Lees het artikel, prequote:Op zaterdag 13 juni 2015 12:05 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Waarom zou men dat nu nog kopen....
Lees het artikel, het zijn pre/orders uit begin 2014.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 12:05 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Waarom zou men dat nu nog kopen....
Lottocoin is zoals ik al voorspelde behoorlijk gepumpd. Als het goed is hebben we allemaal daar aan verdientquote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 23:17 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Lottocoin is zoals ik al voorspelde behoorlijk gepumpd. Als het goed is hebben we allemaal daar aan verdient
Niet? O man, waarom niet, Lotto heeft het goed gedaan de laatste tijd.quote:
Is er geen financiėle plek op het forum? Of bij Pc gerelateerde zaken.quote:Op maandag 15 juni 2015 16:12 schreef BrandX het volgende:
Goedemiddag allemaal! Welkom in GC.
Helaas, wij zijn geen AEX maar hopelijk kunnen we de pijn wat verzachten door jullie GC-wise een warm welkom te heten.
Ok, ok, koop je ook geen brood voor en al helemaal geen bitcoins. Die kan je hier bij ons modjes overigens ook niet inruilen.
Anyways, we lezen af en toe eens mee en wie weet plaatsen we af en toe een post. Zelf vind ik dat wel een beetje eng hier, want ik heb echt de ballen verstand van financien in allerlei vorm enzo. Ik ben een typische vrouw, ik geef het gewoon uit
En verder: als er wat is, zet vooral een TR of post iets (met linkje svp) in het GCFB topic en een van ons komt vanzelf langs wandelen
GC is wat de wijze heren hebben bedacht omdat wij totaal geen probleem hebben met een SC meer of minder, vinden we alleen maar gezelligquote:Op maandag 15 juni 2015 16:14 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Is er geen financiėle plek op het forum? Of bij Pc gerelateerde zaken.
Vrouwen houden toch van gevoelige mannen?quote:
hahaquote:Op maandag 15 juni 2015 16:27 schreef Fopje het volgende:
[..]
Vrouwen houden toch van gevoelige mannen?
ja ok maar je kan te ver gaan natuurlijk...quote:Op maandag 15 juni 2015 16:27 schreef Fopje het volgende:
[..]
Vrouwen houden toch van gevoelige mannen?
Volume 5 BTC... die blijft dus gewoon en ik denk niet dat dat nog een pump gaat wordenquote:Op maandag 15 juni 2015 00:08 schreef roislecxe het volgende:
Rzr dreigt delisted te worden. Als die geen pump krijgt komende dagen weet ik het ook niet meer, zoveel mensen die daarmee de boot in zijn gegaan, van 400.000sat naar de tussen de 1000 en 2000 nu...
dus iedereen probeert nu als een jekko te verkopen (want hoge koers) waardoor de stijging weer aan het stagneren is omdat er te veel is?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:45 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Fear of missing out
En dat is nou net wat er op dit moment bij bitcoin gebeurd
Ik hou die koers ook niet echt in de gaten... maar stijgende BTC-prijs betekent meestal dalende koersen voor altcoins, dus eens kijken of er nog een leuke uitverkoop isquote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:15 schreef brombeer_ het volgende:
Zo stil hier..
Bitcoin stijgt flink en niemand heeft het erover![]()
Laatste keer dat er zulke groei als dit te zien was, was november 2013
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |