SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Van der Vaart komt niet
Die gaat liever bij een degradatiekandidaat in Engeland ballen dan hier strijden om de titelOh.![]()
Heeft zich ook nooit willen aanpassen aan de club waar hij speeldequote:Op maandag 11 mei 2015 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
1 WK en 1 seizoen was hij echt goed bij Ajax.
Voor de rest was het ook maar heel erg matig, en dat heeft hij voortgezet in het buitenland.RED ONS HENNIEGOD![]()
als jood zijnde zou ik mijn handjes dichtknijpen als die neus niet zou komenquote:Op maandag 11 mei 2015 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Van der Vaart komt niet
Die gaat liever bij een degradatiekandidaat in Engeland ballen dan hier strijden om de titel
Al zou een nieuwe hoer van amsterdam welkom zijn![]()
Bij Ajax op 10 kan hij nog wel leuke dingen doen gok ik. Maar hij heeft er duidelijk geen zin.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heeft zich ook nooit willen aanpassen aan de club waar hij speeldeFeyenoord was goed hè HMFquote:Op maandag 11 mei 2015 23:57 schreef Overrun het volgende:
[..]
als jood zijnde zou ik mijn handjes dichtknijpen als die neus niet zou komen
Al zou een nieuwe hoer van amsterdam welkom zijnOh.![]()
Sabia niet lekker genoeg?quote:Op maandag 11 mei 2015 23:57 schreef Overrun het volgende:
[..]
Al zou een nieuwe hoer van amsterdam welkom zijnRED ONS HENNIEGOD![]()
Volstouwen met knoflooksaus en vervolgens slachtenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 00:03 schreef Overrun het volgende:
[..]
die bedoel ik als nieuwe hoer van ams
God wat een lelijk vet varken is dat zegRED ONS HENNIEGOD![]()
Moeder van Kishnaquote:Op dinsdag 12 mei 2015 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van der Vaart kan toch wel wat lekkerders oppikken mag ik zo hopenRED ONS HENNIEGOD![]()
Jij bent een puisterige tiener van 't VMBO?quote:Op maandag 11 mei 2015 23:57 schreef Overrun het volgende:
[..]
Al zou een nieuwe hoer van amsterdam welkom zijn![]()
Eerder iemand die de 1 - 4 niet kan verwerkenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 00:32 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Jij bent een puisterige tiener van 't VMBO?
Toepasselijk weer![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 00:39 schreef Class het volgende:
[..]
Eerder iemand die de 1 - 4 niet kan verwerken
[ afbeelding ]
Toepasselijk weer![]()
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Showkeepertje, onbetrouwbaar en kan hij een enorme zenuwpees zijn.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 01:00 schreef Class het volgende:
[..]
En wat was Vermeer weer heerlijk slecht, 2 onnodige goals weggevenDie Lebenslust bringt dich um.![]()
PSV'ers vinden deze tegelwijsheid leuk, want dit betekent dat het in Amsterdam ook niet loopt.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 00:39 schreef Class het volgende:
[..]
Eerder iemand die de 1 - 4 niet kan verwerken
[ afbeelding ]
Toepasselijk weer![]()
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: