Ik liet een scheetjequote:
Stiekem zou ik ook wel een op die manier belangrijk iemand willen worden ja.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Meer dan dat zullen de meesten niet bereiken. Maar een Julius Caesar ofzo... daar praten we nu nog over.
Ik kan wel roepen dat het me niet boeit, maar dan zou ik liegen. Ik zou liever ook 'onsterfelijk' zijn.
Dat wisten ze niet, maar veel droomden er waarschijnlijk wel van. In ieder geval om iets baanbrekends te doen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is wel gaaf als je zo belangrijk wordt, dat geef ik toe. Maar ik hoef dat niet per se voor mezelf.
Bovendien wisten veel figuren uit de boeken niet dat ze ooit zo belangrijk zouden worden.
aeque ga van hostimeister's account af en wel meteen!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:20 schreef HostiMeister het volgende:
Mijn god wat een hoop slap geouwehoer hierPfff
Van die donkergele?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:22 schreef Dqod het volgende:
Weet ik. Extra lang zitten opsparen, speciaal voor jou
nat gewordenquote:
En ik iets wat jij niet kanquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Nee, dus lekker iets wat jij niet kan
Ok, nadat ik mijn peuk op heb ga ik idd douchen. Heel lang. En m'n huid er half afschrobben, aangezien ik in alle vlugheid "penisjes" lasquote:
Dqod: Spraying the love since 1985.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ze wilden iets betekenen ja, dat wel.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat wisten ze niet, maar veel droomden er waarschijnlijk wel van. In ieder geval om iets baanbrekends te doen.
Zo lang nou ook weer niet, dan had ik vanaf vanochtend al niet moeten gaanquote:
Ik was gelukkig niet de enigequote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok, nadat ik mijn peuk op heb ga ik idd douchen. Heel lang. En m'n huid er half afschrobben, aangezien ik in alle vlugheid "penisjes" las
Jij bent ICT-er. Ik ben maar een Bioloogjequote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En ik iets wat jij niet kan
Al kunnen we het wel leren
Als je dat wilt zul je op zoeken moeten gaan naar wat de heilige graal is in 'jouw wereld' en daar 100% op inzetten om die te vinden.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Stiekem zou ik ook wel een op die manier belangrijk iemand willen worden ja.
Maar denk niet dat het voor me is weggelegd, soms vind ik dat frustrerend.
Was wel een nette impersonatie al zeg ik het zelfquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
aeque ga van hostimeister's account af en wel meteen!
Harder dan de hardste lul :$quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok, nadat ik mijn peuk op heb ga ik idd douchen. Heel lang. En m'n huid er half afschrobben, aangezien ik in alle vlugheid "penisjes" las
Dat mag ookquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Jij bent ICT-er. Ik ben maar een BioloogjeDus soms dan wrijf ik dat ook wel eens in Hosti zn face dat ik iets kan wat hij niet kan
Pics van je speeksel :$quote:
Maar dat gaat niet 'iedereen' zich herinneren.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze wilden iets betekenen ja, dat wel.
Maar je kunt ook op kleinere schaal iets betekenen. Voor mensen in je directe omgeving, die dicht bij je staan.
*proestquote:
Ook precies mijn temperatuur.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vrouwen oppikken met behulp van je gleuf is ook iets dat hij niet kan en dat lijkt nogal een ding voor hem te zijn.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:24 schreef Californium het volgende:
Jij bent ICT-er. Ik ben maar een BioloogjeDus soms dan wrijf ik dat ook wel eens in Hosti zn face dat ik iets kan wat hij niet kan
UNTIL IT BLEEDS, YOU HEAR ME?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |