SPOILER: profielenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:54 schreef Mani89 het volgende:
Gefeliciteerd aan alle mensen die Formolo hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank. Zal hem volgende keer maar eens opstellen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:54 schreef Mani89 het volgende:
Gefeliciteerd aan alle mensen die Formolo hebben.
Mwah, dat denk ik niet gezien zijn aanbeeld.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:55 schreef heywoodu het volgende:
Clarke juicht toch gewoon omdat ie roze pakt joh Renaat
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]IK HOOP DAT JE ZAKT!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
quote:
Jaquote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
Doet Clarke nu alsof ie zo juichte omdat ie de trui pakte?
Leek wel een Australisch accent!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:59 schreef Pedroso het volgende:
Blijft toch een rare gewaarwording, Italianen die Engels spreken.
Nee, voor de overwinning.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leek wel een Australisch accent!
Ja, beetje zwakquote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat beweerde ie in t interview, but the pictures tell different iddquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een sterke dag van de Beppuformatie
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Het dagklassementWIJ ZIJN JAPAN WIJ ZIJN DE BESTESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een sterke dag van de Beppuformatie
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Het dagklassementIs nog een voorlopig klassementSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een sterke dag van de Beppuformatie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SlotklimSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen
ProfielSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SlotklimMooie klim voor Kruijssie om revanche te nemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Zou ie al binnen zijn?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mooie klim voor Kruijssie om revanche te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |