Komt nog wel: Juridische kant van ICTquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Jij werkt met computers dus je zit in de ICT"
#Kortzichtigheid
Ah. Daar is mijn broertje ook mee bezig.quote:
Naturalis. Ik was iedere ochtend de eerste daar en in de middag de laatste ongeveer die weg ging. De rest was altijd laat aanwezig, vroeg weg, non-stop pauzes houden. En niemand zat in mijn lab, omdat ik de enige was die met alcohol werkte.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:08 schreef Californium het volgende:
[..]
Waar werkte jij dat je in je eentje was?Zelfs nu zijn er nog mensen bezig
Maar ik zou dat gevoel juist hebben voor de klasen ik denk dat je niet zo heel veel slechter betaald krijg dan ik hoor
![]()
Onmogelijkquote:
Hij probeerde het tactisch te brengen maar gaf ze geen ongelijk. Daarbij gaf hij nog wel wat dingen aan (o.a over onzekerheid)quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:09 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja, en wat zei die vriend? Dat is dan toch veel belangrijker? En hij zei het in je gezicht!Dat is wel fijn!
Hopelijk heeft hij ambitiequote:
Voorbeeld?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:11 schreef Californium het volgende:
[..]!
Ik kan computershit die jij niet kan. Dat dan weer wel
Voorbeeldje dan.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe help jij anderen vooruit? Heb je daar voorbeelden van? En ook voorbeelden van hoe je tekort schiet voor je gevoel?
Klinkt dan ook wel beetje minder jaquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Naturalis. Ik was iedere ochtend de eerste daar en in de middag de laatste ongeveer die weg ging. De rest was altijd laat aanwezig, vroeg weg, non-stop pauzes houden. En niemand zat in mijn lab, omdat ik de enige was die met alcohol werkte.
Tijdens mijn eerste stage was er wel iemand die daar ook collectie beheer deed. En af en toe gastonderzoekers zoals Freek Vonk.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
en natuurlijk The Delfonics.
"I gave my heart and soul to you girl.. Didn't I do it baby..."
Dat wist je dus allemaal al? Waar maak jij je nu druk om dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:12 schreef yats het volgende:
[..]
Hij probeerde het tactisch te brengen maar gaf ze geen ongelijk. Daarbij gaf hij nog wel wat dingen aan (o.a over onzekerheid)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Wat is het dan wat je zo vervelend vond?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:12 schreef yats het volgende:
[..]
Hij probeerde het tactisch te brengen maar gaf ze geen ongelijk. Daarbij gaf hij nog wel wat dingen aan (o.a over onzekerheid)
Dat zul je altijd hebben. Op mijn stage heb ik er voor gezorgd dat bepaalde dieren opgeknapt zijn en weer terug de natuur in konden. Maar sommigen gingen ook dood. Doe je niets aan.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voorbeeldje dan.
Ik heb de afgelopen jaren redelijk wat kinderen bijlessen gegeven, bij sommigen van hen heb ik wel het gevoel dat ik daadwerkelijk waardevol voor ze heb kunnen zijn en ze toch een beetje plezier heb kunnen geven in dingen waar ze een intense hekel aan hadden.
Maar er zijn natuurlijk ook de gevallen waarbij je grandioos faalt daarin.
* MissMSX mompelt iets over chocomelk en WAquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:13 schreef Dqod het volgende:
[..]!
Gvd man, waarom zijn jullie pencildicks zo afleidend. Eigenljk moet ik nog douchen
Hmmmm???!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
* MissMSX mompelt iets over chocomelk en WA
Sorry, kom... We gaan douchenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:13 schreef Dqod het volgende:
[..]!
Gvd man, waarom zijn jullie pencildicks zo afleidend. Eigenljk moet ik nog douchen
Jij doet de dingen die je doet. Het effect dat dat heeft op de ander is niet jouw verantwoordelijkheid, al ervaar je dat anders als ik het zo lees. En natuurlijk is het zoveel leuker als je ervaart dat de ander, mede door jouw inzet, van een negatieve beleving overgaat naar een positieve beleving, maar als iemand iets echt klote vindt, dan ga jij dat niet kunnen veranderen. Dan doen ze het namelijk niet vanwege de inhoud, maar voor jou.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:12 schreef Lokasenna het volgende:
Voorbeeldje dan.
Ik heb de afgelopen jaren redelijk wat kinderen bijlessen gegeven, bij sommigen van hen heb ik wel het gevoel dat ik daadwerkelijk waardevol voor ze heb kunnen zijn en ze toch een beetje plezier heb kunnen geven in dingen waar ze een intense hekel aan hadden.
Maar er zijn natuurlijk ook de gevallen waarbij je grandioos faalt daarin.
Ja, klopt. Kun je ook niet voorkomen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat zul je altijd hebben. Op mijn stage heb ik er voor gezorgd dat bepaalde dieren opgeknapt zijn en weer terug de natuur in konden. Maar sommigen gingen ook dood. Doe je niets aan.
Ach, ja, dat weet ik ook wel.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij doet de dingen die je doet. Het effect dat dat heeft op de ander is niet jouw verantwoordelijkheid, al ervaar je dat anders als ik het zo lees. En natuurlijk is het zoveel leuker als je ervaart dat de ander, mede door jouw inzet, van een negatieve beleving overgaat naar een positieve beleving, maar als iemand iets echt klote vindt, dan ga jij dat niet kunnen veranderen. Dan doen ze het namelijk niet vanwege de inhoud, maar voor jou.
So smooth.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |