nee, maar ik ken mensen die vele malen zieker zijn en zelfs die praten/denken niet zoquote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:50 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Heeft kanker jouw empathisch vermogen aangetast ofzo?
Flikker een eind op doos. Wees blij dat je nog ruimte krijgt je gruwelijke onzin te spuien.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 07:00 schreef ChildishGambino het volgende:
[..]
nee, maar ik ken mensen die vele malen zieker zijn en zelfs die praten/denken niet zo
heel vervelend allemaal, maar wel overdreven
Dat kun je toch niet met elkaar vergelijkenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 07:00 schreef ChildishGambino het volgende:
[..]
nee, maar ik ken mensen die vele malen zieker zijn en zelfs die praten/denken niet zo
Dommer vind je ze niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 07:04 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dat kun je toch niet met elkaar vergelijken
Troll.
Dat zou niet best zijn, nee.quote:
quote:
Omdat jouwe PRECIES!! het zelfde was? Hoe de fuck weet je dat nou.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 06:58 schreef ChildishGambino het volgende:
[..]
ik heb precies hetzelfde als mevrouw snake en heb het nog nooit ervaard als 'ziekte' waar je leven beperkt van wordt![]()
Al lang gedaan, zoals je in het topic kan lezen.quote:
precies hetzelfde? Dus jij weet wat mijn longinhoud is? Jij weet welke medicatie ik heb en hoeveel?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 06:58 schreef ChildishGambino het volgende:
[..]
ik heb precies hetzelfde als mevrouw snake en heb het nog nooit ervaard als 'ziekte' waar je leven beperkt van wordt![]()
Dus TS mag er niet even de pest in hebben dat ze iets aan haar longen heeft wat haar kwaliteit van leven beperkt?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 07:00 schreef ChildishGambino het volgende:
[..]
Ze is 16, toen ik 16 was dacht ik ook onoverwinnelijk te zijn en dacht ik ook dat bronchitis hebben nooit een probleem zou zijn, alleen af en toe een pufje, wat is het probleem?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:46 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Dus TS mag er niet even de pest in hebben dat ze iets aan haar longen heeft wat haar kwaliteit van leven beperkt?
Ook jij zal ooit in je leven door bijvoorbeeld je ziekte of door iets anders het even niet zien zitten. Moet dan iedereen op jou reageren zoals jij hier in dit topic doet?
Als je 16 jaar bent, denk je natuurlijk heel zwartwit over dingen. Volwassenen hebben wat meer levenservaring en denken genuanceerder.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:58 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ze is 16, toen ik 16 was dacht ik ook onoverwinnelijk te zijn en dacht ik ook dat bronchitis hebben nooit een probleem zou zijn, alleen af en toe een pufje, wat is het probleem?
Alleen dan merk je ineens dat het ieder jaar slechter gaat en dan hoor je van de longarts dat het nooit meer beter zal worden, alleen maar slechter en dat je tegen longemfyseem aan zit.
Ik gun het ChildishGambino natuurlijk niet, maar grote kans dat ze over 15 â 20 jaar anders praat, als ze echt hetzelfde heeft als ik heb natuurlijk.
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:23 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Als je 16 jaar bent, denk je natuurlijk heel zwartwit over dingen. Volwassenen hebben wat meer levenservaring en denken genuanceerder.
En het vergelijken van lichamelijke aandoeningen heeft geen zin. Als iemand bijvoorbeeld kiespijn heeft en pas over een aantal dagen bij de tandarts terechtkan (het gebeurt nogal vaak dat je bij pijnklachten niet snel terechtkan) vind ik dat heel naar voor hem, vind ik hem geen aansteller als hij erover klaagt en ga ik hem ook niet wijzen op mensen die kanker hebben ofzo en dat hij daarom niet moet zeuren.
oh echt? vertel eens, kan ik mijn collega eens een hart onder de riem stekenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:42 schreef PeZu het volgende:
btw is chronische bronchitis wel iets waar je zelf schuld aan kan hebben.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:50 schreef computergirl het volgende:
[..]
oh echt? vertel eens, kan ik mijn collega eens een hart onder de riem steken
hoe dan?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:52 schreef PeZu het volgende:
[..]![]()
ik zeg toch niet dat iedereen daar schuld aan heeft, het kan, heel goed en makkelijk zelfs, niet zo op je clit getrapt doen
door je acute bronchitis niet serieus te nemen , als je nml niet goed voor jezelf zorgt en je krijgt het weer acuut dan kan je acute bronchitis chronisch wordenquote:
Ik heb al bronchitis sinds ik kind ben, geloof dat ik 8 was toen ik het de eerste keer kreeg, het zit ook bij ons in de familie, mijn moeder heeft copd en ook een tante.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
door je acute bronchitis niet serieus te nemen , als je nml niet goed voor jezelf zorgt en je krijgt het weer acuut dan kan je acute bronchitis chronisch worden
roken is nr 1 oorzaak van chronisch bronchitisquote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:58 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik heb al bronchitis sinds ik kind ben, geloof dat ik 8 was toen ik het de eerste keer kreeg, het zit ook bij ons in de familie, mijn moeder heeft copd en ook een tante.
Maar ik moet toegeven dat ik zelf ook heb gerookt en dat niet geholpen heeft natuurlijk.
Weet ik, maar ik had al chronische bronchitis voor ik begon met roken.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
roken is nr 1 oorzaak van chronisch bronchitis
mja dan mag je jezelf wel wat aanrekenen imho, zonder roken was je longcapaciteit zeker beter. Dus dat schuldgevoel dat je hebt is logischquote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:59 schreef snakelady het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik had al chronische bronchitis voor ik begon met roken.
Natuurlijk, maar gedaan is gedaan, ik kan de tijd niet terugdraaien, ik was jong en naief en ik dacht dat ik onoverwinnelijk was, net als zovelen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja dan mag je jezelf wel wat aanrekenen imho, zonder roken was je longcapaciteit zeker beter.
nee dat zeg ik ook niet, daarom was mijn eertse post ook:quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:02 schreef snakelady het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar gedaan is gedaan, ik kan de tijd niet terugdraaien, ik was jong en naief en ik dacht dat ik onoverwinnelijk was, net als zovelen.
Dus om mezelf daar nu ook nog eens een schuldgevoel aan te gaan praten zie ik niet zitten, daar worden mijn longen ook niet beter van.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |