Je moet dingen wel in de juiste context kunnen plaatsen Tem.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:16 schreef Tem het volgende:
Nee, ouders die onder het eten gaan vertellen dat ze goed met een penis overweg kunnen is niet traumatisch natuurlijk.
De dag daarna was ik er best wel misselijk van en had ik het vol walging aan mijn zusje verteld. Vervolgens vertelde zij het bij het avondeten hysterisch lachend aan mijn ouders, waarna mijn ouders stellig ontkenden dat ze seks hadden gehad. En toen leek het dus alsof ik het verzonnen had als een of andere pervert.quote:
Hangt er vanaf aan wie ze het vertellen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:16 schreef Tem het volgende:
Nee, ouders die onder het eten gaan vertellen dat ze goed met een penis overweg kunnen is niet traumatisch natuurlijk.
Best een pijnlijke anekdote dit, heb je nog wraak kunnen nemen op je zusje?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
De dag daarna was ik er best wel misselijk van en had ik het vol walging aan mijn zusje verteld. Vervolgens vertelde zij het bij het avondeten hysterisch lachend aan mijn ouders, waarna mijn ouders stellig ontkenden dat ze seks hadden gehad. En toen leek het dus alsof ik het verzonnen had als een of andere pervert.
Ik heb toevallig bij de scouting gezeten dus dat komt helemaal goed.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We gaan ook een groot kampvuur maken hoor, maar dan wel zonder hulp zoals Bear Grylls dat kan.
Wat ben jij een viezerik zegquote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
De dag daarna was ik er best wel misselijk van en had ik het vol walging aan mijn zusje verteld. Vervolgens vertelde zij het bij het avondeten hysterisch lachend aan mijn ouders, waarna mijn ouders stellig ontkenden dat ze seks hadden gehad. En toen leek het dus alsof ik het verzonnen had als een of andere pervert.
Hm, vast wel, in al die jaren heb ik haar vaak genoeg boos gemaakt.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Best een pijnlijke anekdote dit, heb je nog wraak kunnen nemen op je zusje?
quote:
Heb je nog meer van dit soort vermakelijke verhalen?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:29 schreef Mani89 het volgende:
Mijn zus heeft mij wel eens zo'n harde trap in mijn kloten gegeven dat ik moest overgeven. Ik verdiende het wel natuurlijk.
Ik ga de FOK Scorito poule winnen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je nog meer van dit soort vermakelijke verhalen?
Mijn zusje heeft wel eens gevraagd of ik al een borstvergroting had overwogen. In het bijzijn van een stuk of 5 van haar vrienden.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:29 schreef Mani89 het volgende:
Mijn zus heeft mij wel eens zo'n harde trap in mijn kloten gegeven dat ik moest overgeven. Ik verdiende het wel natuurlijk.
Dit klinkt overigens wel als een terechte actie.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:29 schreef Mani89 het volgende:
Nu willen we natuurlijk allemaal weten wat je dan gedaan hadquote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:29 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga die scorito poole ook winnen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vroeg om een vermakelijke anekdote. Dit is niet vermakelijk.
Wel grappig toch?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vroeg om een vermakelijke anekdote. Dit is niet vermakelijk.
Ik kan me voorstellen er mensen in deze SC zijn die hetzelfde zouden willen doen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dit klinkt overigens wel als een terechte actie.
Volgens mij had ik een paar dode wormen die ik in de tuin had gevonden in haar kast gegooid, na een paar dagen verspreide de ontbinding zich door de hele kamer.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nu willen we natuurlijk allemaal weten wat je dan gedaan had
Vanaf toen heb je het rustiger aan gedaan en ben je maar gaan schilderen, wel zo veilig.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb nog een leuke fietsanekdote.
Ik ging als 6 jarige crossen over een veldje op een camping in Denemarken. Aan het eind van het veldje liep het terrein steil naar beneden. Ik haalde zulke hoge topsnelheden (alsof je een emmer leeggooit) dat ik op een gegeven moment niet meer gebruik kon maken van de achteruittraprem en toen ging ik zo hoppakkee naar beneden!
Het volgende wat ik mij herinner is dat ik met au in bed lag en toen heb ik 16 uur geslapen.
Waren jullie me bijna kwijt geweest
Maar dat kan ik jullie niet aandoen.
Ik heb nog wel een cool litteken als herinnering aan dit mooie momentquote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vanaf toen heb je het rustiger aan gedaan en ben je maar gaan schilderen, wel zo veilig.
En toch nog dapper de fiets op durven na deze bijna-dood-ervaring, dat vind ik wel een prestatie.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb nog een leuke fietsanekdote.
Ik ging als 6 jarige crossen over een veldje op een camping in Denemarken. Aan het eind van het veldje liep het terrein steil naar beneden. Ik haalde zulke hoge topsnelheden (alsof je een emmer leeggooit) dat ik op een gegeven moment niet meer gebruik kon maken van de achteruittraprem en toen ging ik zo hoppakkee naar beneden!
Het volgende wat ik mij herinner is dat ik met au in bed lag en toen heb ik 16 uur geslapen.
Waren jullie me bijna kwijt geweest
Maar dat kan ik jullie niet aandoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |