quote:
Dit was zo slecht man gvdquote:
chill chill welk spelletje en muziekjensquote:Op maandag 11 mei 2015 22:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
spelletje op mijn telefoon en muziekjes luisteren
pathpixel of pixelpath ofzoquote:Op maandag 11 mei 2015 22:16 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
chill chill welk spelletje en muziekjens
zegt me niks en chillquote:Op maandag 11 mei 2015 22:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
pathpixel of pixelpath ofzo
en heb itjoens op shuffle staan
quote:Op maandag 11 mei 2015 22:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja alleen heb soms heel chill nummer en dan een of ander gaar hardstylenummer
aight brahquote:Op maandag 11 mei 2015 22:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
achja
over moeten gesproken ik ga ff sigaretje doen
haiiiiiiiiiiii supquote:
Ik oooooooook!quote:Op maandag 11 mei 2015 23:04 schreef Crip het volgende:
[..]
lig in bedddddddddd. Moe moe.
Hoe issie met jou, lang niet gesproken.
je kan geen zonneschijn in je zak doen mafketelquote:Op maandag 11 mei 2015 23:35 schreef Flippiee het volgende:
I got a pocket full of sunshine. I got a love and i know its all mine
Figuurlijk gesproken toch. Je smaot er weer eens niets van.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je kan geen zonneschijn in je zak doen mafketel
Thuis. Ben te depressief om mezelf te motiveren om buiten te komen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 mei 2015 23:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Thuis. Ben te depressief om mezelf te motiveren om buiten te komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
[..]
Thuis. Ben te depressief om mezelf te motiveren om buiten te komen.Oh, naarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moet alles maar leuk zijn dan? Zonder de minder leuke dingen waardeer je de leuke dingen niet genoeg.quote:
buzzkillquote:Op maandag 11 mei 2015 23:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moet alles maar leuk zijn dan? Zonder de minder leuke dingen waardeer je de leuke dingen niet genoeg.
Wpquote:
[..]
Al dealt ie het goedkoopst en beste shit. Ik geef er weinig om.
quote:
Iewquote:
Ebayquote:
wietparkiet. flip hmmm ja 2 letters komen overeen ik snap je verwarringquote:Op maandag 11 mei 2015 23:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nick
[..]
heb geen account daar
doe wel v&a
[..]
het is maar nagel
flippie vroeg of ik even wou reageren in haar naam omdat ze mijn was aan het doen wasquote:Op dinsdag 12 mei 2015 00:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
wietparkiet. flip hmmm ja 2 letters komen overeen ik snap je verwarring
hmhm ik zie het ja...quote:Op dinsdag 12 mei 2015 00:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
flippie vroeg of ik even wou reageren in haar naam omdat ze mijn was aan het doen was
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 00:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zit mobiel en ik ga zo slapen.Anders was ik wel komen sketchen
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 00:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zit mobiel en ik ga zo slapen.Anders was ik wel komen sketchen
Jaweeeeel, wel chil dat ik deze week niet naar stage hoef. Do en vrijdag vrij.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:07 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik oooooooook!
Mjuh, goed denk ik. idk
Ik weet hette lang geleden gewoon. Met jou ook alles kay, al bijgekomen van de vakantie?
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 06:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Jaweeeeel, wel chil dat ik deze week niet naar stage hoef. Do en vrijdag vrij.Was zo blij toen ik dat hoorde.
mogguh damesquote:
Mogguhquote:
how you doin, brownie?quote:
Goed goed, bedrijfsbezoek bij KNMI net.quote:
nice.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Goed goed, bedrijfsbezoek bij KNMI net.
Daar?
Mooiquote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nice.
best goed hier. zn gangetje enzo.
Ai flexquote:
lekker met ei en baconquote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:18 schreef Amarantha het volgende:
Iew. Vandaag vond mijn huisgenoot een uitgekotste aangevreten muisAls dit nou maar niet elke ochtend gebeurd haha
Wat wp zegt, beetje olijfolie, teentje knoflook.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:18 schreef Amarantha het volgende:
Iew. Vandaag vond mijn huisgenoot een uitgekotste aangevreten muisAls dit nou maar niet elke ochtend gebeurd haha
quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:40 schreef Makoto het volgende:
[..]
Wat wp zegt, beetje olijfolie, teentje knoflook.
En anders gewoon in de blender met wat peper en zout, kun je je tosti er in dippen.quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:43 schreef Makoto het volgende:
[..]
En anders gewoon in de blender met wat peper en zout, kun je je tosti er in dippen.
Niet lekker?quote:
Ditquote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:50 schreef wietparkiet het volgende:
niks zo lekker als dode muis bij je lunch
Lang geleden dat ik daar iets van heb gehad, maarja ik fiets meestal gewoon naar de ijssalonquote:Op dinsdag 12 mei 2015 14:17 schreef wietparkiet het volgende:
ijsbusje stopt precies voor mijn achterdeur
godverdomme teringherrie
ik eet sowieso geen ijsquote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik daar iets van heb gehad, maarja ik fiets meestal gewoon naar de ijssaloneen stuk lekkerder.
Ben je op dieet?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik eet sowieso geen ijs
al die suikers
Italiaans schepijsquote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik daar iets van heb gehad, maarja ik fiets meestal gewoon naar de ijssaloneen stuk lekkerder.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:05 schreef DrNick het volgende:
[..]
Госудáрственный гимн Росси́йской Федерáции
IKRquote:
Moet ik alles doorlezen?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:11 schreef LittleBrownie het volgende:
ONZ / [ONZ-SC #531] LB is lief dit topic
lolwatquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:11 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
IKR
Ik werd te veel afgeleid door het meisje met de paardenstaart die me aan het grinden was.
First page alquote:
ik heb er niet in gepostquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:11 schreef LittleBrownie het volgende:
Goudquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:11 schreef LittleBrownie het volgende:
Jonguhquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:11 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
IKR
Ik werd te veel afgeleid door het meisje met de paardenstaart die me aan het grinden was.
Niet overdrijvenquote:
Thanksquote:
Neequote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:18 schreef wietparkiet het volgende:
ben een soort antiheld
niemand mag me en toch mag iedereen me
Ik vergelijk je met Hitlerquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:18 schreef wietparkiet het volgende:
ben een soort antiheld
niemand mag me en toch mag iedereen me
Haha. Sinds wanneer ben jij geen mod meer?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je zegt hier feitelijk dat wp (haha snap je? WP?) een emo is.
Iemand met hitler vergelijken is een belediging en bij wet dus strafbaarquote:
ben al jaren niet scene meer opaquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je zegt hier feitelijk dat wp (haha snap je? WP?) een emo is.
19-03, maar ik kan het niet handlen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:21 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Haha. Sinds wanneer ben jij geen mod meer?
Hitler heeft ook goede dingen gedaan zoals mooie snelwegen in Duitsland.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Iemand met hitler vergelijken is een belediging en bij wet dus strafbaar
even aangifte doen
[..]
ben al jaren niet scene meer opa
waarom weet je de precieze datum?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
19-03, maar ik kan het niet handlen.
mooie snelwegen -> 6 miljoen joden vergassenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:23 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hitler heeft ook goede dingen gedaan zoals mooie snelwegen in Duitsland.
En zijn schilderijen hangen natuurlijk ook in mijn huis.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mooie snelwegen -> 6 miljoen joden vergassen
Omdat het in m'n notes staat.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarom weet je de precieze datum?
weet je ook op welke dag je LV ontmoette?
Ja, verdommequote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:24 schreef Lt.Surge het volgende:
Waarom haalt iedereen altijd alleen de joden naar voren
Ze hadden geen vertraging en mochten gratis met de treinquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:24 schreef Lt.Surge het volgende:
Onder andere, en zigeuners, gehandicapten, etcquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, verdommedenk eens aan al die Duitsers die zijn gestorven, schandalig!
Hoelang kennen jullie elkaar?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Omdat het in m'n notes staat.
Ja, dat weet ik ook.(en dat staat niet in m'n notes)
Had jij ook een Nespresso-apparaat als Zwabjen?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, verdommedenk eens aan al die Duitsers die zijn gestorven, schandalig!
omdat ik geen zin heb om het hele lijstje op te noemenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:24 schreef Lt.Surge het volgende:
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:25 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Onder andere, en zigeuners, gehandicapten, etc
Begin 2008, maar ondertussen alweer bijna vijf jaar getrouwdquote:
Si.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:25 schreef DrNick het volgende:
[..]
Had jij ook een Nespresso-apparaat als Zwabjen?
Redelijk vroeg getrouwdquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Begin 2008, maar ondertussen alweer bijna vijf jaar getrouwd
Tof tof, ik heb hem ook besteld. Dat nieuwe model is wel toffer omdat verwisselbare zijkanten, maar wel 50 euro duurderquote:
Ik wist niet meer wie ik moest kiezen, dus maar besloten om niemand te hosselen.quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:26 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dr.Nick: ''Oh dan kom ik binnenkort even langs moet mutti wel de autosleutels geven dan''
Gewoon allebei dan, kan je altijd nog kiezen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:27 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik wist niet meer wie ik moest kiezen, dus maar besloten om niemand te hosselen.
boeie die 50 euro heb je bespaard door gtaV illegaal te downloadenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:26 schreef DrNick het volgende:
[..]
Tof tof, ik heb hem ook besteld. Dat nieuwe model is wel toffer omdat verwisselbare zijkanten, maar wel 50 euro duurder
:squote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
boeie die 50 euro heb je bespaard door gtaV illegaal te downloaden
CHEAPSKATE
Had gewoon iene miene mutte gedaan dan.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:27 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik wist niet meer wie ik moest kiezen, dus maar besloten om niemand te hosselen.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
CHEAPSKATE
kom je nu mee met die tipquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:27 schreef DrNick het volgende:
[..]
Gewoon allebei dan, kan je altijd nog kiezen.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:26 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dr.Nick: ''Oh dan kom ik binnenkort even langs moet mutti wel de autosleutels geven dan''
Je moeder.quote:
Klopt, het voelde goed en we wisten dat het goed wasquote:
Mja, das wel handig, maar ik heb een schroevendraaierquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:26 schreef DrNick het volgende:
[..]
Tof tof, ik heb hem ook besteld. Dat nieuwe model is wel toffer omdat verwisselbare zijkanten, maar wel 50 euro duurder
Je eindigt niet bij degene waar je begint.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:27 schreef Makoto het volgende:
[..]
Had gewoon iene miene mutte gedaan dan.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:27 schreef Makoto het volgende:
[..]
Had gewoon iene miene mutte gedaan dan.
Kan je niet eens fatsoenlijk online gamen. What a shame.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
CHEAPSKATE
Kutnerdquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:28 schreef DrNick het volgende:
[..]
Je eindigt niet bij degene waar je begint.
Jepquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mja, das wel handig, maar ik heb een schroevendraaier
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klopt, het voelde goed en we wisten dat het goed was
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:29 schreef DrNick het volgende:
[..]
Jep
Maar die nieuwe zijn plastic en mooie kleurtjes enzo.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:29 schreef DrNick het volgende:
[..]
Jep
Maar die nieuwe zijn plastic en mooie kleurtjes enzo.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:29 schreef Ro-ald het volgende:
Ik laat Dr.Nick op ''De mooie nicki minaj generatie pagina'' zetten.
Ik heb nu Titanium.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]_______! Gewoon altijd de zwarte kiezen. Hoewel die houtkleurige is ook tof.
Ik heb de Magimix trouwens, Zwab heeft Krups geloof ik.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:30 schreef DrNick het volgende:
Snap trouwens ook niet waarom Krups en Magimix precies hetzelfde model hebben (op de koffieuitgangsdinges na) .
Ja, bon, maar maak dan allebei een eigen model. Ik heb ook de Krups.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb de Magimix trouwens, Zwab heeft Krups geloof ik.
Omdat allebei Nespresso.
Koop NIET die box, die heb ik gekocht en nu zit ik met drie van die buizen met decaf-shitquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:33 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ja, bon, maar maak dan allebei een eigen model. Ik heb ook de Krups.
Ohja, en 20 euro korting in de Nespresso-club
Maar daar zit zo'n leuke bewaardoos bij.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Koop NIET die box, die heb ik gekocht en nu zit ik met drie van die buizen met decaf-shitde rest was prima trouwens.
Verkopen danquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Koop NIET die box, die heb ik gekocht en nu zit ik met drie van die buizen met decaf-shitde rest was prima trouwens.
Bewaardoos van koffieshit..quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:35 schreef DrNick het volgende:
[..]
Maar daar zit zo'n leuke bewaardoos bij.
ik spa rood niggurquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:37 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
ik drink soms alleen koffie + chocolademelk op mijn werk
inderdaad water met koolzuurquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat mensen dat lekker vinden met dat koolzuur
ik vind gewoon water niet echt chill om te drinkenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat mensen dat lekker vinden met dat koolzuur
Die doos is best nice ja, maar dat word je snel zatquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:35 schreef DrNick het volgende:
[..]
Maar daar zit zo'n leuke bewaardoos bij.
Waar? Wie de fuck drinkt er nou decaf dan?quote:
Normaal koud water, best lekker.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik vind gewoon water niet echt chill om te drinken
met koolzuur zit er nog smaakje aan
Geen idee, er zal wel ene markt voor zijn, anders maakte ze ze nietquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Waar? Wie de fuck drinkt er nou decaf dan?
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Beetje hop erbij en het is best te drinken inderdaad.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Laat jij ze gewoon in die doosjes zitten?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die doos is best nice ja, maar dat word je snel zat
[..]
Waar? Wie de fuck drinkt er nou decaf dan?
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geen idee, er zal wel ene markt voor zijn, anders maakte ze ze niet
al 5 maanden alcoholvrijquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, ik heb een rekje in de keuken staan, passen er iets van 450 in, echt fantastisch!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:41 schreef DrNick het volgende:
[..]
Laat jij ze gewoon in die doosjes zitten?
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, ik heb een rekje in de keuken staan, passen er iets van 450 in, echt fantastisch!
Nah, het is zo'n cheap-ass ding van de Blokker. Ik zag nog wel een mooie van Brabantia, maar dat kost ook weer klauwen met geld.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:42 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ahja, ik weet wel welke je bedoelt denk ik.
Die bedoelde ik ookquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nah, het is zo'n cheap-ass ding van de Blokker. Ik zag nog wel een mooie van Brabantia, maar dat kost ook weer klauwen met geld.
Swekpotquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:44 schreef DrNick het volgende:
[..]
Die bedoelde ik ook
Doe ze anders wel in een weckpot ofzo
Okequote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ehh zondagmiddag voor het laatst geblowd
en pilletje al maanden geleden
Spijtig, spijtig.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nein, kopjes mag je apart bestellen natuurlijk, het blijft voor de elite.
Senseo had ik ook ja, dat is niet eens koffie. Toen stapte ik weer over op filterkoffie en nu aan de Nespresso, wereld van verschil.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:47 schreef Ro-ald het volgende:
ik heb zo'n senseo ding maar gebruik hem niet
Senseo is een stiekem gewoon een grijswaterfilter.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Senseo had ik ook ja, dat is niet eens koffie. Toen stapte ik weer over op filterkoffie en nu aan de Nespresso, wereld van verschil.
Ik alleen voor bezoek. Zelf nog nooit geprobeerd zelfs.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:47 schreef Ro-ald het volgende:
ik heb zo'n senseo ding maar gebruik hem niet
Zo'n ding waar je pads in moet doen heb ik.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Senseo had ik ook ja, dat is niet eens koffie. Toen stapte ik weer over op filterkoffie en nu aan de Nespresso, wereld van verschil.
Senseo heeft helemaal geen filter, die hele pad lost gewoon op in je apparaat.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Senseo is een stiekem gewoon een grijswaterfilter.
Klagen over de prijs, maar wel een Nespresso willen.quote:
Ja, dat is Senseo, Nespresso heeft cups, waar ook gewoon echt koffie in zit in plaats van bagger uit de sloot.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:49 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Zo'n ding waar je pads in moet doen heb ik.
Ik wil een apparaat waar je koffie + chocolademelk in kan doen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, dat is Senseo, Nespresso heeft cups, waar ook gewoon echt koffie in zit in plaats van bagger uit de sloot.
Mensen zonder Nespresso-kopjesquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Klagen over de prijs, maar wel een Nespresso willen.
Ermagerd, ik wil een Maybach maar fuck die deurknoppen zijn duur.
goeie vergelijking manquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen? De beste chocolademelk maak je met eckte cacaoquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:50 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik wil een apparaat waar je koffie + chocolademelk in kan doen.
Ja, k k.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat apparaat heet een mok.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:50 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik wil een apparaat waar je koffie + chocolademelk in kan doen.
Omdat koffie + chocolademelk wel lekker is alleen koffie lust ik nietquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen? De beste chocolademelk maak je met eckte cacao
Ah zo, dan gewoon zelf maken toch? Smaakt volgens mij nog het bestequote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:51 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Omdat koffie + chocolademelk wel lekker is alleen koffie lust ik niet
Neen, ik kijk nu 2 streams op Twitch, en speel een spelletje.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Messi-fappert-commentaar, beter zet je de radio aan en mute je je tv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |