SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
quote:Op woensdag 13 mei 2015 17:04 schreef RRuben het volgende:
Snel maak het topic vol voordat yi-long (11!!!1!!!1een1!!EINZ!!1!) het weer haapt en een kut TT bedenkt!!
Ja die zag ik al jaquote:Op woensdag 13 mei 2015 17:55 schreef Vault-Boy het volgende:
Iemand op Budgetgaming heeft hem al kunnen krijgen
Wie weetquote:Op woensdag 13 mei 2015 18:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja die zag ik al ja
Vrijdag ben ik in de stad hier dan loop ik er wel ff langs! Kan nooit kwaad toch
Kwam er ook pas te laat achter anders had ik nog even langs gelopenquote:Op woensdag 13 mei 2015 18:17 schreef 7nightwing7 het volgende:
Intertoys is al met verkoop gestart. Wtf
1000 is zatquote:Op woensdag 13 mei 2015 18:21 schreef Yi-Long het volgende:
Kut, ik was net nog even in de stad, dus had hem eventueel al kunnen halen...
Ach, vanavond toch voetbal. Daarna eens kijken of ik een fatsoenlijke PC in elkaar kan zetten voor rond de 1000-1500 euro, en dan kijk ik wel even verder...
Mjah. ik wil er sowieso minstens 16GB in want ik wil de komende tijd aan de slag met o.a. 3D design, en eigenlijk ook ene nieuwere grafische kaart ivm future-proof, dus dan zit je ook op andere vlakken al te kijken naar de wat duurdere voedingen, grotere kasten, etc etc. Grote HDD/HDD's zijn ook wel belangrijk.quote:Op woensdag 13 mei 2015 18:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
1000 is zat
ook even kijken bij de tweakers best buy
500-550W voedig is meestal zat tenzij je amd zooi gaat kopenquote:Op woensdag 13 mei 2015 18:26 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mjah. ik wil er sowieso minstens 16GB in want ik wil de komende tijd aan de slag met o.a. 3D design, en eigenlijk ook ene nieuwere grafische kaart ivm future-proof, dus dan zit je ook op andere vlakken al te kijken naar de wat duurdere voedingen, grotere kasten, etc etc. Grote HDD/HDD's zijn ook wel belangrijk.
Ik doe het nu liever 1x goed en dat ik er niet mee rnaar om hoef te kijken een tijdje, ipv dat ik straks weer moet upgraden enzo.
Maar goed, Windows 10 komt er ook aan... dus ik twijfel om nu helemala voor een nieuwe PC te gaan, of te wachten op W10, en dan eventueel in mijn huidige PC een nieuwe grafische kaart (970), maar dan moet ik eerst kijken of dat allemaal goed werk met mijn huidige MB en geheugen enzo.
Zit niet dichtbij genoeg voor mijquote:Op woensdag 13 mei 2015 18:28 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Iemand die MM gaat proberen vandaag voor Witcher 3?
Ik probeer zo Hengelo wel even. Moet daar toch nog langs.quote:Op woensdag 13 mei 2015 18:28 schreef Friday12 het volgende:
[..]
500-550W voedig is meestal zat tenzij je amd zooi gaat kopen
Nvidia heeft ook aanbieding dat je witcher 3 en nieuwe batman bij je kaart krijgt en een 970 is een prima ding.
[..]
Zit niet dichtbij genoeg voor mij
I know, daarom ga ik ook voor 970quote:Op woensdag 13 mei 2015 18:28 schreef Friday12 het volgende:
[..]
500-550W voedig is meestal zat tenzij je amd zooi gaat kopen
Nvidia heeft ook aanbieding dat je witcher 3 en nieuwe batman bij je kaart krijgt en een 970 is een prima ding.
[..]
Zit niet dichtbij genoeg voor mij
Alleen een nieuwe videokaart was bij mij al topquote:
ligt eraan. Als gewoon een simpele medewerker opneemt die alleen die game daar ziet liggen zal hij het wel zeggen. Maar als het een manager is ofzo die zal ontkennen omdat het eigenlijk niet mag. denk ik.quote:Op woensdag 13 mei 2015 18:40 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Alleen een nieuwe videokaart was bij mij al top
Maar stel de MM verkoopt witcher 3 al zullen ze dit over de telefoon zeggen of niet?
Geprobeerd in Breda, met lege handen naar huis.quote:Op woensdag 13 mei 2015 18:28 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Iemand die MM gaat proberen vandaag voor Witcher 3?
Haha ja ach anders volgende week maar hoorquote:Op woensdag 13 mei 2015 18:50 schreef RRuben het volgende:
[..]
ligt eraan. Als gewoon een simpele medewerker opneemt die alleen die game daar ziet liggen zal hij het wel zeggen. Maar als het een manager is ofzo die zal ontkennen omdat het eigenlijk niet mag. denk ik.
Dan ga ik het niet eens proberen denk ikquote:Op woensdag 13 mei 2015 18:51 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Geprobeerd in Breda, met lege handen naar huis.
Ook geen final fantasy trouwens, waar ik van de GM gewoon een smsje van kreeg dat ik hem kon ophalen, in filiaal breda en ohout.
Ik ookquote:Op woensdag 13 mei 2015 18:57 schreef Jungle_Jim het volgende:
Ik kijk al een tijdje helemaal niks meer van the witcher, wil me laten verrassen.
Wordt mijn eerste Witcher.quote:Op woensdag 13 mei 2015 19:02 schreef Dagger87 het volgende:
Heeft iedereen hier al eerder een witcher gespeeld of wordt dit jullie eerste witcher game?
Was bezig met 1quote:Op woensdag 13 mei 2015 19:02 schreef Dagger87 het volgende:
Heeft iedereen hier al eerder een witcher gespeeld of wordt dit jullie eerste witcher game?
eerste. Had The Witcher 2 wel gekocht voor pc toen ie uitkwam maar nooit uit de doos gehaaldquote:Op woensdag 13 mei 2015 19:02 schreef Dagger87 het volgende:
Beide gespeeld.quote:Op woensdag 13 mei 2015 19:02 schreef Dagger87 het volgende:
quote:Op woensdag 13 mei 2015 19:05 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
eerste. Had The Witcher 2 wel gekocht voor pc toen ie uitkwam maar nooit uit de doos gehaald
Deel 2 op de 360 gespeeld, speciaal 2 weken een xbox voor in huis gehaald met als deal dat die gast van wie de console was de game daarna mocht houdenquote:Op woensdag 13 mei 2015 19:02 schreef Dagger87 het volgende:
De game is al te koop in VAE. En soms is er een iemand uit dat land aan het streamen op Twitchquote:Op woensdag 13 mei 2015 19:12 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Deel 2 op de 360 gespeeld, speciaal 2 weken een xbox voor in huis gehaald met als deal dat die gast van wie de console was de game daarna mocht houden
Heeft iemand hem al? Ik ga mooi geduldig afwachten, heb niet zo'n haast.
VAE?quote:Op woensdag 13 mei 2015 19:13 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
De game is al te koop in VAE. En soms is er een iemand uit dat land aan het streamen op Twitch
Zit hem al te spelenquote:Op woensdag 13 mei 2015 19:12 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Deel 2 op de 360 gespeeld, speciaal 2 weken een xbox voor in huis gehaald met als deal dat die gast van wie de console was de game daarna mocht houden
Heeft iemand hem al? Ik ga mooi geduldig afwachten, heb niet zo'n haast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee nog nooit. Zal zo eens een recap gaan zoekenquote:Op woensdag 13 mei 2015 19:02 schreef Dagger87 het volgende:
GAM / [PS4 #191] De Hekser 3: Wilde Jacht komt eraan!quote:Op woensdag 13 mei 2015 19:16 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Nee nog nooit. Zal zo eens een recap gaan zoeken
Ben net een andere aan het kijken. Veel views op YT, dus zal wel prima zijnquote:Op woensdag 13 mei 2015 19:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
GAM / [PS4 #191] De Hekser 3: Wilde Jacht komt eraan!
Deze playlist is ook aan aanrader, 9 vids....super uitgebreidquote:Op woensdag 13 mei 2015 19:19 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Ben net een andere aan het kijken. Veel views op YT, dus zal wel prima zijn
Doe dan deel 2 (als je deze nog moet doen). Meer aansluiting op deel 3 imo.quote:Op woensdag 13 mei 2015 19:20 schreef Friday12 het volgende:
Ik ga gewoon 1 nog ff uitspelen voordat ik de game heb.. of ik krijg 3 eerder dan dinsdag
Maar, maar.... dat kan ik niet aan ben bijna bij chapter 3quote:Op woensdag 13 mei 2015 19:25 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Doe dan deel 2 (als je deze nog moet doen). Meer aansluiting op deel 3 imo.
Jezelf opsluiten komende dagenquote:Op woensdag 13 mei 2015 19:28 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Maar, maar.... dat kan ik niet aan ben bijna bij chapter 3
Zoiets jaquote:Op woensdag 13 mei 2015 19:30 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Jezelf opsluiten komende dagen weken
Morgen is alles dicht toch?quote:Op woensdag 13 mei 2015 19:48 schreef 7nightwing7 het volgende:
Was ff langs de mediamarkt gegaan voor the Witcher 3.
Niet gelukt. Mediamarkt had niks liggen. Bleven volhouden dat hun pas volgende week verkopen. Gaven wel toe dat de intertoys bij hun ernaast wel al gestart waren. Morgenvroeg maar ff oppikken dan.
Oh kut ja... ik checkte voor eerste pinksterdagquote:Op woensdag 13 mei 2015 21:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Volgens mij is alles juist open?
Centrum iig.
In welke stad?quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:53 schreef KingLysandus het volgende:
Op een ander forum heeft iemand hem ook bij Intertoys gekocht.
quote:Version 1.01
Following features are added:
Major changes:
- Support for DLCs
- Multiple stability issues fixed
- Overall performance improvements
Quests and game:
- Variety of cosmetic quest improvements
- Journal objective fixes
- Quest mapping fixes
- Dialogue flag fixes
- Quest balancing issues
- Scene triggering improvements
Gameplay systems:
- Boat behavior
- AI improvements
- NPC spawn strategy improvements
- Combat balancing
- UI optimizations
quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:25 schreef Disker91 het volgende:
Net GTA geruild voor MKX, leuk totdat The Witcher er is
quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ratchet & Clank ook naar 2016. Er blijft dit jaar godver echt niets over.
TES online duhquote:Op donderdag 14 mei 2015 00:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ratchet & Clank ook naar 2016. Er blijft dit jaar godver echt niets over.
Mortal Kasualquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:25 schreef Disker91 het volgende:
Net GTA geruild voor MKX, leuk totdat The Witcher er is
TES Online gaat zo kut wordenquote:
Agh ja wil hem wel testenquote:Op donderdag 14 mei 2015 00:51 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
TES Online gaat zo kut worden
Ik kijk nog uit naar Persona 5 & MGS.... NMS gaat volgend jaar worden wsl.FFXV ben ik zeer benieuwd naar en Magicka 2 gaat awesome worden
quote:Op woensdag 13 mei 2015 22:46 schreef 7nightwing7 het volgende:
Morgen 12:00 sta ik in ieder geval bij intertoys #hyped
Ik heb beide gespeeld. Maar ik wacht even met Witcher 3 kopen. Ik heb nog te veel spellen liggen die ik nog moet uitspelen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 19:02 schreef Dagger87 het volgende:
Bijna 34 en voor bepaalde games maak ik echt wel een klein rondje door de stad om hem 5 dagen eerder te kunnen spelen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:56 schreef Keltie het volgende:
Hoe oud zijn jullie?
Voel mij ondertussen toch al wel heel wat jaren te oud om rond te gaan rijden\ lopen voor een spelletje wat 5 dagen later gewoon te verkrijgen is
Dit.quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:00 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Bijna 34 en voor bepaalde games maak ik echt wel een klein rondje door de stad om hem 5 dagen eerder te kunnen spelen.
Blijkbaar wel te jong om fatsoenlijk te kunnen lezen of niet te reageren als een kleuter die net door die rare oom in z'n kruis is getastquote:Op donderdag 14 mei 2015 13:16 schreef PBateman1978 het volgende:
Oud genoeg om zelf te bepalen wat ik doe.
quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:07 schreef Pheno het volgende:
*zit op terras, kijkt in topic en ziet sadness. Nu willen gamen
Niet gekeken, heb geen tijd dit weekend en ik heb gewoon een pre-order staan.quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:16 schreef PBateman1978 het volgende:
Oud genoeg om zelf te bepalen wat ik doe.
In Utrecht dus ook geen The Witcher gevonden.
Jij ziet echt spoken.quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:22 schreef Keltie het volgende:
[..]
Blijkbaar wel te jong om fatsoenlijk te kunnen lezen of niet te reageren als een kleuter die net door die rare oom in z'n kruis is getast
Vond het een vrij normale, neutrale vraag. Als ik dan het antwoord van Miauw_Zedong zie, reageert die ook normaal. Als ik jouw reactie lees zie ik een geīrriteerde, puisterige puber voor mijquote:
Fokken als je op het terras zitquote:Op donderdag 14 mei 2015 13:07 schreef Pheno het volgende:
Wat ik al zei, je ziet echt spoken!quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:28 schreef Keltie het volgende:
[..]
Vond het een vrij normale, neutrale vraag. Als ik dan het antwoord van Miauw_Zedong zie, reageert die ook normaal. Als ik jouw reactie lees zie ik een geīrriteerde, puisterige puber voor mij
Edit:
Al roepen jouw reacties vaker dat beeld op. Dat zal ook meespelen. Idee dat je jezelf snel aangevallen voelt ofzo
Ga je nog naar E3?quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:07 schreef Pheno het volgende:
quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:28 schreef Keltie het volgende:
[..]
Vond het een vrij normale, neutrale vraag. Als ik dan het antwoord van Miauw_Zedong zie, reageert die ook normaal. Als ik jouw reactie lees zie ik een geīrriteerde, puisterige puber voor mij
Edit:
Al roepen jouw reacties vaker dat beeld op. Dat zal ook meespelen. Idee dat je jezelf snel aangevallen voelt ofzo
45. Ik moet wachten tot donderdagquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:56 schreef Keltie het volgende:
Hoe oud zijn jullie?
Voel mij ondertussen toch al wel heel wat jaren te oud om rond te gaan rijden\ lopen voor een spelletje wat 5 dagen later gewoon te verkrijgen is
Als ik dat doe met zon op mijn hoofd heb ik vanavond of morgen migraine.quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:07 schreef Pheno het volgende:
Houdt de kerk van kinderen?quote:
23.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:56 schreef Keltie het volgende:
Hoe oud zijn jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |