Voor wat?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:33 schreef arjan1112 het volgende:
Nou hij heeft geen stoornis volgens de officier ... dus krijgt ie 25 jaar
Ik herinner me alleen die krantenkoppen dat iemand zijn spreekbeurd (inclusief deze spellingsfout) over zijn cavia wilde houdenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:41 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Herinneren jullie je nog al die krantenkoppen over die verwarde man die het journaal plat legde?
edit: verwarde moet eigenlijk in grote letters.
Ja, die fotosoeps waren ook heel leukquote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:45 schreef EJ403 het volgende:
[..]
Ik herinner me alleen die krantenkoppen dat iemand zijn spreekbeurt (inclusief deze spellingsfout) over zijn cavia wilde houden
Vind ik ook nog best veel..quote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:50 schreef raptorix het volgende:
Ik denk 2 jaar, en mogelijk verplichte opname.
Iemand bedreigen met een vuurwapen voor de nationale TV is niet klein natuurlijk.quote:
Nee, maar de feiten achteraf gezien, hij heeft er ook nog sorry voor gezegd. Moeilijk.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
Iemand bedreigen met een vuurwapen voor de nationale TV is niet klein natuurlijk.
Wat dus betekend dat hij gelijk naar half open kamp kan.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:43 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
4 jaar (1 voorwaardelijk)? wowwww.....
Maar ja, Nederland is in het hart geraaktquote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:57 schreef Confetti het volgende:
Fucking 3 jaar onvoorwaardelijk. Godverdomme zeg.
Hoe lang kreeg die zwemleraar? Of die andere pedo? Of die Marokkaanse taxi-chauffeur? Of die 2 Marokkanen op de scooter? Of de verdachte in de Valkenburgse zedenzaak?
Man man. Het OM moeten ze zo snel mogelijk opdoeken.
Ja maar... hallo, Nl is diep in het hart geraakt!quote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:57 schreef Confetti het volgende:
Fucking 3 jaar onvoorwaardelijk. Godverdomme zeg.
Hoe lang kreeg die zwemleraar? Of die andere pedo? Of die Marokkaanse taxi-chauffeur? Of die 2 Marokkanen op de scooter? Of de verdachte in de Valkenburgse zedenzaak?
Man man. Het OM moeten ze zo snel mogelijk opdoeken.
Watquote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:08 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Omdat widm niet door ging zeker?
Ik vind het een hele hoge straf voor het naar binnen lopen bij de NOS met een neppistool. Er worden hele gezinnen door stomdronken figuren platgereden waar maar symbolische strafjes tegenover staan. Ik vind de vier maanden die hij nu gezeten heeft wel genoeg.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:22 schreef jogy het volgende:
4 jaar waarvan 1 voorwaardelijk vind ik een heel redelijke eis eigenlijk, valt me 100% mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |