Britta is dat in ieder geval niet nee.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 09:56 schreef Tijn het volgende:
Iemand die niet weet hoe je "white hat" spelt is in elk geval geen hacker.
twitter:BrittaRTLNieuws twitterde op vrijdag 19-06-2015 om 09:40:51Pt. Whiteheadhacker = whitehat hacker. #stopdetijd #metdankaanTheo reageer retweet
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 09:58 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:BrittaRTLNieuws twitterde op vrijdag 19-06-2015 om 09:40:51Pt. Whiteheadhacker = whitehat hacker. #stopdetijd #metdankaanTheo reageer retweet
twitter:BrittaRTLNieuws twitterde op vrijdag 19-06-2015 om 09:34:50Waarom niet via andere media/internet?Vraagt rb. #Tarik Z.: bang voor censuur media. En internet is open riool, met veel info die niet klopt reageer retweet
De NOS verslaggever maakt precies dezelfde fouttwitter:mattijsvdwiel twitterde op vrijdag 19-06-2015 om 09:34:44#Tarik Z. noemt zich 'White Head Hacker' reageer retweet
twitter:mattijsvdwiel twitterde op vrijdag 19-06-2015 om 10:36:24Rechter: zou u opnieuw zoiets doen?Tarik Z: nee, 'ben daar een beetje klaar mee' reageer retweet
Dit.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:55 schreef S2Madness het volgende:
Toch wel apart dat er geen informatie is over zijn beweegredenen. Misschien toch informatie die belangrijk is voor het volk, wat nog steeds wordt achtergehouden?
Het is natuurlijk té gemakkelijk om het op een psychische stoornis te gooien...
De NOS is een heel vooruitstrevende en vernieuwende omroep...quote:Op vrijdag 19 juni 2015 10:32 schreef EJ403 het volgende:
De NOS verslaggever maakt precies dezelfde fouttwitter:mattijsvdwiel twitterde op vrijdag 19-06-2015 om 09:34:44#Tarik Z. noemt zich 'White Head Hacker' reageer retweet
.
twitter:mattijsvdwiel twitterde op vrijdag 19-06-2015 om 11:16:08Deskundigen NIFP: geen autisme of persoonlijkheidsstoornis te constateren. Wel identiteitsproblemen. reageer retweet
twitter:mattijsvdwiel twitterde op vrijdag 19-06-2015 om 11:21:35Maar niks problematisch. Geen behandeling nodig. reageer retweet
Hij is dus raar, maar niet gestoord of iets dergelijks.twitter:mattijsvdwiel twitterde op vrijdag 19-06-2015 om 11:36:18Deskundigen, vrij vertaald: hij zegt rare dingen, maar het is nog gen stoornis. reageer retweet
Helemaal gelijk, het is 'altijd' psychische stoornis als er wat iets is wat we niet weten.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:55 schreef S2Madness het volgende:
Toch wel apart dat er geen informatie is over zijn beweegredenen. Misschien toch informatie die belangrijk is voor het volk, wat nog steeds wordt achtergehouden?
Het is natuurlijk té gemakkelijk om het op een psychische stoornis te gooien...
Nou ja, ik heb best wat plannen moeten omgooien omdat WIDM niet doorging.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:10 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
De OvJ zegt dat NL in het hart geraakt is..
Zou jij Saskia doen?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:05 schreef arjan1112 het volgende:
Saskia Belleman van de telegraaf heeft twitter.
Die weet alles.
Hilversum (en dus de NOS studio) ligt in het midden (het hart) van Nederland ofzo?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:10 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
De OvJ zegt dat NL in het hart geraakt is..
Voor wat?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:33 schreef arjan1112 het volgende:
Nou hij heeft geen stoornis volgens de officier ... dus krijgt ie 25 jaar
Ik herinner me alleen die krantenkoppen dat iemand zijn spreekbeurd (inclusief deze spellingsfout) over zijn cavia wilde houdenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:41 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Herinneren jullie je nog al die krantenkoppen over die verwarde man die het journaal plat legde?
edit: verwarde moet eigenlijk in grote letters.
Ja, die fotosoeps waren ook heel leukquote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:45 schreef EJ403 het volgende:
[..]
Ik herinner me alleen die krantenkoppen dat iemand zijn spreekbeurt (inclusief deze spellingsfout) over zijn cavia wilde houden
Vind ik ook nog best veel..quote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:50 schreef raptorix het volgende:
Ik denk 2 jaar, en mogelijk verplichte opname.
Iemand bedreigen met een vuurwapen voor de nationale TV is niet klein natuurlijk.quote:
Nee, maar de feiten achteraf gezien, hij heeft er ook nog sorry voor gezegd. Moeilijk.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
Iemand bedreigen met een vuurwapen voor de nationale TV is niet klein natuurlijk.
Wat dus betekend dat hij gelijk naar half open kamp kan.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:43 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
4 jaar (1 voorwaardelijk)? wowwww.....
Maar ja, Nederland is in het hart geraaktquote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:57 schreef Confetti het volgende:
Fucking 3 jaar onvoorwaardelijk. Godverdomme zeg.
Hoe lang kreeg die zwemleraar? Of die andere pedo? Of die Marokkaanse taxi-chauffeur? Of die 2 Marokkanen op de scooter? Of de verdachte in de Valkenburgse zedenzaak?
Man man. Het OM moeten ze zo snel mogelijk opdoeken.
Ja maar... hallo, Nl is diep in het hart geraakt!quote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:57 schreef Confetti het volgende:
Fucking 3 jaar onvoorwaardelijk. Godverdomme zeg.
Hoe lang kreeg die zwemleraar? Of die andere pedo? Of die Marokkaanse taxi-chauffeur? Of die 2 Marokkanen op de scooter? Of de verdachte in de Valkenburgse zedenzaak?
Man man. Het OM moeten ze zo snel mogelijk opdoeken.
Watquote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:08 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Omdat widm niet door ging zeker?
Ik vind het een hele hoge straf voor het naar binnen lopen bij de NOS met een neppistool. Er worden hele gezinnen door stomdronken figuren platgereden waar maar symbolische strafjes tegenover staan. Ik vind de vier maanden die hij nu gezeten heeft wel genoeg.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:22 schreef jogy het volgende:
4 jaar waarvan 1 voorwaardelijk vind ik een heel redelijke eis eigenlijk, valt me 100% mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |