Lol en Sap zagen ze nooit meer in die gymquote:Op woensdag 13 mei 2015 18:29 schreef Sapstengel het volgende:
Dagboekpost:
Tfw je vergeet dat je niet op internet zit. Was in gesprek met paar gasten in de gym, zegt een "ja krijg steeds friend requests van chicks op Facebook maar die zijn vast fake, gewoon een man van 40 eigenlijk." toen ik zei "maar door een man van 40 kun je je ook gewoon laten pijpen" keken ze me aan alsof ik hommo wasis gewoon grapje toch.
Inb4 volgende training vragen ze of ik mee ga douchen.
Haha ze beseften wel dat ik niet serieus was. Maar duurde wel paar seconden te langquote:Op woensdag 13 mei 2015 18:30 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Lol en Sap zagen ze nooit meer in die gym
sluit dan gewoon bij een bestaande aan , stoertjequote:Op woensdag 13 mei 2015 18:27 schreef no1uknow het volgende:
En die keer dat ik serieus een poging ondernam om een meet te fixen reageerde maar 1 persoon!
is dit echt serieus?quote:Op woensdag 13 mei 2015 18:26 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Heb duidelijk gezegd dat het op eigen initiatief was. Jullie DMen, ik plan het wel dan. Ga niet iedereen afzonderlijk benaderen.
quote:Op woensdag 13 mei 2015 18:27 schreef no1uknow het volgende:
En die keer dat ik serieus een poging ondernam om een meet te fixen reageerde maar 1 persoon!
Zijn dezelfde die denken dat de wa groep niet echt is vriend. snap wel dat ze zo blijven denken. Het begon als leuke hoax maar heb inmiddels toch wel wat toffe dagen gezet.quote:Op woensdag 13 mei 2015 18:35 schreef seto het volgende:
mensen die serieus denken dat er nog geen meets zijn geweest!
quote:Op woensdag 13 mei 2015 18:29 schreef Sapstengel het volgende:
Dagboekpost:
Tfw je vergeet dat je niet op internet zit. Was in gesprek met paar gasten in de gym, zegt een "ja krijg steeds friend requests van chicks op Facebook maar die zijn vast fake, gewoon een man van 40 eigenlijk." toen ik zei "maar door een man van 40 kun je je ook gewoon laten pijpen" keken ze me aan alsof ik hommo wasis gewoon grapje toch.
Inb4 volgende training vragen ze of ik mee ga douchen.
Je bedoelt in die van jou en deuce of die van ons?quote:Op woensdag 13 mei 2015 18:38 schreef no1uknow het volgende:
Maar moeten we Beach nou wel of niet toelaten boys?
VMS plsquote:Op woensdag 13 mei 2015 18:40 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je bedoelt in die van jou en deuce of die van ons?
Oooooohhhhh zieke diissssssssquote:Op woensdag 13 mei 2015 18:43 schreef seto het volgende:
zou ik ook zeggen als ik voor beide meets niet was uitgenodigd
quote:Op woensdag 13 mei 2015 18:21 schreef no1uknow het volgende:
he boys hoe kan ik in spss met syntax' een missing value recoden naar een nieuwe value met naam? Ik krijg het niet voor elkaar om die value een naam te geven maar wss is het heel makkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |