SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en DBOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hierfan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
soooooooowquote:Op woensdag 13 mei 2015 17:12 schreef Ethanolic het volgende:
Gelukkig wordt dit topic echt kankergoed als een Haagse sjonnie gaat zeggen dat dit een kankertopic is.
3 boterhammen met pindakaasquote:Op woensdag 13 mei 2015 17:17 schreef no1uknow het volgende:
wat was jullie lunch?
150 gr rijst, 300 gr gehakt, uitje en btje pindasaus hier
Snickers, halve liter melk en 100gr pinda's.quote:Op woensdag 13 mei 2015 17:17 schreef no1uknow het volgende:
wat was jullie lunch?
150 gr rijst, 300 gr gehakt, uitje en btje pindasaus hier
quote:Op woensdag 13 mei 2015 17:28 schreef Ethanolic het volgende:
Sander pls
Iedere keer als ik mijn locatie openbaar zit jij al op dat kekke fietsje van je.
Praat niet over Fripsel als je er geen klote vanaf weet. Praat niet over Fripsel of Weissman persoonlijk als je er godverdomme helemaal geen kut vanaf weet. Blijf weg van dat soort shit want anders kom je dat maar in mijn gezicht zeggen!!!!quote:
Maak je niet dik meid.quote:Op woensdag 13 mei 2015 17:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Praat niet over Fripsel als je er geen klote vanaf weet. Praat niet over Fripsel of Weissman persoonlijk als je er godverdomme helemaal geen kut vanaf weet. Blijf weg van dat soort shit want anders kom je dat maar in mijn gezicht zeggen!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |