De eerste duurde 3 uur en 21 minuten. De laatste bevalling duurde 1 uur en drie kwartier. Toen ging ik van 6 naar kind in iets meer dan half uur denk ik. Dan moet deze toch in 3 kwartier kunnenquote:Op woensdag 13 mei 2015 23:36 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Bij mij duurde het van zes cm naar een kind nog zeker 2,5 uur. Jij bent een supersnelle bevaller?
Zou gek zijn als jij er vier uur of langer over zou doen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:45 schreef Estrys het volgende:
[..]
De eerste duurde 3 uur en 21 minuten. De laatste bevalling duurde 1 uur en drie kwartier. Toen ging ik van 6 naar kind in iets meer dan half uur denk ik. Dan moet deze toch in 3 kwartier kunnennee hoor ik ga er blanco in. In het verleden behaalde resultaten...
Ja hoor ik ben de sportwagen onder de bevallersquote:Op woensdag 13 mei 2015 23:38 schreef mignonne het volgende:
[..]
Eerste kind toch?
Das niet abnormaal, daarom zei ik ook, bij een eerste kind ga ik rustig nog weg als de mevrouw 6 cm heeft, bij een tweede weegt er wel heel wat meer mee![]()
En Estrys gaat van 0 naar 100 in 1,2 seconden geloof ik xD
van 6 naar kind in 2.5 uur is voor een eerste ook rap. Maar het is niet van niks naar kind in 3 uur rap zeg maar. Das een beetje het punt. Een tweede bevalling gaat meestal sneller dan een eerste, vandaar ook dat ik bij een eerste afhankelijk van omstandigheden soms zelfs nog met 8-9 ga rijden als mensen heel graag naar een ZH willen. En er zijn mensen met een tweede die 4-5 hebben waarbij ik dat niet meer aandurf.quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:41 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
In t ziekenhuis waten ze toch redelijk verbaasd over dat tempo. "oh, nu snap ik ook waarom je je weeen niet weggepufd kreeg".Blijkbaar dachten ze dat ik een aansteller was.
Maar met een voorgeschiedenis van ultrasnelle bevallingen kun je beter thuis blijven. In de auto bevallen lijkt mij niks.
Jij staat op de tweede plek van het Z&G topgear bord denk ik. op 1 staat nog BJquote:Op woensdag 13 mei 2015 23:54 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ja hoor ik ben de sportwagen onder de bevallers
Heel de zwangerschap kotsend boven de plee. Ik verdien een snelle bevalling jaquote:Op woensdag 13 mei 2015 23:56 schreef mignonne het volgende:
[..]
Jij staat op de tweede plek van het Z&G topgear bord denk ik. op 1 staat nog BJ![]()
Limone is wel hard op weg om je van je troon te stoten geloof ik
absoluut!quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:59 schreef Estrys het volgende:
[..]
Heel de zwangerschap kotsend boven de plee. Ik verdien een snelle bevalling ja![]()
Overigens wonderbaarlijk dat die kinderen zo snel waren. Als je ze nu ziet treuzelen.
Nee hoor. Sjaak is acht weken en heeft net wat interesse in een rammelaar nu. En je krijgt die meer dan genoeg van je kraamvisite.quote:Op donderdag 14 mei 2015 01:20 schreef Quickie_Brat het volgende:
Heb je eigenlijk vanaf dag 1 ook al speeltjes, knuffeltjes, en knuffeldoekjes nodig? Of komt dat later?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |