Mijn kloon? Godverdomme wat deed hij daar?quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Staat daar nou een droge kat in beeld?
Je speelgoed laten crashenquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn kloon? Godverdomme wat deed hij daar?
haha ja man zou wel moeten ja.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:00 schreef crashbangboom het volgende:
Staat dit topic nou nog steeds niet in het gokverslaafdenforum?
OMG.
Ruim 10 dagen geloof ik.quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:26 schreef roislecxe het volgende:
M'n Teeth staat al sinds 7 mei in stake-modus. Beter komtie nog een keer bij Saldo te staan
Is het nog veilig om BTX naar je wallet te sturen, of zijn er nog steeds problemen mee, dat jij weet? Heb het topic op BCT maar half gevolgd de laatste tijd.quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 01:33 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Belachelijk lang. Heeft echt geen zin.
Het syncen gaat wat moeilijk.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is het nog veilig om BTX naar je wallet te sturen, of zijn er nog steeds problemen mee, dat jij weet? Heb het topic op BCT maar half gevolgd de laatste tijd.
Eerst even gekeken wat die wallet zou doen. Is nu al uren bezig met blok 6771, dus volgens mij gaat dat niet helemaal goedquote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:39 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
[..]
Het syncen gaat wat moeilijk.
Als je het naar een wallet stuurt die eerder wel gewerkt heeft is het sowieso geen probleem, het adres bestaat dan op het netwerk en mocht het niet aankomen dan zal het na de fix alsnog aankomen.
Het is eigenlijk een verkeerde gedachte: zodra je je coins verstuurt zijn ze al aangekomen alleen kan je ze pas zien zodra je client de blockchain ook binnen heeft. De transactie zit tenslotte op de blockchain, je client doet niets anders dan dat weergeven en met jouw private keys in je wallet.dat aantonen dat jij ze mag uitgeven.
Nah, Jazz is niet echt mijn stijlquote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:49 schreef roislecxe het volgende:
Druk hier vandaag. Iedereen is naar het Jazzfestival zeker.
Geen idee. Ik wissel al het hele jaar mijn winsten in BTC om in solar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |