DOE HET DAN ZELF!quote:
Ik zat klem in sportschoolquote:
quote:
Ymre Stiekemaquote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:57 schreef SilentChaos het volgende:
Was je met Doutzen Kroes aan het sporten Pandaplint?![]()
Maar goed, ik sportte vroeger met Dennis Storm en tegenwoordig met Snipertje
Zo hallo goedemorgenquote:
Inderdaad ja. Daar wil ik wel eens een bamboescheutje mee etenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zo hallo goedemorgen
Goed figuurtje
Ik wil wel een stille chaos op haar buik creërenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:59 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Daar wil ik wel eens een bamboescheutje mee eten
Daar zat jij dus Stiekema op te fappen.quote:
Kijken magquote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:21 schreef SilentChaos het volgende:
Wat vindt mokkeltje er eigenlijk van dat jij door andere vrouwen klem wordt gezet?
Da's waarquote:
Mokkeltje keurt altijd vrolijk mee.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Da's waar
alhoewel sommige vrouwen daar onzeker van kunnen wordenvooral in bepaalde periodes van de maand
Daar doet mijn meisje nooit moeilijk over.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Da's waar
alhoewel sommige vrouwen daar onzeker van kunnen wordenvooral in bepaalde periodes van de maand
Mijne ook gelukkigquote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:30 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Mokkeltje keurt altijd vrolijk mee.[ afbeelding ]
Geef de schuld maar weer aan de hormonenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijne ook gelukkigalleen soms even niet
Doet ze zelf ook, dus dat scheeltquote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geef de schuld maar weer aan de hormonen
-tquote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Doet ze zelf ook, dus dat scheelt
Ik snap de logica gewoon ook niet... wordt je er onzeker van dat ik andere vrouwen loop af te wijzen op bepaalde eigenschappen... blijkbaar heeft zij dat niet waardoor ik toch bij haar ben![]()
wees juist blij, het is 1 groot compliment!
Vrouwenbrein =/= logicaquote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Doet ze zelf ook, dus dat scheelt
Ik snap de logica gewoon ook niet... wordt je er onzeker van dat ik andere vrouwen loop af te wijzen op bepaalde eigenschappen... blijkbaar heeft zij dat niet waardoor ik toch bij haar ben![]()
wees juist blij, het is 1 groot compliment!
Je doelde op Broes toch?quote:
Neen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je doelde op Broes toch?
Toch?
Toch?
Idd... dan is het maar te hopen dat het Glazen Huis niet op zondag er staat...quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:56 schreef Bronson het volgende:
3FM beoordeelt locaties Glazen Huis in Veenendaal
Veenendaal.![]()
![]()
Jep, dan zal de SGP nog wel een zware mening over hebben.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Idd... dan is het maar te hopen dat het Glazen Huis niet op zondag er staat...
http://www.glazenhuisschiedam.nl/quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:56 schreef Bronson het volgende:
Veenendaal.![]()
![]()
In echt grote steden leeft het juist minder..quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Glazen huis moet in een grote stad, niet in een provincie stadje.
Maar kom op. Veenendaal of Schiedamquote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:00 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
In echt grote steden leeft het juist minder..
haterquote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:01 schreef Bronson het volgende:
Zou 3fm het nou zelf niet inzien dat SR over z'n hoogtepunt heen is?
Als je moet kiezen tussen Schiedam of Veenendaal. Dan kun je toch wel conclusies trekken?
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
http://www.glazenhuisschiedam.nl/
http://www.glazenhuisschiedam.nl/ http://www.glazenhuisschiedam.nl/ http://www.glazenhuisschiedam.nl/ http://www.glazenhuisschiedam.nl/ http://www.glazenhuisschiedam.nl/ http://www.glazenhuisschiedam.nl/
ik heb even een reply gezetquote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:56 schreef Bronson het volgende:
Veenendaal.![]()
![]()
Glazenwassende meisjes met lange rokkenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:56 schreef Bronson het volgende:
Veenendaal.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:05 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Glazenwassende meisjes met lange rokken![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Gaan al die types trouwens in Gouda naar school? Elke maandag stappen kuddes van dat soort types met rolkoffers uit de trein daarquote:
Zou zomaar kunnen. Volgens mij zijn er omliggende dorpen die dit soort mensen hebben.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:12 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Gaan al die types trouwens in Gouda naar school? Elke maandag stappen kuddes van dat soort types met rolkoffers uit de trein daar![]()
Allemaal zo'n grove kop.
rechthoekige brillen
Nee naar Amersfoort en Barneveld. Daar heb je het Van Lodenstein College.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:12 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Gaan al die types trouwens in Gouda naar school? Elke maandag stappen kuddes van dat soort types met rolkoffers uit de trein daar![]()
Allemaal zo'n grove kop.
rechthoekige brillen
Ik wilde dat net zeggen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:16 schreef Pandaplint het volgende:
Dat gitaarloopje lijkt wel wat op Don't Fear the Reaper- Blue Oyster Cult
Wijquote:
De bible-belt van Nederlandquote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Kaartje van SGP stemmers.
Ik zit in een lichtpaars gebiedquote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Kaartje van SGP stemmers.
Oeh, het is ff wat rijden om te zoeken waar precies, maar ik ga je stalken nuquote:
Hou ik je aan!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oeh, het is ff wat rijden om te zoeken waar precies, maar ik ga je stalken nu
Zit je bij de vrijwillige politie danquote:
Nee man, geen tijd voor!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zit je bij de vrijwillige politie dan?
Serious Requestquote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:56 schreef Bronson het volgende:
Veenendaal.![]()
![]()
Jep, dat soort lui planten zich WEL voort in grote getalenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik grens er ook aan.
Ik zie ze wel eens lopen op de markt. Drie generaties. Zie ik een vrouw lopen van eind 40, dochter in de 20 en allemaal krijsende kinders er om heen.
Ik kruis meerdere donkere gebieden als ik naar rubbereend ga, te beginnen met Staphorst/Rouveen. Daar ben ik gelukkig aan gewend, op tweede paasdag/pinksterdag kwamen al die jongens en meisjes naar de lokale discoquote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik grens er ook aan.
Ik zie ze wel eens lopen op de markt. Drie generaties. Zie ik een vrouw lopen van eind 40, dochter in de 20 en allemaal krijsende kinders er om heen.
ik weet wel wat daar opgeZwolle van raaktquote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:31 schreef ieniminimuis het volgende:
In Zwolle lopen de tienermeisjes altijd. In ontzettende korte spijkerrokjesMaar dat mag, want het is nog steeds een rokje.
Heb een keer meegemaakt dat een paar meisjes psalmen gingen oefenen in de treinquote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:31 schreef ieniminimuis het volgende:
In Zwolle lopen de tienermeisjes altijd. In ontzettende korte spijkerrokjesMaar dat mag, want het is nog steeds een rokje.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:32 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Heb een keer meegemaakt dat een paar meisjes psalmen gingen oefenen in de trein
Die ga ik deze week zien denk ik.quote:
Het is al dagen mooi weer..quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom wordt het zaterdag nou niet gewoon een keer mooi weer?
Ja maar ik wil mooi weer op zaterdag. Het liefs aanstaande zaterdag. Wandeldate met mijn vriendjequote:
Je houdt hem nog steeds aan het lijntje?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja maar ik wil mooi weer op zaterdag. Het liefs aanstaande zaterdag. Wandeldate met mijn vriendje
Anders loopt hij weg.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:45 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Je houdt hem nog steeds aan het lijntje?
En schijt hij nog steeds langs de weg?quote:
Uhuh en piest graag tegen bomen. Dus op dat vlak scheelt het niet veel van een vriendje hebben op 2 poten.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:46 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
En schijt hij nog steeds langs de weg?
En hij snuffelt ook vaak in kruizen van willekeurige vrouwen?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhuh en piest graag tegen bomen. Dus op dat vlak scheelt het niet veel van een vriendje hebben op 2 poten.
Rijdt hij ook vaak tegen je been omhoog?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhuh en piest graag tegen bomen. Dus op dat vlak scheelt het niet veel van een vriendje hebben op 2 poten.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:48 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
En hij snuffelt ook vaak in kruizen van willekeurige vrouwen?
Nee, want hij heeft manieren.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Rijdt hij ook vaak tegen je been omhoog?
Hoiquote:
#strugglesquote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:54 schreef ieniminimuis het volgende:
En als ik zaterdag weg ben, halen mijn ouders het ook niet in hun hoofd om een dom verjaardagsfeestje te plannen. Dit geldt tevens voor de aankomende 3 zaterdagen.
Niet luisterende ouders zul je bedoelen.quote:
Hoe oud was je ook alweer geworden?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet luisterende ouders zul je bedoelen.
Leuk T-shirt Rolf!quote:
Daarom ben ik ook mad.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:01 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Hoe oud was je ook alweer geworden?
Pepernoten zullen binnenkort wel in de winkel liggen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:49 schreef Bronson het volgende:
Och wat hilarisch. Draait Domienie zomaar Sinterklaas in mei. Wat een rebel.
Jett?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:49 schreef Bronson het volgende:
Och wat hilarisch. Draait Domienie zomaar Sinterklaas in mei. Wat een rebel.
Vindt Michiel vast leuk.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Pepernoten zullen binnenkort wel in de winkel liggen.
Bussemaker?quote:
Arriva?quote:
En kleren maken de MAN.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
oh nee, die maken de bussen niet, dat is MAN
quote:
Dat waren echt de snelste 2 secondes van m'n leven.quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik heb jet even een koekje van eigen deeg gegeven
Schiedam voert die vertegenwoordigers helemaal dronken met jenever en fixt het evenement gewoon.quote:Veenendaal kreeg van de organisatie ook een kleine teleurstelling te verwerken. Waar men op 29 mei bekend wilde maken wie het gigantische evenement krijgt toegewezen, moet daar nu van afgeweken worden. ,,Om verschillende redenen hebben ze meer tijd nodig, waardoor wij begin juni horen of wij de gastheer mogen zijn."
De delegatie gaat later vandaag ook nog naar Schiedam.
Het zit je hoog he?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Schiedam voert die vertegenwoordigers helemaal dronken met jenever en fixt het evenement gewoon.
jeweet, zo rolt schiedam
#teamschiedamquote:
Ik steun mijn mede-oldbie in deze keiharde strijd.quote:
bas is onze medestander :dquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:10 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik steun mijn mede-oldbie in deze keiharde strijd.
Ik mag Bas nu alquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
bas is onze medestander :d
http://m.veenendaalsekran(...)93.html#.VVIKHpOPZas
quote:
Alleen leuk in combinatie met het live-topic op Fok! en Twitter.quote:
Net zoals AzE vanavondquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:29 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Alleen leuk in combinatie met het live-topic op Fok! en Twitter.
Owjaquote:
Wat een veranderingen wat een veranderingen! Ow, wacht.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:09 schreef Pino112 het volgende:
De Frank en Middagshow begint met een zelfde soort kutintro als C&S!
Dat Wilbert nietquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wat een veranderingen wat een veranderingen! Ow, wacht.
Of met vrienden en te veel drankquote:Op dinsdag 12 mei 2015 16:29 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Alleen leuk in combinatie met het live-topic op Fok! en Twitter.
Ik heb geen vriendenquote:
je woont toch nie in noalek ofwaquote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:38 schreef ChatGirl het volgende:
D'r komt hier ineens een halve naaldboom langs het raam
Wattes?quote:
Die gozer leeft volgens mij echt in een andere dimensie hahaquote:
Volgens mij ook ja.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die gozer leeft volgens mij echt in een andere dimensie haha
Nope. Nog steeds Rotterdamquote:
Oh ik kan wel westlands spreken maar schijven en lezen blijft een dingetjequote:
Ware woordenquote:
SCquote:
quote:
quote:
Wilbert Mutsaers.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:53 schreef Elfletterig het volgende:
Ben ik de enige die zich afvraagt waarom 3FM al weken op rij matige nummers tot Megahit bombardeert? Na Seinabo Sey (week 10) is het eigenlijk maar waardeloos geworden....
Royal Blood - Ten Tonne Skeleton
Mumford & Sons - Believe
Muse - Psycho
Tobias Jesso Jr. - How Could You Babe
MakeBelieve - Cry Like Wolves
Rondé - We Are One
Circa Waves - T-Shirt Weather
Kendrick Lamar - King Kunta
James Bay - Let It Go
The Chemical Brothers - Go
Ik zie te veel bagger. Te veel artiesten die alleen op hun naam een Megahit scoren, zonder dat hun nummer echt goed is. Dat terwijl het echt barst van de goede, nieuwe muziek.
Telefoons in '96 inderdaad, wat een fantast.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:57 schreef alors het volgende:
Coen over zijn examentijd'De spanning. Telefoons moesten weg.' Toen hij eindexamen deed op vmbo was hij 16 dus was het 96, Toen was een mobiele telefoon een exclusieve zeldzaamheid die niet op het schoolplein voorkam.
Het worden ook lang niet allemaal hits, vooral die Serious Talent meuk flopt regelmatig. Leuk geprobeerd van Wilbert, dat wel.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:53 schreef Elfletterig het volgende:
Ben ik de enige die zich afvraagt waarom 3FM al weken op rij matige nummers tot Megahit bombardeert? Na Seinabo Sey (week 10) is het eigenlijk maar waardeloos geworden....
Mumford & Sons - Believe
Muse - Psycho
Rondé - We Are One
James Bay - Let It Go
Ik zie te veel bagger. Te veel artiesten die alleen op hun naam een Megahit scoren, zonder dat hun nummer echt goed is. Dat terwijl het echt barst van de goede, nieuwe muziek.
Da's nou net het mooie van de Megahit, het hoeven helemaal niet allemaal hits te worden, maar is wat de DJ's gezamenlijk het beste nummer van dat moment vinden.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Het worden ook lang niet allemaal hits, vooral die Serious Talent meuk flopt regelmatig. Leuk geprobeerd van Wilbert, dat wel.
Iddquote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:57 schreef alors het volgende:
Coen over zijn examentijd'De spanning. Telefoons moesten weg.' Toen hij eindexamen deed op vmbo was hij 16 dus was het 96, Toen was een mobiele telefoon een exclusieve zeldzaamheid die niet op het schoolplein voorkam.
Ik vind het woord 'hit' dan wat ongelukkig tegenwoordig. Noem het de Trendtrack of de Pushplaat (ik verzin maar watquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's nou net het mooie van de Megahit, het hoeven helemaal niet allemaal hits te worden, maar is wat de DJ's gezamenlijk het beste nummer van dat moment vinden.
En ja, dat kunnen dus ook Serious Talents zijn. Overigens vind ik de ST-megahits die in het rijtje hierboven staan nou juist prima platen en megahit-waardig. Smaken verschillen.
Zal ik even een waardering geven:quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:53 schreef Elfletterig het volgende:
Mumford & Sons - Believe
Muse - Psycho
Rondé - We Are One
James Bay - Let It Go
Deze is inderdaad wel te pruimen. Geen slecht nummer, maar ook niet heel bijzonder.quote:Op woensdag 13 mei 2015 00:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jij houdt niet van hiphop zeker? En van Muse ben je zeker meer van het Queenesque werk?quote:Op woensdag 13 mei 2015 00:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Deze is inderdaad wel te pruimen. Geen slecht nummer, maar ook niet heel bijzonder.
Hiphop is 99 van de 100 keer afschuwelijke anti-muziek. Muse maakte goede muziek totdat ze die draak van een plaat voor de Olympische Spelen uitbrachten. Daarvoor was het melodieus en had het kwaliteit. Het nieuwe werk kan ik niet anders dan ronduit bagger noemen.quote:Op woensdag 13 mei 2015 00:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij houdt niet van hiphop zeker? En van Muse ben je zeker meer van het Queenesque werk?
De potentie van Seinabo Sey is volledig verpest doordat ze de remix van Kygo hebben uitgekozen, in plaats van het originele nummer.quote:Op woensdag 13 mei 2015 00:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij houdt niet van hiphop zeker? En van Muse ben je zeker meer van het Queenesque werk?
Dan nog vind ik dat je Circa Waves en Royal Blood wat te kort doet. Ik vond Seinabo Sey overigens drie keer niks, dat is smaak, jij luistert toch wel hele andere dingen dan ik
Ach, het is best luisterbaar, maar erg bijzonder is het niet. Toch is het 3FM Megahit. Puur omdat het iets van de Chemical Brothers is. Niet omdat het wérkelijk zo goed is.quote:Op woensdag 13 mei 2015 00:33 schreef GlennQuagmire het volgende:
Chemical Brothers vind ik juist een heel leuk plaatje. Heel speciaal is het ook niet, maar klinkt allemaal wel goed
Daar vind ik de klacht van Elfletterig wel begrijpelijk. Ik ben het alleen niet zo eens met zijn visie op Muse en Kendrick.quote:Op woensdag 13 mei 2015 00:33 schreef GlennQuagmire het volgende:
Chemical Brothers vind ik juist een heel leuk plaatje. Heel speciaal is het ook niet, maar klinkt allemaal wel goed
Snap ik niks van,quote:Op dinsdag 12 mei 2015 21:29 schreef Cee het volgende:
Ik heb trouwens al die tijd gedacht dat GH Schiedam/Veenendaal een grap of sarcasme was.
Dat is helaas met meer nummers die de dj's ineens UNANIEM geweldig vinden.quote:Op woensdag 13 mei 2015 00:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ach, het is best luisterbaar, maar erg bijzonder is het niet. Toch is het 3FM Megahit. Puur omdat het iets van de Chemical Brothers is. Niet omdat het wérkelijk zo goed is.
quote:Op woensdag 13 mei 2015 07:21 schreef Cee het volgende:
Ik vind dat nummer van Tobias Jesso Jr juist een van de grootste draken van dit jaar tot nu toe. Dacht hier ook dat het een persiflage was.![]()
Dat nummer van de Chemical Brothers heb ik nog niet gehoord.
Die tweede vind ik ook niks. Had ik juist van jou weer niet verwacht eigenlijk, dat was toch meer een mening voor Roel/Bronson/SCquote:Op woensdag 13 mei 2015 07:21 schreef Cee het volgende:
Ik vind dat nummer van Tobias Jesso Jr juist een van de grootste draken van dit jaar tot nu toe. Dacht hier ook dat het een persiflage was.![]()
Dat nummer van de Chemical Brothers heb ik nog niet gehoord.
Ik vind dat nummer van Tobias Jesso Jr. een heerlijk plaatjequote:Op woensdag 13 mei 2015 08:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die tweede vind ik ook niks. Had ik juist van jou weer niet verwacht eigenlijk, dat was toch meer een mening voor Roel/Bronson/SC
welke draaide ie?quote:
Een wat mindere plaat, maar nog steeds goed: Here comes the sunquote:
Ik dacht dat het 1 plaat per slachtoffer was. Dan zou dat allang voorbij moeten zijn als je doortelt, maar Giel doet het alleen op ma-vr. Dan tel je, vanaf begin augustus, tot ongeveer eind april/begin mei.quote:Op woensdag 13 mei 2015 09:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik dacht dat het muzikaal monument wel aan zijn einde was.
quote:Op woensdag 13 mei 2015 10:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pino112
die post hier ook echt nooit meer trouwens, jongen heeft een leven (en een baan)
Nou kom ik regelmatig in Hoorn-Kersenboogerd en ik moet zeggen, Compton is er he-le-maal niks bij.quote:
in die met verve gergisseerde clip ziet het er inderdaad extreem ghetto uit, ja.quote:Op woensdag 13 mei 2015 11:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou kom ik regelmatig in Hoorn-Kersenboogerd en ik moet zeggen, Compton is er he-le-maal niks bij.
Dus het lag niet aan mijquote:
Voorbode voor als de wereld vergaat.quote:Op woensdag 13 mei 2015 12:58 schreef minthy het volgende:
Nu lijkt alles weer bereikbaar. Vaag gedoe
* ieniminimuis schuift glaasje Roosvicee richting CGquote:
quote:Op woensdag 13 mei 2015 13:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
* ieniminimuis schuift glaasje Roosvicee richting CG
twitter:arjenlubach twitterde op woensdag 13-05-2015 om 12:57:46U2 is zo kut dat ze - vermomd als straatmuzikanten - pas enthousiasme veroorzaken als ze hun vermomming afdoen. https://t.co/FdV5i4QAHF reageer retweet
Engquote:Op woensdag 13 mei 2015 15:23 schreef ChatGirl het volgende:
Ik zag net SC's dubbelganger lopen op straat![]()
Een man met een flink faxapparaat?quote:Op woensdag 13 mei 2015 15:23 schreef ChatGirl het volgende:
Ik zag net SC's dubbelganger lopen op straat![]()
Neequote:Op woensdag 13 mei 2015 15:50 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Een man met een flink faxapparaat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:11 schreef ChatGirl het volgende:
Hemelse 100:Een goede reden om morgen niet de radio aan te zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Hemelse 100:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat het haten maar weer beginnen. Man man manquote:Op woensdag 13 mei 2015 16:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een goede reden om morgen niet de radio aan te zetten.
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
Het is niet mijn soort muziek wat in de lijst staat. Dus luister ik morgen wel naar mijn eigen hemelse albums.quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:18 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
[..]
Laat het haten maar weer beginnen. Man man man
quote:'Feest in kerk Oud-Zevenaar is ongepast'
OUD-ZEVENAAR - Pastoor Thanh Ta noemt een feest in de kerk in Oud-Zevenaar met 3FM-dj Domien Verschuuren 'ongepast binnen de parochie'. Harmonie St. Martinus viert haar jubileum nu, mét de dj, in het Tichelpark.
Maandag werd bekend dat het jubileumproject (de harmonie bestaat 70 jaar) Martinus Maximus niet in de kerk in Oud Zevenaar mag worden gehouden.
Ontheiliging
"De banken en beelden zouden uit de kerk worden gehaald, waardoor het kerkgebouw ontheiligd wordt en niet meer voor diensten kan worden gebruikt. De dj presenteert zich op zijn website als Hilversum House Mafia, dat kan echt niet binnen een parochie", legt Ta uit.
Ontslag
De pastoor zegt te laat te zijn geïnformeerd door de pastorale raad. Hij was in de veronderstelling dat het veel kleiner van opzet was. Daarom is de voorzitter van de pastorale raad, Wim Wismans, ontslagen.
Posters
Volgens Marc Kluitman van harmonie Sint Martinus had het parochiebestuur vroeg op de hoogte kunnen zijn geweest van de plannen. "Het is uitgebreid besproken met mensen binnen de parochie, er zijn flyers en posters en zelfs in het parochieblaadje hebben we breed uitgelegd wat de inhoud van Martinus Maximus is."
Hemelse 100:Kensington hoger dan MetallicaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Black Album ipv Master of Puppetsquote:
And Justice for all zou het hoogst moetenquote:Op woensdag 13 mei 2015 18:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Black Album ipv Master of PuppetsZo ken ik er nog wel 10
Ride the Lightningquote:Op woensdag 13 mei 2015 18:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
And Justice for all zou het hoogst moeten
http://nos.nl/artikel/203(...)or-nipkowschijf.htmlquote:De programma's Onze man in Teheran, Hollands Hoop en het Sinterklaasjournaal zijn genomineerd voor de Zilveren Nipkowschijf. Dat is de prijs van tv-critici voor het beste Nederlandse televisieprogramma.
Onze man in Teheran is een serie van journalist Thomas Erdbrink. Hij doet vanuit Iran verslag voor onder meer de NOS en de New York Times. In de vierdelige serie laat hij de kijkers kennis maken met de islamitische republiek. Erdbrink kreeg veel lof voor de serie.
De dramaserie Hollands Hoop werd eind vorig jaar uitgezonden en gaat over een gezin dat in Groningen een boerderij erft waar op grote schaal wiet wordt verbouwd. Hollands Hoop trok gemiddeld ruim 900.000 kijkers. Het Sinterklaasjournaal, met presentatrice Dieuwertje Blok, speelde vorig jaar creatief in op de zwartepietendiscussie.
Zilveren Reissmicrofoon
In de jury van de Nipkowschijf zitten recensenten van alle grote dagbladen. Zij reiken ook de Zilveren Reissmicrofoon uit, de prijs voor het beste radioprogramma. De genomineerden daarvoor zijn de hoorspelserie De Oorlogskoningin, het gespreksprogramma Twee dingen en het cultuurprogramma Nooit meer slapen.
Alle programma worden uitgezonden op NPO Radio 1. De show De bende van Van der Lende van 3FM-dj Frank van der Lende krijgt een eervolle vermelding van de jury.
Hemels album!quote:Op woensdag 13 mei 2015 23:12 schreef Timo20 het volgende:
Ok ik moet het toch ff kwijt: ben de lijst van de Hemelse Honderd aan het bekijken op de 3FM site. Kensington - Rivals op 5?![]()
![]()
![]()
ik vind het niet eens heel beroerd. er is volgens mij genoeg slechtere nederrap op yt te vinden.quote:
Van dat eerste album vind ik alleen A Night Like This vervelend, helaas ook meteen de grootste hit.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:26 schreef ieniminimuis het volgende:
De enige track van Caro die ik wel trek.
Master of Puppetsquote:Op woensdag 13 mei 2015 18:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
And Justice for all zou het hoogst moeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |