbeelding ]
Dat klinkt wel aanlokkelijk.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als glijmiddel currysaus, maakt het spicy
quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:07 schreef Pleun2011 het volgende:
Ebola kan je tenminste van genezen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:07 schreef Pleun2011 het volgende:
quote:
Euhhh Real madrid speelt nuquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laten we hier eens over discussiëren.
Haten op Schelvecchioquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:07 schreef Pleun2011 het volgende:
Als je net zo goed bent als zanger Rinus dan mag hetquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:08 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik wil het ook wel voor je inspreken hoor.
Bij elkaarquote:
Vreet maar een eierbal op.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kroket is een beetje te ribbelig naar mijn smaak
Daarom zei ik: laten we hier eens over discussiëren.quote:
Dat zorgt voor meer genot, kijk maar naar alle dildo's voor vrouwen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kroket is een beetje te ribbelig naar mijn smaak
Ik wil ALLES van je wetenquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat weet jij toch veel over mij.
quote:
Jaaajaaaquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daarom zei ik: laten we hier eens over discussiëren.
Ik zei niet: laten we hier nu over discussiëren.
vrouwen zijn geen mensenquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:09 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat zorgt voor meer genot, kijk maar naar alle dildo's voor vrouwen.
Ik moest hardop lachen.quote:
Jij vindt het een meisje?quote:
21 en 9 maanden hierquote:
Heb je kunnen slapen op de dag dat bekend werd dat Nick van der Veldens dienstverband bij FC Groningen niet verlengd werd?quote:
Mijn vriendin zit wel in jouw team.quote:
Nou bij Man U laat hij zich niet echt zien als een topspelerquote:
mwoa in Real was hij toch vaak beter met nadruk op vaakquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:13 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Nou bij Man U laat hij zich niet echt zien als een topspelerBeter konden ze een talentje als Morata niet verkopen
Jammer, 1-2 heb ik voor over een paar minuten gekocht. Hala.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:12 schreef Rickertman96 het volgende:
Scoor is de 2-1 godnondeju, ik wil strafschoppen
Jonge vriendin dan.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:13 schreef hottentot het volgende:
#Team42
[..]
Mijn vriendin zit wel in jouw team.
Jack naar sbs6quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:13 schreef Evertjan het volgende:
Jack zit te genieten op de perstribune deze tripjes zal hij volgend seizoen wel te missen
Jack wordt 65 dit jaar, dus mag met pensioen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:13 schreef Evertjan het volgende:
Jack zit te genieten op de perstribune deze tripjes zal hij volgend seizoen wel te missen
Ach, ze is al ouder dan 7 jaar geleden, dus het schiet opquote:
#RIPFUTquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:14 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Dagelijkse herinnering dat Man-U Pogba voor niks liet gaan.
[ afbeelding ]
Ja dat wel, bij Real speelde hij echt goddelijk!quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
mwoa in Real was hij toch vaak beter met nadruk op vaak
Piqué lieten ze ook gaan.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:14 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Dagelijkse herinnering dat Man-U Pogba voor niks liet gaan.
[ afbeelding ]
In United is het idd triest. Hopelijk dat Memphis het daar gaat maken.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:14 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ja dat wel, bij Real speelde hij echt goddelijk!
Ik las #team43 of iets.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:14 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ach, ze is al ouder dan 7 jaar geleden, dus het schiet op
Juve in de hemel en Real in de hel..zou mooi zijnquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:14 schreef Coco98 het volgende:
Zou echt een top hemelvaart zijn als Juve door gaat.
Nee daar speel ik pas in September.quote:
Ja.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:12 schreef Max23 het volgende:
[..]
Heb je ooit weleens alleen in een bioscoop gezeten, omdat iemand niet kwam opdagen?
Persoonlijk was ik zeer bedroefd dat ik mijn favoriete speler zo weinig live heb kunnen meemaken, en ik leefde ook mee met mijn mede supporters aangezien ik weet dat in de Euroborg de roep om Nickgod altijd erg groot is.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb je kunnen slapen op de dag dat bekend werd dat Nick van der Veldens dienstverband bij FC Groningen niet verlengd werd?
Of was je juist zeer opgetogen omdat dit nieuwe kansen voor hem biedt?
Dus.... ik kijk voetbal en Fok! tegelijk, dat is niet echt een bevorderlijke combinatie als je dit goed wil lezen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:15 schreef hottentot het volgende:
[..]
Nee daar speel ik pas in September.
quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Persoonlijk was ik zeer bedroefd dat ik mijn favoriete speler zo weinig live heb kunnen meemaken, en ik leefde ook mee met mijn mede supporters aangezien ik weet dat in de Euroborg de roep om Nickgod altijd erg groot is.
Aan de andere kant komt de stap naar Real Madrid op een goed moment in zijn carrière.
Geestelijk gewoon 16 natuurlijk.quote:
Dat is een beetje vragen waarom mensen fan zijn van Messi, of Cruijff.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]![]()
Waarom ben je eigenlijk zo'n groot aanhanger van hem. Waar is dat ontstaan?
Heb je wakker gelegen van de beschuldigen omtrent het feit dat jouw fc groningen support een act is?quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Persoonlijk was ik zeer bedroefd dat ik mijn favoriete speler zo weinig live heb kunnen meemaken, en ik leefde ook mee met mijn mede supporters aangezien ik weet dat in de Euroborg de roep om Nickgod altijd erg groot is.
Aan de andere kant komt de stap naar Real Madrid op een goed moment in zijn carrière.
...failen danquote:
Waarom kreeg Jezus volgelingen? Ik denk omdat hij wonderen verrichtte en dat heeft NickGod ook gedaan. Met een voetbal.quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]![]()
Waarom ben je eigenlijk zo'n groot aanhanger van hem. Waar is dat ontstaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |