Ik hoef geen tweedehandsjesquote:
quote:
quote:
Hmmmmmmquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen oppikken met behulp van je gleuf is ook iets dat hij niet kan en dat lijkt nogal een ding voor hem te zijn.
quote:
Ok ik zoek de mensen wel uit die niet meer durfden op het laatste momentquote:
Je mag mijn hosselen. Of een poging daartoe doenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:28 schreef MissMSX het volgende:
Krijg ik alleen maar commentaar dat ze niet als hele tellen, want niet zelf gehosseld
En je kan ook veel invloed hebben op mensen. Onbewust vaak ook. Dus dat je bepaalde dingen overbrengt, maar dat daar niet per se om geprezen wordt. Dat je naam niet elke keer opduikt. Maar de invloed is er dan nog wel. En daar draait het om, toch?quote:
Moest lachenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen oppikken met behulp van je gleuf is ook iets dat hij niet kan en dat lijkt nogal een ding voor hem te zijn.
A pussy's a pussy. En de bal is rondquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:28 schreef MissMSX het volgende:
Krijg ik alleen maar commentaar dat ze niet als hele tellen, want niet zelf gehosseld
Hoeven hun toch niet te weten? :$quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:28 schreef MissMSX het volgende:
Samen sabbelen?quote:
Tenzij lekke ballenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
A pussy's a pussy. En de bal is rond
Ik weet op dit moment in mijn leven nog niet zo goed wat ik wel en niet wil, en belangrijk vind.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je dat wilt zul je op zoeken moeten gaan naar wat de heilige graal is in 'jouw wereld' en daar 100% op inzetten om die te vinden.
Jaquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:29 schreef Californium het volgende:
Je mag mijn hosselen. Of een poging daartoe doen
Nasty MI met oude vrouwtjes zonder kunstgebit die sabbelenquote:
Ik steun je in wat je wilt doen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet op dit moment in mijn leven nog niet zo goed wat ik wel en niet wil, en belangrijk vind.
Hopelijk gaat dat zich de komende jaren een beetje vorm geven.
Met je Master zet je alweer een stap die kant uit, toch?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet op dit moment in mijn leven nog niet zo goed wat ik wel en niet wil, en belangrijk vind.
Hopelijk gaat dat zich de komende jaren een beetje vorm geven.
Doe nou niet alsof je dat erg vindt, Air. Je begint je geloofwaardigheid te verliezen :$quote:
JA WATquote:
Noem je ons nu oud?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Nasty MI met oude vrouwtjes zonder kunstgebit die sabbelen
*flpflpflpflpppp*quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Nasty MI met oude vrouwtjes zonder kunstgebit die sabbelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |