Tegenwoordig moeten we allemaal sterrenkind zijnquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:41 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik zal je mijn lijst met eigenschappen die ik heb gekregen van de mijn psych wel even doorsturen via DM. Ik ken me niet voorstellen dat dat een handjevol isVast veel meer.
En wat is er mis met net zo "goed" zijn als ieder ander?
Hoeft toch ook niet? Je ontwikkelt een "bewondering" of op z'n minst een connectie met wie je wat gemeen hebt, one way or another.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, ik doe er maar vrij weinig mee, eigenlijk.
Misschien zou ik me beter over mezelf voelen wanneer ik dat wel deed.
[..]
Er is niets mis mee, maar ik voel nu eenmaal niet echt bewondering voor de gemiddelde mens.
Mijn dipje is al 2,5 week bezig. Betwijfel of ik eruit kom voor mijn volgende afspraakquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:43 schreef yats het volgende:
[..]
Dat weet ik, al helpt t wellicht wel. Dat dipje is er al even (de oorzaak postte ik hier laatst nog) maar sindsdien nog geen afspraak gehad.
Ik ook hoor! Op sommige momenten is het makkelijker dan andere momenten. Maar het word beterquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:43 schreef artelligence het volgende:
Overigens vind ik mezelf goed vinden ook lastig. Vooral in m'n vakgebied. En helaas is onzekerheid op dat gebied een negatief iets wat steeds terug komt.
Het is ook lastig. Daarom moet je klein beginnen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:43 schreef artelligence het volgende:
Overigens vind ik mezelf goed vinden ook lastig. Vooral in m'n vakgebied. En helaas is onzekerheid op dat gebied een negatief iets wat steeds terug komt.
90% van de mensen op aarde behoort tot de middenmoot. Daar is ook niks mis mee. Ergens echt goed in zijn vraagt een bijzonder talent en keihard werken. Dan doe je dus andere dingen dan avond-/dagvullend FOK!ken.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:43 schreef artelligence het volgende:
Wauw....quote:
Het gevoel hebben niet goed genoeg te zijn. Het gras is altijd groenerquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:45 schreef yats het volgende:
[..]
Hoe komt dat? Volgens mij heb je jouw zaken toch wel aardig op orde
Mee eensquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
90% van de mensen op aarde behoort tot de middenmoot. Daar is ook niks mis mee. Ergens echt goed in zijn vraagt een bijzonder talent en keihard werken. Dan doe je dus andere dingen dan avond-/dagvullend FOK!ken.
Ik krijg er een goed gevoel van om dingen waarin ik goed ben te doen. Mijn beste asset is mijn geheugen, daarom haal ik uit dat soort dingen zoveel plezier.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie bij jou twee dingen; je zegt dat je van alles wil bereiken, dat je ergens echt goed in wil zijn. Tegelijkertijd zeg je ook dat je nergens de motivatie en/of het doorzettingsvermogen kan vinden om met iets wezenlijks aan de slag te gaan. Nutteloze quizjes (sorry Kaneel) met hoofdsteden stort je je wel weer vol op.
Hoe kijk jij daar tegenaan?
Perish in oblivion. Niks mis meequote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
90% van de mensen op aarde behoort tot de middenmoot. Daar is ook niks mis mee. Ergens echt goed in zijn vraagt een bijzonder talent en keihard werken. Dan doe je dus andere dingen dan avond-/dagvullend FOK!ken.
Iedereen heeft wel een bijzonder kwaliteit of kwaliteiten of zijn ze van een bepaald punt gekomen en hebben ze hun leven omgegooit of doen ze dingen die jij niet kan... Dan zijn het "gemiddelde"mensen maar kun je voor bepaalde dingen wel bewondering hebben. Zo moet je ook naar jezelf kijken.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, ik doe er maar vrij weinig mee, eigenlijk.
Misschien zou ik me beter over mezelf voelen wanneer ik dat wel deed.
[..]
Er is niets mis mee, maar ik voel nu eenmaal niet echt bewondering voor de gemiddelde mens.
Hier dus een week nu ongeveer. Lekker overal (en vooral aan jezelf) twijfelen enzoquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:46 schreef Californium het volgende:
[..]
Mijn dipje is al 2,5 week bezig. Betwijfel of ik eruit kom voor mijn volgende afspraakDipjes kunnen lang duren. Mevrouwen kunnen wel inzicht geven en dat proces versnellen
[..]
Ik ook hoor! Op sommige momenten is het makkelijker dan andere momenten. Maar het word beter
Ditquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:49 schreef Fera het volgende:
Ik zou het prima vinden om tot de middenmoot te behoren. Zolang ik er maar van kan leven en plezier kan hebben in wat ik doe.
+1quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:49 schreef Fera het volgende:
Ik zou het prima vinden om tot de middenmoot te behoren. Zolang ik er maar van kan leven en plezier kan hebben in wat ik doe.
Vreemd, zo kom je niet over hierquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Het gevoel hebben niet goed genoeg te zijn. Het gras is altijd groenerNiet als persoon overigens, maar meer vakinhoudelijk. Mezelf echt niet creatief of slim genoeg vinden. Ik heb m'n kwaliteiten, daar ben ik zeker van. Maar ben niet uitzonderlijk. Ik voel me middelmaat.
Zelfs omhoog gaan zou ik niet per se hoeven. Tenzij de huidige positie gaat vervelen. Maar als ik gewoon content ben, vind ik het prima.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dit
Ik ben voor werk nu onderaan de ladder begonnen en damn het voelt goed om zo omhoog te werken bijvoorbeeld
Join the clubquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:50 schreef yats het volgende:
[..]
Hier dus een week nu ongeveer. Lekker overal (en vooral aan jezelf) twijfelen enzo
Beetje jammer alleen dat werkgevers vaak willen horen hoe uitzonderlijk ambitieus je bent.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Zelfs omhoog gaan zou ik niet per se hoeven. Tenzij de huidige positie gaat vervelen. Maar als ik gewoon content ben, vind ik het prima.
Ik zag in NWS je fatshaming opmerkingen. Ik mag je steeds meerquote:
Wellicht de reden dat Straw me vreemd genoeg wel leuk vindtquote:
Leuk, we proberen beide met onze kop Australië te bereiken dus? Waar ligt het bij jou aan?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:51 schreef Californium het volgende:
[..]
Join the club
*kop in het zand modus is nog steeds half aan
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zag in NWS je fatshaming opmerkingen. Ik mag je steeds meer
Ja, dat is zo.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen dat werkgevers vaak willen horen hoe uitzonderlijk ambitieus je bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |