abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152594028
Gefeliciteerd twist!! Geniet van jullie lieve kleine meisje! O+
pi_152594506
Zijn er dames die een ongeveer 30+ buikje hebben (Kan dus ook als je al eerder ontploft bent :9 ) en wonen in westen van Noord Brabant, die graag volgende week model zouden willen staan voor een toffe fotografe?

Ze zoekt nieuwe modellen die niet verlegen zijn, want het gaat om vrij blote maar mooie foto's... , om een nieuw idee uit te werken.

voor meer info stuur ik je naar link

Zelf vind ik er erg mooie foto's maken, maar met mijn putjes billen en hangende borsten ben ik net niet geschikt als reclame bord :')
Schudden voor gebruik
pi_152594517
Zo even bijlezen weer..
Schudden voor gebruik
pi_152594620
Zo ik heb een ego-update! We hebben afgelopen week een groter huis gekregen (we gaan van 2 kamers naar 2 verdiepingen joehoeee *O* ) en ben dus druk aan het klussen.

Tussendoor even naar de nieuwe verloskundige geweest. Een hele fijne, kalme, lieve vrouw bij wie ik me erg op mijn gemak voelde. Maakte zich nergens zorgen over, was allemaal prima in orde en ook het hartje nog gehoord O+ Wel een beetje een lage bloeddruk :X 90/60

Verder las ik net iets verder terug en zie ik dat ik helemaal vergeten ben LuDann te feliciteren met haar huwelijk! :* en Selvaria met haar kindje O+ *O*
pi_152594670
quote:
14s.gif Op donderdag 14 mei 2015 16:01 schreef Kuukske het volgende:
Wij laten ons dit keer bijstaan/begeleiden door een doula.

Alleen al de kennismaking met haar overspoelde me met een gevoel van rust. :o :@
Lees ik nou goed dat er een 3e op komst is??
pi_152594704
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 08:02 schreef twist02 het volgende:
Na een droomstart helaas toch een vrij lang en heftig dagje achter de rug, maar vannacht was ze daar dan eindelijk: ons meisje! O+

3760 gram en ze doet het perfect! :)

Ik helaas wel een fluxus gehad dus we zullen nog een dagje moeten blijven in het ziekenhuis
HOERAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhh de baby twister!!

Gefeliciteerd! :*
Schudden voor gebruik
pi_152594716
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 16:35 schreef Stippelrientje het volgende:
Zijn er dames die een ongeveer 30+ buikje hebben (Kan dus ook als je al eerder ontploft bent :9 ) en wonen in westen van Noord Brabant, die graag volgende week model zouden willen staan voor een toffe fotografe?

Ze zoekt nieuwe modellen die niet verlegen zijn, want het gaat om vrij blote maar mooie foto's... , om een nieuw idee uit te werken.

voor meer info stuur ik je naar link

Zelf vind ik er erg mooie foto's maken, maar met mijn putjes billen en hangende borsten ben ik net niet geschikt als reclame bord :')
Vraagt ze er een vergoeding voor?
pi_152594819
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2015 16:12 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

En als dat wel gebeurt, zo'n zeldzaam geval? Komt dat nog goed of had je dan echt beter in het ziekenhuis kunnen zijn?
Dat is maar moeilijk te zeggen. Hangt erg af van hoe snel de ambulance ter plaatse is, hoe ver het ziekenhuis weg is, hoe snel het OK team gereed staat en of en zoja wat voor stadium van shock de vrouw is.

waarschuwing voor de gevoeligen onder ons, de spoiler staat er niet voor niks ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:)
pi_152595177
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2015 16:45 schreef -Spring het volgende:

[..]

Vraagt ze er een vergoeding voor?
Ik geloof het niet.... lees anders haar advertentie even daar staat ook het een en ander en ze reageert snel via PM.
Schudden voor gebruik
pi_152595606
Ik kwam net onze vrij nieuwe Poolse buren (woont een paar meter verder op) tegen. Ik heb hun maar gelijk gefeliciteerd met de geboorte van hun zoontje en gegluurd in de kinderwagen. (we hadden al wel een geboortekaartje in de bus gedaan, maar nog niet face-to-face gezien.

Zoontjeuh?! ZOON! Mijn hemel hij was gewoon 65cm lang bij de geboorte O.o Dat ze nog zo goed kon rondlopen zeg! :X
Heerlijke plofwangetjes en baby gekreun bij het uitrekken O+

Speelmaatje in de straat van ongeveer dezelfde leeftijd is super leuk. Zeker omdat er verder alleen maar bejaardjes wonen in mijn straat :D
Schudden voor gebruik
pi_152596159
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2015 16:44 schreef -ik86- het volgende:

[..]

Lees ik nou goed dat er een 3e op komst is??
Heh? Nee? Een tweede :D
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  † In Memoriam † donderdag 14 mei 2015 @ 17:39:56 #212
43556 miss_dynastie
pi_152596255
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2015 16:49 schreef mignonne het volgende:

[..]

Dat is maar moeilijk te zeggen. Hangt erg af van hoe snel de ambulance ter plaatse is, hoe ver het ziekenhuis weg is, hoe snel het OK team gereed staat en of en zoja wat voor stadium van shock de vrouw is.

waarschuwing voor de gevoeligen onder ons, de spoiler staat er niet voor niks ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, dat is dus echt wel een hele kleine kans.... Ik dacht dat dat risico groter was, geen idee waarom eigenlijk.
pi_152597459
Ik ben dit keer helemaal niet zo bang voor de bevalling. Alleen kon ik vorige keer in onze woonplaats bevallen en moeten we nu ergens anders heen als we dat redden.

Ik zie wel erg op voor na de bevalling, omdat ik n verzakking heb.. Wordt dat erger ja of nee? Kan ik mijn werk blijven doen? Etc.

Maar de bevalling zelf? Nee, dat komt goed neem ik aan, al vind ik t wel eng en spannend.
pi_152598044
Ik probeer eigenlijk weer net zo blanco de bevalling in te gaan als bij Minke... Ik kende de theorie van de pufcursus en had een beetje een idee van migelijkheden van pijnstilling en dergelijke maar verder heb ik het redelijk over me heen laten komen... Beviel (pun intended) prima. Nu vroeg de vlos laatst wel om een bevalplan maar dat vind ik best lastig. Ik weet wel wat dingen die ik niet wil (op voorhand maar wellicht kom ik daar gaandeweg op terug) en ben ik iets meer bekend met hoe het kan lopen maar elke bevalling is anders zeggen ze dus ik laat het maar weer gebeuren. Tis ook al anders om nu met eigen vlos te starten ipv via het ziekenhuis... Dat vind ik wel heel leuk en spannend nu!
pi_152598098
Vraagje: de laatste dagen heb ik aan het einde van de dag het gevoel dat er een harde bol in mijn buik zit. Of ja, hoe leg ik dat uit? Mijn buik voelt dan als een harde bal.
Is dat nou een harde buik?
pi_152598184
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 18:49 schreef Malteser het volgende:
Vraagje: de laatste dagen heb ik aan het einde van de dag het gevoel dat er een harde bol in mijn buik zit. Of ja, hoe leg ik dat uit? Mijn buik voelt dan als een harde bal.
Duurt het eventjes (een halve minuut oid) of lang? Als kort dan is het vast een harde buik, als het langer duurt kan het ook gewoon groei zijn denk ik, dan voelt m'n buik ook wel eens heel strak.
  donderdag 14 mei 2015 @ 18:53:38 #217
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_152598192
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 18:49 schreef Malteser het volgende:
Een harde buik voelt hard en gespannen en veert ook niet terug als je erin duwt oid.. Voelt ook niet bijzonder prettig!

Het kan ook zijn dat je baby met zijn/haar bips omhoog ligt :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_152598383
Het duurt vaak maar eventjes, een minuut denk ik. Als ik dan even ga zitten, zakt het weer weg.
pi_152598556
Dat klinkt dan wel als een harde buik ja.
pi_152598942
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 18:48 schreef Lijnloos het volgende:
Ik probeer eigenlijk weer net zo blanco de bevalling in te gaan als bij Minke... Ik kende de theorie van de pufcursus en had een beetje een idee van migelijkheden van pijnstilling en dergelijke maar verder heb ik het redelijk over me heen laten komen... Beviel (pun intended) prima. Nu vroeg de vlos laatst wel om een bevalplan maar dat vind ik best lastig. Ik weet wel wat dingen die ik niet wil (op voorhand maar wellicht kom ik daar gaandeweg op terug) en ben ik iets meer bekend met hoe het kan lopen maar elke bevalling is anders zeggen ze dus ik laat het maar weer gebeuren. Tis ook al anders om nu met eigen vlos te starten ipv via het ziekenhuis... Dat vind ik wel heel leuk en spannend nu!
bevalplan hoeft niet he, het mag ;)
Als je geen bijzondere wensen hebt of je hebt meer behoefte aan het over je heen laten komen dan laat je het zitten :) Het is prima om er in te zetten wat je niet wilt.
Wat ik zelf het meest overzichtelijk vind is een bevalplan wat ingedeeld is in tijdperken dus ontsluiting - persen - erna. Zodat je als lezer snel kunt schakelen zeg maar als je ergens midden in valt.

Dingen om aan te denken ks idd, benoem vooral wat je niet wilt. Wil je rust op de kamer? Wil je de lichten gedimt of maakt dat je niet uit? Wil je actief gecoacht worden, streng of juist met aandacht voor angsten enz. Qua pijnstilling? Wil je aangemoedigd worden om in beweging te blijven of wil je juist dat je vk zich zoveel mogelijk je gang laat gaan. Wil je persen op je rug of juist liever niet, wil papa de baby op je buik leggen, wil je de baby zelf aanpakken, wie knipt de navelstreng? Checken voor hechtingen en testjes bij baby direct erna of liever eerst even rust? Foto's tijdens ontsluiting? Welke soort voeding ga je geven?

Noem maar op, genoeg om op te schrijven ;)
:)
pi_152599295
Vraagje over positiekleding. Zijn van die stretch tops/shirts die je o.a. bij primark heel goedkoop koopt, geschikt met een flinke buik? Ze rekken wel lekker mee...

Ik ga morgen shoppen met mijn moeder en vraag me af in hoeverre je tops en shirts als positiekleding moet kopen t.o.v. gewoon wat wijdere tops/shirts in stretch en stretch jurkjes, het zal vooral om de zomerperiode gaan immers. Positiebroeken heb ik al.
pi_152599335
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 19:33 schreef JantinaGr het volgende:
Vraagje over positiekleding. Zijn van die stretch tops/shirts die je o.a. bij primark heel goedkoop koopt, geschikt met een flinke buik? Ze rekken wel lekker mee...

Ik ga morgen shoppen met mijn moeder en vraag me af in hoeverre je tops en shirts als positiekleding moet kopen t.o.v. gewoon wat wijdere tops/shirts en stretch jurkjes, het zal vooral om de zomerperiode gaan immers. Positiebroeken heb ik al.
Ik draag nu vooral hemdjes van de Primark. Je hebt de standaardhemdjes, die zijn niet lang genoeg met een flinke buik. Maar je hebt ook hele lange en dat gaat met mijn 32 weken buik nog meer dan prima.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_152599453
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 19:35 schreef Krisvc het volgende:

[..]

Ik draag nu vooral hemdjes van de Primark. Je hebt de standaardhemdjes, die zijn niet lang genoeg met een flinke buik. Maar je hebt ook hele lange en dat gaat met mijn 32 weken buik nog meer dan prima.
Thanks, good to know! Ga ik er daar wat van inslaan morgen. De gewone lengte hemdjes van de primark draag ik ook dagelijks en vind ik heerlijk.
  donderdag 14 mei 2015 @ 19:53:55 #224
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_152600062
Hoe groot is je buik nu? Ik kom nu (25w) op het punt dat de langere hemdjes wel over mijn buik gaan, maar dan bij mijn kont/rug raar opkruipen. Dat probleem heb je met speciale positiehemden niet. Die zijn ook maar 8 euro bij de H&M, dus daarvoor hoef je het niet te laten.

Gewone shirts draag ik alleen nog de wijdere lang vallende modellen, anders hetzelfde probleem, en ik vind dat geen gezicht als ik voor de klas sta. Heb dus ook wat goedkope postieblousjes/shirts gekocht (H&M, en aanbieding van mamalicious). Deze bv: http://tablet.hm.com/nl/product/88754?article=88754-B en deze http://tablet.hm.com/nl/product/88689?article=88689-F...
pi_152600136
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 19:33 schreef JantinaGr het volgende:

Ik ga morgen shoppen met mijn moeder en vraag me af in hoeverre je tops en shirts als positiekleding moet kopen t.o.v. gewoon wat wijdere tops/shirts in stretch en stretch jurkjes, het zal vooral om de zomerperiode gaan immers. Positiebroeken heb ik al.
Toevallig was ik een paar maanden terug bij de Primark (kom er nooit) en heb ik een paar basic stretchtops gekocht met lange mouwen. Moet zeggen dat deze nog steeds goed zitten (ondanks maatje S).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')