SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen challengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Wolve000 op 12-05-2015 23:25:34 ]NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:54 schreef Wolve000 het volgende:
Volgens mij ga ik in dit topic geen 1000m meer doen., Ik wist niet eens dat dat "de bedoeling" was
Verklaard wel waarom ik ineens een aantal mensen 1000m zie lopen![]()
![]()
Niet snel genoeg blijkbaar. Misschien had je het gered als je 'm gewoon had gelopen in plaats van geklust.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:58 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik was net een supersnelle GPX in elkaar aan het knutselen.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Maar (oh de ironie) je was niet snel genoegquote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:58 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik was net een supersnelle GPX in elkaar aan het knutselen.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Heb net wat gel drinks besteld. Wilde toch keertje gelletje proberen en gel drinks lijken me dan fijner dan de traditionele gels.![]()
Nou ja, dan maar weer gewoon verzoekjes indienen voor de OP...
1
2[b]4 juni 2015 - [url=http://www.vupolderloop.nl/]Uilenstede VU Polderloop (Amstelveen)[/url][/b]
[*] Devv - 5 km![]()
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:05 schreef Devv het volgende:
Nou ja, dan maar weer gewoon verzoekjes indienen voor de OP...
[ code verwijderd ]
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Was dat alles?
De volgende mijlpaal is trws al over 608 topics!
En 1000tjes mogen nog steeds van Zwabber.![]()
29*1000p500quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:19 schreef Guard het volgende:
1000tjes mogen altijd, vooral in interval vormF means you're fucked![]()
Ik twijfelde een beetje over mijn (sport)schema van deze week i.v.m. de vrije dagen. Sta donderdag toch maar op tijd op voor mjin reguliere rondje, dan kan ik vanavond na de spinningles nog wel een 1000-tje eruit proberen te persen.![]()
Ik ga vanavond nog wel een rondje doen. Weet niet of ik nog apart een 1000 ga lopen, want die wil ik dan wel zo snel mogelijk doen en volgens mij hebben mijn benen na zondag nog niet zoveel zin.
Zie wel.It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Nee, al over 336 topics.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:14 schreef pijll het volgende:
Was dat alles?
De volgende mijlpaal is trws al over 608 topics!
En 1000tjes mogen nog steeds van Zwabber.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
TMan, met zulke korte afstanden zijn die calculators bijna altijd heel afwijkend.
Bij mij geeft hij een 10k in 31'20 en Marathon in 2.24' aanin mijn dromen
![]()
![]()
Ik was trouwens gisteren erg blij om eindelijk iets te lezen over het volgende (in de folder van de marathon Amersfoort):
![]()
![]()
Grappig bij mij juist langzamer dan ik gedacht had, 10k in 39:25 en 5k in 18:54 en 15k in 1:00:34, alledrie langzamer dan mijn PR'squote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:36 schreef Jero_nimo het volgende:
TMan, met zulke korte afstanden zijn die calculators bijna altijd heel afwijkend.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Het hangt er maar net vanaf hoe goed je getraind bent op de verschillende afstanden he..quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Grappig bij mij juist langzamer dan ik gedacht had, 10k in 39:25 en 5k in 18:54 en 15k in 1:00:34, alledrie langzamer dan mijn PR'sIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dat is waar, ik ben nog niet waar ik was natuurlijk...quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:15 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Het hangt er maar net vanaf hoe goed je getraind bent op de verschillende afstanden he..<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Een geupdate FR220. Was dat zo eentje met een ramp-gps-chip?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:15 schreef Zwabberhark het volgende:
Garmin kondigt FR225 aan. Met optische HS.![]()
Yep. Al hebben ze dat blijkbaar toch onder controle gekregen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:24 schreef pijll het volgende:
[..]
Een geupdate FR220. Was dat zo eentje met een ramp-gps-chip?![]()
Ik vind het wel motiverend, als die formule dat voorspelt ben ik toch geneigd te denken dat ik misschien wel meer kan dan ik dachtquote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:36 schreef Jero_nimo het volgende:
![]()
![]()
Dat laatste is sowieso altijd waar! Gewoon blijven trainen en je kunt die grenzen blijven verleggen!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:02 schreef TMan het volgende:
[..]
Ik vind het wel motiverend, als die formule dat voorspelt ben ik toch geneigd te denken dat ik misschien wel meer kan dan ik dachtIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Corniel/runs zegt dat ik op basis van mijn 1 km-PR de Spartathlon kan voltooien met een gemiddelde pace van 5:52/km. Ik geloof dat.![]()
Heb ik mijn hartslagband en Garmin al om, lang/lang aangetrokken en petje op (ik vertoon me niet buiten zonder mijn haar gewassen te hebben en dat doe ik uiteraard ná hardlopen)... is het topic al dichtDan maar weer omkleden?
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Nee, want:quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:34 schreef flipsen het volgende:
Heb ik mijn hartslagband en Garmin al om, lang/lang aangetrokken en petje op (ik vertoon me niet buiten zonder mijn haar gewassen te hebben en dat doe ik uiteraard ná hardlopen)... is het topic al dichtDan maar weer omkleden?
quote:NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Inpakken en stoppen maar inderdaad. Het heeft geen zin meerquote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:34 schreef flipsen het volgende:
Ik heb net een 2 uur durende All-you-can-eat lunch gehad. Misschien was dat net teveel van het goede om fijn te kunnen lopen vanavond. Maarja, er is maar 1 manier om daar achter te komen...F means you're fucked![]()
Wel want:quote:quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:37 schreef YUR het volgende:
Inpakken en stoppen maar inderdaad. Het heeft geen zin meerIk hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
nee hoor, je mag nu gewoon verder lopen dan 1000 m, lucky you!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:34 schreef flipsen het volgende:
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Peer-pressure
Ik zou wel even die 1000m verslinden, toch zeker onder de 4 minuten. Right
Excuses:
a) herstellende van zware verkoudheid
b) op nuchtere maag
c) tegenwind!
d) zo stijf als een plank na een heel weekend agility en vooral het heen en weer slepen van zware elementen
e) geen warming up gedaan (oeps)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:29 schreef flipsen het volgende:
Peer-pressure
Excuses:
b) op nuchtere maag
c) tegenwind!
d) zo stijf als een plank na een heel weekend agility en vooral het heen en weer slepen van zware elementen
e) geen warming up gedaan (oeps)Ik vind dat eigenlijk best heel snel vergeleken met jouw normale loopsnelheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!
Maar foei voor nummer e!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:29 schreef flipsen het volgende:
Peer-pressure
Excuses:
b) op nuchtere maag
c) tegenwind!
e) geen warming up gedaan (oeps)Ik doe het je niet na! Nou ja misschien heuvel af en wind meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 11 mei 2015 15:54 schreef flipsen het volgende:
En ik heb natuurlijk het geluk dat ik hier min of meer precies 1000m alleen maar kan afdalen, dus dat moet nog wel een aardige tijd worden![]()
De hoogtemeters in Endomondo kloppen ook zeer zeker niet, zal eerder een meter of 30-40 naar beneden zijn geweest, op 1 km. Alleen te snel gestart (en dat liep kennelijk wel iets omhoog), dus bij het afdalen kon ik eigenlijk al niet meer voluit en daarom viel de tijd me tegen.
Als ik dan zie dat sommigen hier gewoon rond de 4 min/km kunnen lopen op een vlak stuk, damn... En over Jero hebben we het verder niet natuurlijk.Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Zo Flips, wat dacht je? Ik ga eindelijk eens een beetje dóórlopen?![]()
30-40 m daling, dat ga ik hier niet vinden, tenzij ik een afdaling via het trappenhuis ve flat doe. Wel origineel![]()
![]()
4.02 is juist retesnel. Jij loopt normaal vergeleken met dit veul langzamer dus niet klagen jij!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:00 schreef flipsen het volgende:
[..]De hoogtemeters in Endomondo kloppen ook zeer zeker niet, zal eerder een meter of 30-40 naar beneden zijn geweest, op 1 km. Alleen te snel gestart (en dat liep kennelijk wel iets omhoog), dus bij het afdalen kon ik eigenlijk al niet meer voluit en daarom viel de tijd me tegen.
Als ik dan zie dat sommigen hier gewoon rond de 4 min/km kunnen lopen op een vlak stuk, damn... En over Jero hebben we het verder niet natuurlijk.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Hey brandgrensrunners, wat zijn jullie plannen? Ik heb besloten om in de laatste tempogroep mee te gaan. Omdat het ook gewoon voor de leuk is. Alhoewel: leuk. Leuk waren die bommen natuurlijk niet back in the 40s.
Meneer loopt ook mee en gaat voor de gezelligheid ook mee in de hobbeltempogroep. Om 15:00 uur start trouwens de Golden Ten en om 21:00 uur de BGRIk geloof dat dat een shirtwissel wordt en meer niet.
![]()
Kilometers makenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:13 schreef Quoi het volgende:
Hey brandgrensrunners, wat zijn jullie plannen? Ik heb besloten om in de laatste tempogroep mee te gaan. Omdat het ook gewoon voor de leuk is. Alhoewel: leuk. Leuk waren die bommen natuurlijk niet back in the 40s.
Meneer loopt ook mee en gaat voor de gezelligheid ook mee in de hobbeltempogroep. Om 15:00 uur start trouwens de Golden Ten en om 21:00 uur de BGRIk geloof dat dat een shirtwissel wordt en meer niet.
F means you're fucked![]()
Het wordt een uitzondering. Tegenwoordig ga ik niet meer vaak boven de 10 uit. Moet kunnen zoquote:Alleen geen bier na de Golden Ten
![]()
![]()
Angel-a en ik hebben afgesproken om in de 9 km/u groep mee te lopen, dat is de een na langzaamste denk ik, vind ik n fijn hobbeltempo, zeker omdat er tussendoor genoeg stilgestaan gaat worden, de runningcrew kennende.
Ik kijk ook ff wat mijn loopgroep doet.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik heb een wedstrijdlicensie aangevraagd
Heb net bedacht dat het me volgend jaar (of dit jaar, als dat nog kan) evt. ook wel erg leuk lijkt om aan de competitie mee te doen. Daar zou ik op de 3000 best goed meekomen met de tijd die ik vrijdag liep.
En als ik een licensie heb dan gaan ze ook niet meer zeuren bij de trackmeetings. Of ik me ook zal durven aanmelden als 'wedstrijdatleet' in wegwedstrijden, moet ik nog even bedenken per wedstrijd
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:46 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb een wedstrijdlicensie aangevraagd
Dan moet je voortaan in SPT posten. We zullen je missen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:54 schreef pijll het volgende:
[..]
Dan moet je voortaan in SPT posten. We zullen je missen.Dan had Hats hier ook allang niet meer mogen zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Beetje jammer dat jullie het vorige topic zo snel hebben volgepost, want nu voelt het een beetje nep. Maargoed, ik heb dus 1000 meter gelopen.
Ik had geen idee hoe het moest, maar wilde wel graag een PR lopen. Ook geen idee hoe snel ik daarvoor moest lopen. Kwam er dus op neer dat ik twee keer veel te snel weg ging, en al na een half rondje dood was. De derde keer was ik slimmer en bedacht ik me dat als ik startte met wind mee, ik daar ook mee zou eindigen en dus ook maar twee keer wind tegen had (want het woei echt best hard!). Iets rustiger gedaan, en ondanks dat ik een paar keer bijna stierf onderweg toch een mooi PR gelopen. 20 seconden sneller zie ik, dat had ik nou ook weer niet verwacht. Maar als ik het kaartje er zo bij bekijk heeft de gps ook iets te kort gemeten. Maar dat mag de pret niet bederven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:03 schreef SiIk het volgende:
Beetje jammer dat jullie het vorige topic zo snel hebben volgepost, want nu voelt het een beetje nep. Maargoed, ik heb dus 1000 meter gelopen.
Ik had geen idee hoe het moest, maar wilde wel graag een PR lopen. Ook geen idee hoe snel ik daarvoor moest lopen. Kwam er dus op neer dat ik twee keer veel te snel weg ging, en al na een half rondje dood was. De derde keer was ik slimmer en bedacht ik me dat als ik startte met wind mee, ik daar ook mee zou eindigen en dus ook maar twee keer wind tegen had (want het woei echt best hard!). Iets rustiger gedaan, en ondanks dat ik een paar keer bijna stierf onderweg toch een mooi PR gelopen. 20 seconden sneller zie ik, dat had ik nou ook weer niet verwacht. Maar als ik het kaartje er zo bij bekijk heeft de gps ook iets te kort gemeten. Maar dat mag de pret niet bederven.Het mag nog zegt zwabberSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En goed gedaan!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: