Of te kopen, omdat ze denken dat de koers nog verder omhoog schiet en ze wat winst gaan mislopen, waardoor de koers nog verder stijgt...quote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:47 schreef BrandX het volgende:
[..]
dus iedereen probeert nu als een jekko te verkopen (want hoge koers) waardoor de stijging weer aan het stagneren is omdat er te veel is?
*probeert het eens met logisch nadenken
Ja dit dus.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of te kopen, omdat ze denken dat de koers nog verder omhoog schiet en ze wat winst gaan mislopen, waardoor de koers nog verder stijgt...
Misschien Grexit een feit, waarvan wij nog niet weten.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:57 schreef DaMart het volgende:
En wat is de reden van deze stijging eigenlijk? Is er iets bijzonders gebeurd?
whales.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:57 schreef DaMart het volgende:
En wat is de reden van deze stijging eigenlijk? Is er iets bijzonders gebeurd?
Beetje laat mee.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:46 schreef Joosie200 het volgende:
Kan ik mooi een shortpositie in nemen straks
Netjes. OKcoin?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:48 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Beetje laat mee.
Tenminste ik hoop dat dit voorlopig even de top was.
Heb $261 geshort dus zit iig goed nu
Fake volume zegquote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volume 5 BTC... die blijft dus gewoon en ik denk niet dat dat nog een pump gaat worden.
Oké niks gezegd.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:48 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Beetje laat mee.
Tenminste ik hoop dat dit voorlopig even de top was.
Heb $261 geshort dus zit iig goed nu
die gaat naar de $43!quote:
Jeeej ik wil er ook.quote:Op woensdag 17 juni 2015 12:32 schreef Nattekat het volgende:
Wat een leven op eens
Nu moet ik gewoon weer SLR gaan inslaan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |