SPOILER: profielenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:54 schreef Mani89 het volgende:
Gefeliciteerd aan alle mensen die Formolo hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank. Zal hem volgende keer maar eens opstellen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:54 schreef Mani89 het volgende:
Gefeliciteerd aan alle mensen die Formolo hebben.
Mwah, dat denk ik niet gezien zijn aanbeeld.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:55 schreef heywoodu het volgende:
Clarke juicht toch gewoon omdat ie roze pakt joh Renaat
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]IK HOOP DAT JE ZAKT!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
quote:
Jaquote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
Doet Clarke nu alsof ie zo juichte omdat ie de trui pakte?
Leek wel een Australisch accent!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:59 schreef Pedroso het volgende:
Blijft toch een rare gewaarwording, Italianen die Engels spreken.
Nee, voor de overwinning.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leek wel een Australisch accent!
Ja, beetje zwakquote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat beweerde ie in t interview, but the pictures tell different iddquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een sterke dag van de Beppuformatie
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Het dagklassementWIJ ZIJN JAPAN WIJ ZIJN DE BESTESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een sterke dag van de Beppuformatie
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Het dagklassementIs nog een voorlopig klassementSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een sterke dag van de Beppuformatie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SlotklimSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen
ProfielSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SlotklimMooie klim voor Kruijssie om revanche te nemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Zou ie al binnen zijn?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mooie klim voor Kruijssie om revanche te nemen.
Rijdt nog een extra rondje op het lokale circuit om alvast warm te draaien voor week 3.quote:
Pakt ie wel terug in de derde week.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:13 schreef Sked het volgende:
Kruijswijk zal wel binnen zijn, maar die is wel een minuut of zeven/acht kwijt denk ik
1. Chavesquote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah ja, de punten voor de witte trui moeten nog doorberekend worden.
#TeamChaves
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:12 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Rijdt nog een extra rondje op het lokale circuit om alvast warm te draaien voor week 3.
Jammer dat ze dat nooit durven.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:16 schreef OProg het volgende:
Zou toch heerlijk zijn. Gewoon 100 renners niet laten starten wegens buiten tijd.
Zou wat zijn.quote:
twitter:maduc twitterde op dinsdag 12-05-2015 om 17:06:37Laten we even niet vergeten wat een we-reld-pres-tatie die @davideformolo hier levert #Giro2015 reageer retweet
Ik was het alweer vergeten.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:20 schreef Slobeend het volgende:
twitter:maduc twitterde op dinsdag 12-05-2015 om 17:06:37Laten we even niet vergeten wat een we-reld-pres-tatie die @davideformolo hier levert #Giro2015 reageer retweet
Wie zou dat vergeten zijn?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:20 schreef Slobeend het volgende:
Wie?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:20 schreef Slobeend het volgende:
#neverforget #brrrquote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:20 schreef Slobeend het volgende:
Dan is het hopen voor hem dat het in een bus isquote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:24 schreef Marcoss het volgende:
Denk dat Pelloekki in ieder geval buiten tijd finisht vandaag
Dat klassement kan Ion ook wel vergeten.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Had vooraf gezegd dat hij (vooral) voor een etappe ging en Ion voor het klassement.
Nu heeft hij alle ruimte om een etappe of de bergtrui te winnenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:04 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoop toch voor Zakarin dat hij zich bewust op achterstand heeft gereden, anders is deze prestatie wel echt lachwekkend tot de duizendste macht.
Zal een goede sfeer zijn in de bus, het volgende fiasco van formaat. Hopelijk kan Jan Boven de renners nog een beetje opvrolijken en inspireren.quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:17 schreef Mani89 het volgende:
Bij Cyclingmaster heeft welgeteld 1 persoon een positieve balans gehaald vandaag.
Komt ook nog eens bij dat Martijn Keizer z'n kettinkje kwijt is.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zal een goede sfeer zijn in de bus, het volgende fiasco van formaat. Hopelijk kan Jan Boven de renners nog een beetje opvrolijken en inspireren.
Feest.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:38 schreef Mani89 het volgende:
Kijk eens wat ik in mijn mail vind jongens
[ afbeelding ]
Laat de strijd om het podium beginnen!
Pillen vergeten te slikken vanochtendquote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:04 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoop toch voor Zakarin dat hij zich bewust op achterstand heeft gereden, anders is deze prestatie wel echt lachwekkend tot de duizendste macht.
twitter:Greghenderson1 twitterde op dinsdag 12-05-2015 om 18:50:43Day 4 of the #giro and already guys in my group (including me) saying legs feel like end of second week. reageer retweet
Astana probeert Greg gewoon op een hoop te rijden.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:53 schreef Marcoss het volgende:
twitter:Greghenderson1 twitterde op dinsdag 12-05-2015 om 18:50:43Day 4 of the #giro and already guys in my group (including me) saying legs feel like end of second week. reageer retweet
Misschien zelfs wel een Landisjequote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Nu heeft hij alle ruimte om een etappe of de bergtrui te winnen
twitter:RobertWagner83 twitterde op dinsdag 12-05-2015 om 18:58:26no crash,not sick,top weight, good preparation the last weeks ..but no power in the legs..just no explanation DNF @giroditalia #frustrating reageer retweet
wat zou ie nu van Astana vindenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:53 schreef Marcoss het volgende:
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:17 schreef Mani89 het volgende:
Bij Cyclingmaster heeft welgeteld 1 persoon een positieve balans gehaald vandaag.
Lets party like its 1996.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:59 schreef Pino112 het volgende:
twitter:RobertWagner83 twitterde op dinsdag 12-05-2015 om 18:58:26no crash,not sick,top weight, good preparation the last weeks ..but no power in the legs..just no explanation DNF @giroditalia #frustrating reageer retweet
Lekker shinen in de bezemwagen, te hopen voor ze dat Hofland actief kan blijven deze Giroquote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zal een goede sfeer zijn in de bus, het volgende fiasco van formaat. Hopelijk kan Jan Boven de renners nog een beetje opvrolijken en inspireren.
Misschien dat die rust die hij moest nemen door de ziekte hem wel goed heeft gedaanquote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:36 schreef Ereinion het volgende:
Ik dacht dat Aru zo ontzettend ziek was dat hij nauwelijks kon starten? Nou ja, dat was Bertje vorig jaar voor de Vuelta ook natuurlijk.
Had de etappe opgenomen, dacht, ga even lekker dan laatste 20 km kijken, zat echt met open mond te kijken toen ik zag dat het peloton nog 20 man was of zoLijkt wel duidelijk te worden tussen welke drie het gaat deze ronde. Hoop alleen dat Contador niet te sterk is, en we lang strijd gaan krijgen.
Allemaal even lachenquote:De ploegleiding van LottoNL-Jumbo gelooft nog altijd dat Steven Kruijswijk in de top tien kan eindigden van de Giro d'Italia.
Als hij morgen net zo fietst als vandaag krijgt hij weer vijf minuten aan de broek en staat hij na het weekend op drie kwartierquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zo raar is dat ook weer niet , zeker niet in de Giro, maar het wordt een hele klus
Verwacht dat de verschillen moren sowieso een stuk kleiner zijn, die slotklim is niet ongelofelijk zwaar. Hoewel, als Astana er weer zin in heeft..quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Als hij morgen net zo fietst als vandaag krijgt hij weer vijf minuten aan de broek en staat hij na het weekend op drie kwartier
Volgens mij dachten we vandaag dat Matthews dit soort etappes moet overleven, die werd op twintig minuten gezet. En de Abetone is ook nog eens behoorlijk lang, zal ook niet werken in het voordeel van Kruijswijkquote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Verwacht dat de verschillen moren sowieso een stuk kleiner zijn, die slotklim is niet ongelofelijk zwaar. Hoewel, als Astana er weer zin in heeft..
Cataldo zie ik niet als concurrent eigenlijk, Uran ook geen 2x (quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:54 schreef Ericr het volgende:
In 2010 verloor hij in de eerste rit die er toe deed gelijk 24 minuten om daarna alsnog in de top 20 te eindigen in de Giro. Het verlies is nu een stuk kleiner maar top 10 wordt wel lastig met Contador, Uran, Cataldo, Aru, Porte, VDB2, Uran, Caruso, Konig en meer van dat soort mannen waar Kruijswijk al 7 a 8 minuten op heeft verloren.
Had mechanische pech blijkt, maar dan nog, 17 minuten.quote:Op woensdag 13 mei 2015 00:27 schreef Momo... het volgende:
Zou Zakaringod vandaag tijd hebben verloren om morgen te shinen als een berggod?
Maar zo'n Aru is toch mooi man. Beter dan een Froome die alleen maar LOLWATTAGEMETER denktquote:Op woensdag 13 mei 2015 00:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik cynisch? Hoe kom je nu weer op dat idee?
Tuurlijk is het mooi. Ik had vandaag het broekje uit.quote:Op woensdag 13 mei 2015 00:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar zo'n Aru is toch mooi man. Beter dan een Froome die alleen maar LOLWATTAGEMETER denkt
Russian climber is best climber! Davai!quote:Op woensdag 13 mei 2015 00:27 schreef Momo... het volgende:
Zou Zakaringod vandaag tijd hebben verloren om morgen te shinen als een berggod?
Zijn wel een hoop brommers dan.quote:Op woensdag 13 mei 2015 08:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
Jan Boven over het presteren van zijn renners: 'Tegen deze brommers is weinig te beginnen.'
quote:Steven Kruijswijk verliest vandaag meer dan 8 minuten in de Giro. Moet hij zijn klassementsambities uit zijn hoofd zetten?
Nee (24%, 269 stemmen)quote:
Misschien dat Cataldo geen concurrent is maar van het rijtje luxe knechten zijn er natuurlijk wel aardig wat die tot de laatste col mee kunnen in de rest van de Giro. Dat kaliber renners eindigen vaak tussen plek 10 en 20 met wat uitschieters die de top 10 halen. Die renners moet Kruijswijk eerst maar bijbenen en dan ook nog eens er op leggen in de zwaardere ritten.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Cataldo zie ik niet als concurrent eigenlijk, Uran ook geen 2x ().. Maar uiteraard wordt het lastig, maar in de slotweek wordt ook met minuten gegooid waarschijnlijk. Al is het de vraag of hij dan echt mee kan, blijkbaar kon hij vandaag gewoon echt niet beter.
Krachtwijk moet gewoon volgend seizoen naar Astana gaan. Lekker vol gas bergen opknallen met de hele ploeg. Is toch mooi?quote:Op woensdag 13 mei 2015 10:12 schreef DeeBee het volgende:
Krachtwijk gaat geen top-10 rijden, geen rit pakken en geen goede derde week rijden.
En daar kunnen de Louis Delahaye's en Jan Boven's van deze wereld al helemaal geen steek aan veranderen.
Klopt. Heb er ook weinig vertrouwen in dat hij nog wat bijzonders gaat laten zien deze Giro. In een lange vlucht is hij sowieso niet explosief genoeg om wat te winnen, in het klassement zie ik hem ook niks doen. Als je in zo'n rit als gisteren niet eens de top-40 haalt, ga je ook met al die fabeltjes over zijn fantastische derde week nooit meer serieus meedoen voor het klassement.quote:Op woensdag 13 mei 2015 10:12 schreef DeeBee het volgende:
Krachtwijk gaat geen top-10 rijden, geen rit pakken en geen goede derde week rijden.
En daar kunnen de Louis Delahaye's en Jan Boven's van deze wereld al helemaal geen steek aan veranderen.
Een chasse patate lijkt me.quote:Op woensdag 13 mei 2015 13:48 schreef noodgang het volgende:En Malaguti hangt nog tussen het peloton en de kopgroep.
Ligt aan die kutfietsen van ze. Daar win je niks op.quote:Op woensdag 13 mei 2015 13:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lotto-Djumbo doet gewoon iets structureels verkeerd met de trainingen. Als het bij andere ploegen wel aardig lukt dan moet je toch wellicht kritisch naar jezelf kijken
Misschien moet er juist kritischer naar andere ploegen worden gekeken?quote:Op woensdag 13 mei 2015 13:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lotto-Djumbo doet gewoon iets structureels verkeerd met de trainingen. Als het bij andere ploegen wel aardig lukt dan moet je toch wellicht kritisch naar jezelf kijken
Dan nog wordt er geprutst bij Lotto-Jumbo maar dat is niet alleen een probleem van dit jaar natuurlijk. Iedere keer renners die snel komen en net zo snel weer uitdoven is niet normaal. Zelfde zag je bij het oude Liquigas waar renners totaal opgebrand waren als ze eenmaal echt tot wasdom moesten komen. Tegelijkertijd moeten jonge renners best iets aan kunnen, de echte kampioenen scoren ook op jonge leeftijd. Bij Lotto-Jumbo en voorlopers is het echter vooral scoren (zonder veel overwinningen) op jonge leeftijd en dan opeens is het afgelopen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:09 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Misschien moet er juist kritischer naar andere ploegen worden gekeken?
Dat dachten veel mensen ook in het verleden van Rabobank. Daar werd even hard gepakt als bij elke andere ploeg.quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:09 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Misschien moet er juist kritischer naar andere ploegen worden gekeken?
Ja, maar die Liquigas renners mochten allemaal langs bij Ferrari.quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:13 schreef Ericr het volgende:
[..]
Dan nog wordt er geprutst bij Lotto-Jumbo maar dat is niet alleen een probleem van dit jaar natuurlijk. Iedere keer renners die snel komen en net zo snel weer uitdoven is niet normaal. Zelfde zag je bij het oude Liquigas waar renners totaal opgebrand waren als ze eenmaal echt tot wasdom moesten komen. Tegelijkertijd moeten jonge renners best iets aan kunnen, de echte kampioenen scoren ook op jonge leeftijd. Bij Lotto-Jumbo en voorlopers is het echter vooral scoren (zonder veel overwinningen) op jonge leeftijd en dan opeens is het afgelopen.
Hij gaf zelf op voorhand natuurlijk ook al aan dat dit er op of er onder is voor zijn ambities als klassementsrijder. Bakt hij er deze Giro niks van dan zal hij moeten gaan schikken in een rol als knecht.quote:Op woensdag 13 mei 2015 13:50 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Ben bang dat na deze Giro de conclusie onvermijdelijk gaat worden dat Kruijswijk de zoveelste van een lange rij Nederlanders is die in zijn eerste 2/3 seizoen op zijn best is, en daarna wegzakt.
Dat is meer een discussie voor een ander topic misschien, want we moeten nou ook niet gaan doen alsof die Kazakhen zo rijden omdat ze zulke goede trainingen bedenken in de winter...quote:Op woensdag 13 mei 2015 13:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hij verwoordt precies de gedachte die elke renner in de jaren '90 had vlak voordat hij begon met doping gebruiken.quote:Op woensdag 13 mei 2015 08:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
Jan Boven over het presteren van zijn renners: 'Tegen deze brommers is weinig te beginnen.'
Dan is alle hoop nu gevestigd op Erik D.quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hij verwoordt precies de gedachte die elke renner in de jaren '90 had vlak voordat hij begon met doping gebruiken.
Dus geen zorgen, vanaf volgend jaar gaan de Jumbo's gewoon weer #samenwinnen
En Rabo-Belkin-Jumbo-Blanco in Wenen tegenover de lokale Mac. Maar misschien is het inderdaad zo dat na het Rabo debacle ze het braafste jongetje van de klas willen zijn, je zal er hoe dan ook weinig mee winnen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, maar die Liquigas renners mochten allemaal langs bij Ferrari.
Maar in Nederland gaat een volgend schandaal je letterlijk de kop kosten. In Spanje ofzo interesseert dat ze allemaal geen ene moer.quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:23 schreef Ericr het volgende:
[..]
En Rabo-Belkin-Jumbo-Blanco in Wenen tegenover de lokale Mac. Maar misschien is het inderdaad zo dat na het Rabo debacle ze het braafste jongetje van de klas willen zijn, je zal er hoe dan ook weinig mee winnen.
Om mee Boogerd te spreken, 'wat is doping?'quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Denken jullie dat de rest doping gebruikt dan?
Zullen wel allemaal clean zijn.
Of Nederlanders kunnen er gewoon niets vanquote:Op woensdag 13 mei 2015 14:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
De andere ploegen zullen wel de grenzen opzoeken van het toelaatbare, daar waar Lotto zich er ver vandaan houdt.
quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Theo Bos geblesseerdgescheurde pezen
quote:"Toen Aru een tweede keer ging op dat laatste bergje, ontplofte ik op 200 meter van de top", vertelt Van den Broeck in Het Nieuwsblad. "Ik zat de eerste keer niet direct in zijn wiel omdat er een motor van de Italiaanse televisie tussen ons zat. Ik had het wiel van Rigoberto Uran gekozen, maar dat was blijkbaar niet het goede."
Toch maakt de renner van Lotto-Soudal zich geen zorgen om het tijdverlies. "Ik vind het plezant dat ik opnieuw een soepele tred heb bij het klimmen en dat ik niet ligt te stoempen op die fiets."
"De koersontwikkeling was niet te begrijpen. Volgens mij hebben een aantal ploegen toch heel zwaar gegokt. Ik begreep bijvoorbeeld niet waarom Astana pas op 50 kilometer van het einde begon te rijden. Het was toch Kreuziger (Tinkoff-Saxo) die voorin reed in die grote groep."
"Hier kan elke dag iets gebeuren, je zit geen seconde op je gemak. Het wordt nog plezant in deze Giro. Op het einde had ik krampen en ik hoorde van Monfort hetzelfde. Onderweg hadden we in deze jeugdkoers gewoon geen tijd om fatsoenlijk te eten en te drinken."
Stop er maar mee Theo.quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Theo Bos geblesseerdgescheurde pezen
Knap hoor Mani, heb je dat helemaal zelf bedacht?quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:46 schreef Mani89 het volgende:
Als je van Grega Bole de E uit Bole voor de B zet en de A achter de L, krijg je Greg Ebola.
Leukquote:Op woensdag 13 mei 2015 14:46 schreef Mani89 het volgende:
Als je van Grega Bole de E uit Bole voor de B zet en de A achter de L, krijg je Greg Ebola.
Die god heb ik in mijn scoritoteamquote:Op woensdag 13 mei 2015 14:46 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Knap hoor Mani, heb je dat helemaal zelf bedacht?
Bedankt jongens.quote:
Ik ook natuurlijk, nog geen spijt van gehad. Koopje.quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die god heb ik in mijn scoritoteam
Vanaf nu is dit mn favoriete renner al zou het leuker zijn als het een neger was geweest.quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:46 schreef Mani89 het volgende:
Lekker nummertje is dat van Scooter.quote:
Origineel van Earth and Fire is beter.quote:
Wie gaat er vierde worden dan?quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
vdb2, geniez, konig en caruso gaan dus voor de 5e plaats strijden.
Normaal gesproken zou dat Konig worden maar die moet knechten.
Uran Uran natuurlijkquote:
Echte kenners hadden hem dan ook niet gekozen op de welbekende sites.quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Die viel gisteren anders ook wel een beetje door de mand
Na de grote 3 hoort hij nog steeds bij het rijtje subtoppers dat er net achter fietst.quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Die viel gisteren anders ook wel een beetje door de mand
Beetje gek dat je hem dan wel een vierde plek toedichtquote:Op woensdag 13 mei 2015 14:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Echte kenners hadden hem dan ook niet gekozen op de welbekende sites.
Het is meer dat de rest er helemaal weinig van kan. Ik schat Konig wel hoger in dan Uran eigenlijk op dit moment.quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Beetje gek dat je hem dan wel een vierde plek toedicht
Je posts zijn nogal tegenstrijdig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Dan staat Krachtwijk al zes weken achterquote:Op woensdag 13 mei 2015 14:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, de Belg praat over de LAATSTE WEEK
Uran was gisteren wel beter dan König, denk ook dat hij de grootste kanshebber is voor plek 4 (al verwacht ik zelf dat Porte er nog wel doorheen zakt, dus dan wordt het podium), ook met die lange tijdrit nog straks.quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is meer dat de rest er helemaal weinig van kan. Ik schat Konig wel hoger in dan Uran eigenlijk op dit moment.
Daar gaat VDB2 vooral tijd verliezenquote:Op woensdag 13 mei 2015 14:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Uran was gisteren wel beter dan König, denk ook dat hij de grootste kanshebber is voor plek 4 (al verwacht ik zelf dat Porte er nog wel doorheen zakt, dus dan wordt het podium), ook met die lange tijdrit nog straks.
Daar denk ik na Romandie wel een beetje anders over.quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar gaat VDB2 vooral tijd verliezen
Hoezo? Die tijdrit heb ik niet gezien, dus..quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar denk ik na Romandie wel een beetje anders over.
Hij werd 4de ofzo.quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoezo? Die tijdrit heb ik niet gezien, dus..
Voor oa. Uran Uran. Wel relatieve korte tijdrit.quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoezo? Die tijdrit heb ik niet gezien, dus..
ohquote:
Aru gaat gewoon op zijn rocketfuel een heerlijk tijdritje rijdenquote:Op woensdag 13 mei 2015 15:04 schreef Marcoss het volgende:
Ben vooral benieuwd hoeveel Aru daar gaat verliezen
Het is wel redelijk glooiend, dat in combinatie met kernraket in reet.quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:04 schreef Marcoss het volgende:
Aru verliest niet , hij rijdt als een Skybotquote:Op woensdag 13 mei 2015 15:04 schreef Marcoss het volgende:
Aru is een jaartje ouder en beter geworden, denk dat ie het verlies wel tot een minuutje of 2 kan beperken.quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:04 schreef Marcoss het volgende:
Er gaat nooit meer een mooiere etappe in het wielrennen zijn dan gister, je kan nu net zo goed zelfmoord plegen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:05 schreef Principia het volgende:
Wat een kutetappe, baal nog steeds dat ik gisteren niet kon kijken.
Eigenlijk vind ik Eddy Wally ook wel een grotere held dan Andre.quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Belgjes lachen ons uit om Andre Hazes.
Aru gaat nergens verliezenquote:Op woensdag 13 mei 2015 15:04 schreef Marcoss het volgende:
Wally Tax > Eddy Wallyquote:Op woensdag 13 mei 2015 15:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik Eddy Wally ook wel een grotere held dan Andre.
mwah, hij verliest de eindzege tegen Bertje maar meer niet. Aru gaat keurig tweede worden.quote:
Mensen die niet Harry Merryquote:Op woensdag 13 mei 2015 15:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik Eddy Wally ook wel een grotere held dan Andre.
Samen met krachtwijkquote:Op woensdag 13 mei 2015 15:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er gaat nooit meer een mooiere etappe in het wielrennen zijn dan gister, je kan nu net zo goed zelfmoord plegen.
Polanc op ruim 19 minutenquote:Op woensdag 13 mei 2015 15:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie van de koplopers staat het kortst in het klassement?
Deze kunnen ze makkelijk laten gaanquote:Op woensdag 13 mei 2015 15:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Tenzij Astana weer aan de boom gaat schudden, haalt de kopgroep het wel.
Dan hadden ze nooit 10 minuten gehadquote:Op woensdag 13 mei 2015 15:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, in de kopgroep zit helaas geen Kreuzinger ofzo.
Ik win liever slecht dan winnend verliezen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:24 schreef Marcoss het volgende:
"Je hoeft niet te winnen om een verliezer te zijn"
Filosoof, die de Cauwer
Ik mis een renner van de Oranje brigade.quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat een verschrikkelijke kopgroep.
En een verschrikkelijke etappe.quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat een verschrikkelijke kopgroep.
Nee Polanc wint.quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Chavanel wint dus een giroetappe. Leuk voor hem
Tcetkov is ook geen misselijke klimmer.quote:
Koning Leopold wordt als kopman uitgespeeld in de Vuelta?quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
vdb2, geniez, konig en caruso gaan dus voor de 5e plaats strijden.
Normaal gesproken zou dat Konig worden maar die moet knechten.
Die kan wel iets beter klimmen jaquote:
Gaat elke etappe een uur later starten, zodat de rest ook nog kans maakt!quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
Van der Poel gaat demonstreren in de Ronde van België.
Die willen ze naar de Tour hebben, geloof ik (wordt een leuk ploegje met ook o.a. Porte, Thomas, Henao, Nieve en Roche naast Froome.. )quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:36 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Koning Leopold wordt als kopman uitgespeeld in de Vuelta?
Ik hoop dat ze allemaal vallen in de eerste etappequote:Op woensdag 13 mei 2015 15:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die willen ze naar de Tour hebben, geloof ik (wordt een leuk ploegje met ook o.a. Porte, Thomas, Henao, Nieve en Roche naast Froome.. )
van Aert start ook en Wuyts is commentator. Dat kan genot worden.quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:40 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Gaat elke etappe een uur later starten, zodat de rest ook nog kans maakt!
Het is wachten op de slotklimquote:Op woensdag 13 mei 2015 15:43 schreef Lavenderr het volgende:
Is het een mooie rit vandaag? Spannend?
Tot nu toe valt het een beetje tegen. Hopelijk straks wat vuurwerk op de slotklim.quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:43 schreef Lavenderr het volgende:
Is het een mooie rit vandaag? Spannend?
De morele winnaar staat al vast.quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
van Aert start ook en Wuyts is commentator. Dat kan genot worden.
Ah dankje . Ga zelf ook hard naar huis fietsen straks kan ik misschien nog net het laatste stukje zienquote:
Als Renaat begint te spugen, weet je genoeg.quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kan iemand me wakker maken als de actie begint?
Herbert Dijkstra is het met je eens.quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik geef de kopgroep vandaag wel kans.
Aardappels schillen?quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ga nog 44 kg werken studeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |