quote:
Dit was zo slecht man gvdquote:
chill chill welk spelletje en muziekjensquote:Op maandag 11 mei 2015 22:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
spelletje op mijn telefoon en muziekjes luisteren
pathpixel of pixelpath ofzoquote:Op maandag 11 mei 2015 22:16 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
chill chill welk spelletje en muziekjens
zegt me niks en chillquote:Op maandag 11 mei 2015 22:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
pathpixel of pixelpath ofzo
en heb itjoens op shuffle staan
quote:Op maandag 11 mei 2015 22:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja alleen heb soms heel chill nummer en dan een of ander gaar hardstylenummer
aight brahquote:Op maandag 11 mei 2015 22:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
achja
over moeten gesproken ik ga ff sigaretje doen
haiiiiiiiiiiii supquote:
Ik oooooooook!quote:Op maandag 11 mei 2015 23:04 schreef Crip het volgende:
[..]
lig in bedddddddddd. Moe moe.
Hoe issie met jou, lang niet gesproken.
je kan geen zonneschijn in je zak doen mafketelquote:Op maandag 11 mei 2015 23:35 schreef Flippiee het volgende:
I got a pocket full of sunshine. I got a love and i know its all mine
Figuurlijk gesproken toch. Je smaot er weer eens niets van.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je kan geen zonneschijn in je zak doen mafketel
Thuis. Ben te depressief om mezelf te motiveren om buiten te komen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 mei 2015 23:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Thuis. Ben te depressief om mezelf te motiveren om buiten te komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
[..]
Thuis. Ben te depressief om mezelf te motiveren om buiten te komen.Oh, naarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moet alles maar leuk zijn dan? Zonder de minder leuke dingen waardeer je de leuke dingen niet genoeg.quote:
buzzkillquote:Op maandag 11 mei 2015 23:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moet alles maar leuk zijn dan? Zonder de minder leuke dingen waardeer je de leuke dingen niet genoeg.
Wpquote:
[..]
Al dealt ie het goedkoopst en beste shit. Ik geef er weinig om.
quote:
Iewquote:
Ebayquote:
wietparkiet. flip hmmm ja 2 letters komen overeen ik snap je verwarringquote:Op maandag 11 mei 2015 23:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nick
[..]
heb geen account daar
doe wel v&a
[..]
het is maar nagel
flippie vroeg of ik even wou reageren in haar naam omdat ze mijn was aan het doen wasquote:Op dinsdag 12 mei 2015 00:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
wietparkiet. flip hmmm ja 2 letters komen overeen ik snap je verwarring
hmhm ik zie het ja...quote:Op dinsdag 12 mei 2015 00:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
flippie vroeg of ik even wou reageren in haar naam omdat ze mijn was aan het doen was
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 00:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zit mobiel en ik ga zo slapen.Anders was ik wel komen sketchen
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 00:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zit mobiel en ik ga zo slapen.Anders was ik wel komen sketchen
Jaweeeeel, wel chil dat ik deze week niet naar stage hoef. Do en vrijdag vrij.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:07 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik oooooooook!
Mjuh, goed denk ik. idk
Ik weet hette lang geleden gewoon. Met jou ook alles kay, al bijgekomen van de vakantie?
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 06:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Jaweeeeel, wel chil dat ik deze week niet naar stage hoef. Do en vrijdag vrij.Was zo blij toen ik dat hoorde.
mogguh damesquote:
Mogguhquote:
how you doin, brownie?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |