Altijd weer verbaasd over de gekke blik op zaken die ze hebben op het viva forum.quote:Wat hij een oerdrift noemt is gewoon zijn testosteron. Wat jij doe is niet echt fair, een paar maanden geen seks omdat het niet zo lekker tussen jullie loopt. Wat je eigenlijk daarmee doet is hem straffen door hem iets te onthouden zodat hij 'voelt' hoe gekwetst jij bent. Als hij dus een 'normaal'seksleven me jou wil hebben kan ie maar beter zorgen dat het tussen jullie koek en ei blijft. Dit is trouwens de laatste manier om problemen op te lossen, door geen intimiteit te hebben wordt je alleen maar nonchalant naar elkaar. Het effect van je akties zal ook haaks staan op wat je wil bereiken. Hij wil jou niet hij wil seks. Als je dit soort dingen van elkaar loskoppelt kan je al uit een dip komen door met elkaar te vrijen. Dit lijken onschuldige strategische zetten maar je kan maar beperkt spelen met iemands gevoelens. Men noemt dit passief agressief gedrag, hij kan je er niet op pakken wan je ben niet kwaad en er kan niets uitgepraat worden maar je ontzegt hem gewoon seks omdat je 'geen zin hebt'.
vind het een duidelijk en kloppend verhaalquote:Op dinsdag 12 mei 2015 01:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Altijd weer verbaasd over de gekke blik op zaken die ze hebben op het viva forum.
Als je geen zin hebt in seks bedoel je het als straf en gedraag je je passief agressief, en ben je een vieze egoist.
Oke dan.
Dat hele topic staat eigenlijk bol van de bijzonder gekke reacties.
http://forum.viva.nl/foru(...)st_messages/268937/0
Ik weet niet. Er hoeft toch geen kwaadwillendheid te zitten achter gewoon liever een tijdje geen seks willen hebben?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 01:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
vind het een duidelijk en kloppend verhaal
Wat jii er van maakt staat er totaal niet in
BAM jungahquote:
*slapslapslapslapslap*quote:Op dinsdag 12 mei 2015 06:26 schreef Dqod het volgende:
Iemand hier die even langs kan komen om mij passievol doch teder wakker te happyslappen?
Don't even have the energy to raise my hand rnquote:Op dinsdag 12 mei 2015 06:26 schreef Dqod het volgende:
Iemand hier die even langs kan komen om mij passievol doch teder wakker te happyslappen?
What's a hand? I'm at that stage, girlquote:Op dinsdag 12 mei 2015 06:28 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Don't even have the energy to raise my hand rn
Te laat hot breath.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 06:28 schreef Dqod het volgende:
On second thought. Doe ook maar niet, since I look like Smaug's older sister right now
Er staat nog niemad aan m'n deur, dus ik voel me nog ff veilig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |