dit heb ik ookquote:Op donderdag 28 september 2017 00:01 schreef indiaantje89 het volgende:
Nou ik ben toch wel blij met dit album hoor. Deze band kan voor mij weinig fout doen op een of andere manier. Ook al gaan ze hun eerste 2 albums nooit meer evenaren, ieder album bevat toch weer altijd enkele sterke nummers.
Brandon vind ik niet eens de beste zanger die er is, maar het is allemaal zo heerlijk catchy wat ze maken![]()
Ik heb weer zin in hun show volgend jaar.
Lowlandsquote:Op woensdag 14 februari 2018 10:18 schreef chansadres het volgende:
Ze zullen de vrijdag headliner zijn op RW. Maar ik zie nergens staan dat het een Benelux exclusive is. Is een tochtje naar Nederland te verwachten? Minder dan headliner doen ze niet, dus veel festivals vallen sowieso af. Blijft eigenlijk alleen Zwarte Cross en Parkpop over.
In Augustus staan ze niet in Europa...quote:
Ik heb enkele setlists bekeken. Er worden erg veel hits van hun oude albums gespeeld.quote:Op maandag 26 februari 2018 22:46 schreef needakill het volgende:
Twijfel echt om Woensdag nog even naar The Killers te gaan. Zullen ze dan ook hun oude repertoire spelen?
Ook de 85 euro zitplaatsen gaan nu weg voor dat bedrag. Helaas heb ik mijn kaartjes al gekocht voor Antwerpen waar ze in de winkel al zo duur waren. Nooit begrepen waarom die zitplaatsen zo duur waren.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 07:21 schreef CoExist het volgende:
[..]
Ik heb enkele setlists bekeken. Er worden erg veel hits van hun oude albums gespeeld.
Zag al veld tickets op marktplaats staan voor rond de ¤40,-
Ik ook!quote:
Zakken nu al naar de 38. Dikke kans dat ik er morgen ook bij ben.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 07:21 schreef CoExist het volgende:
[..]
Ik heb enkele setlists bekeken. Er worden erg veel hits van hun oude albums gespeeld.
Zag al veld tickets op marktplaats staan voor rond de ¤40,-
Waarom zou je dat doenquote:Op woensdag 28 februari 2018 14:26 schreef rena het volgende:
Een vriendin van me zit al in de wachtrij buiten, ik heb veel respect voor mensen die dat doen met deze temperaturen
Vreemd genoeg gebeurt dat nooit bij concerten die ik te duur vind of waarbij ik geen kaartjes kon bemachtigenquote:Op woensdag 28 februari 2018 14:08 schreef Leonos het volgende:
Kaarten worden voluit gedumpt op Ticketswap. Wat is dat toch tegenwoordig
Idd, ik had nog gekeken voor Queen afgelopen november maar die bleven ook duur. Gelukkig heb ik nu kaartjes voor juniquote:Op woensdag 28 februari 2018 15:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vreemd genoeg gebeurt dat nooit bij concerten die ik te duur vind of waarbij ik geen kaartjes kon bemachtigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |