Iddquote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:27 schreef TheVulture het volgende:
Als je naar die achtergrondbeelden kijkt bij het optreden lijkt het inderdaad alsof die bewerkt gaan worden door special effecten, het lijkt nu namelijk alsof je in een bioscoop naar een 3D-film zit te kijken zonder bril
Blijkbaar.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:02 schreef ato het volgende:
Ik heb het idee dat wij wel finale halen..
Maar nipt 25e worden of zo..
Ik heb nog terug gelezen bij TCL verleden jaar. Men was meteen enthousiast en begrepen dat het een mooie act ging worden.
Nu ziet men een mevrouw met een rare jurk met een ok liedje.
Act wordt nog niet begrepen. Dat moet as vrijdag duidelijker worden toch?
Blegh ik haat mijzelf, ik vond Trijntje niets en de keuze voor het liedje niet.
Nu het bijna zover is gun ik Nederland de finale. Ben ik nationalistisch of niet?
Dotan en Mr Probz vind ik echt verschrikkelijk saai met hun langzaam vooruitkrabbelende liedjes zonder enige inhoud.quote:Op woensdag 13 mei 2015 01:26 schreef quirina het volgende:
De bookmakers zijn over Trijntje niet te spreken. Ik begrijp ze volkomen en ben het met ze eens.
Het liedje is gewoon vervelend met die constante aiaiaiaiaiaiaia's.
De jurk is lelijk. Die staat Beyonce of lady Gaga leuk, maar die hebben ook het figuur naar.
Het achtergrondkoortje ziet er niet uit ( gooi ze terug de wei in).
Ons land heeft veel betere acts.
Dotan,Kensington,Mr Probz, Caro Emerald,Jett Rebel,Within Temptation om effe een paar te noemen.
Maar ja die gaan niet helaas.
Trijntje gaat in het rijtje Joan Franka en Sieneke.
Og3ne zou echt weer zo'n typische traditionele "zoiets gaat vast scoren op een songfestival"-keuze zijn.Qua geloofwaardigheid ook veel te bedacht en fake.quote:Op woensdag 13 mei 2015 06:43 schreef Unites het volgende:
[..]
Dotan en Mr Probz vind ik echt verschrikkelijk saai met hun langzaam vooruitkrabbelende liedjes zonder enige inhoud.
Jett Rebel trouwens... wat is dat? Sowieso een deuzige persoonlijkheid en overhyped bij 3FM.
Ik gun het liever O'G3NE als ze echt komen met een goed ESF-nummer. Denk dat we zoiets pas echt kunnen scoren.
Dotan en Probz inhoudloos noemen en dan met ogene aankomen? Ben je gehackt door Bram?quote:Op woensdag 13 mei 2015 06:43 schreef Unites het volgende:
[..]
Dotan en Mr Probz vind ik echt verschrikkelijk saai met hun langzaam vooruitkrabbelende liedjes zonder enige inhoud.
Jett Rebel trouwens... wat is dat? Sowieso een deuzige persoonlijkheid en overhyped bij 3FM.
Ik gun het liever O'G3NE als ze echt komen met een goed ESF-nummer. Denk dat we zoiets pas echt kunnen scoren.
Mijn God ja, ik ben ook geen fan van Dotan, maar dat gefap op die niemendalletjes van die mutsen, dat begrijp ik cht niet. Dotan is in elk geval nog gewoon een echte muzikant.quote:Op woensdag 13 mei 2015 08:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dotan en Probz inhoudloos noemen en dan met ogene aankomen? Ben je gehackt door Bram?
Ik moest ook even lachenquote:Op woensdag 13 mei 2015 08:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dotan en Probz inhoudloos noemen en dan met ogene aankomen? Ben je gehackt door Bram?
Hoe ziet dame in kwestie er zelf uit?quote:Op woensdag 13 mei 2015 10:46 schreef aarontje112 het volgende:
Hier in de kantine van m'n bijbaantje zit een vrouw het toch af te geven op Trijntje, gewoon zielig. "Vrouw zit vast in identiteitscrisis, je gaat toch niet met zulke memmen op het podium staan. En als ze nou mooie tieten had, nee van die hangzakken" wilde er bijna iets van zeggen
Nee staat haar niet mooi Dudequote:Op woensdag 13 mei 2015 07:03 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind de jurk wel mooi eigenlijk, en haar ook goed staan.
En dan die correctie onderbroek eronder ook is helemaal een giller!quote:
Correctie onderbroek? Bij dit soort jurken lijkt het vaak alsof je veel bloot ziet, maar meestal zit er huidskleurige stof onder. Kijk maar eens naar de jurk van Pastora Soler:quote:Op woensdag 13 mei 2015 11:24 schreef quirina het volgende:
[..]
En dan die correctie onderbroek eronder ook is helemaal een giller!
Jennifer Lpez had eens zo'n groene Versace jurk met zo'n laag decollet maar daar zag je geen corrigerend ondergoed onderuit piepen.
Maar die had/heeft een mooi figuur.
twitter:fransbauer_ twitterde op dinsdag 12-05-2015 om 23:22:31Ik had een visioen!!Trijntje wint songfestival. Het Jurkje gaf de doorslag!! Let op!! Altijd als ik een visioen heb komt het uit!!! reageer retweet
Wel zo eerlijk van Frans Bauer😀quote:Op woensdag 13 mei 2015 12:59 schreef iBenny het volgende:
#teamfransbauertwitter:fransbauer_ twitterde op dinsdag 12-05-2015 om 23:22:31Ik had een visioen!!Trijntje wint songfestival. Het Jurkje gaf de doorslag!! Let op!! Altijd als ik een visioen heb komt het uit!!! reageer retweet
Maar je ziet helemaal geen hangtieten, in de jurk ziet het er netjes en strak uit.quote:Op woensdag 13 mei 2015 10:46 schreef aarontje112 het volgende:
Hier in de kantine van m'n bijbaantje zit een vrouw het toch af te geven op Trijntje, gewoon zielig. "Vrouw zit vast in identiteitscrisis, je gaat toch niet met zulke memmen op het podium staan. En als ze nou mooie tieten had, nee van die hangzakken" wilde er bijna iets van zeggen
Ik vind de jurk niet mooi, maar ook niet ordinair. Met haar boezem kan ze hem prima hebben. Maar hij maakt haar niet aantrekkelijk ofzo.quote:Op woensdag 13 mei 2015 13:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar je ziet helemaal geen hangtieten, in de jurk ziet het er netjes en strak uit.
Nou ja, ik gok dat De Trein liever hoort dat haar jurk niks is, dan haar zang of lied.
Maar hij durft er nu geen drie kilo bananen om te verwedden, dus dat zegt wel ietsquote:Op woensdag 13 mei 2015 12:59 schreef iBenny het volgende:
#teamfransbauertwitter:fransbauer_ twitterde op dinsdag 12-05-2015 om 23:22:31Ik had een visioen!!Trijntje wint songfestival. Het Jurkje gaf de doorslag!! Let op!! Altijd als ik een visioen heb komt het uit!!! reageer retweet
Video Georgi was vaag, stond er gewoon gisteren al op, maar ze hebben hem vanochtend weggehaald en weer opnieuw gepload. Geen idee waarom, want volgens mij is het precies hetzelfde filmpje.quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:21 schreef Jif het volgende:
Hieronder de youtube views van de first rehearsals:
Netherlands: 113.009
Russia: 94.740
Estonia: 93.940
Armenia: 92.870
Greece: 86.939
Belgium: 66.023
Macedonia: 59.904
Moldova: 58.281
Serbia: 52.487
Albania: 51.012
Hungary: 40.175