quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:51 schreef Deisyy het volgende:
Niet zo boos, vandaag is een mooie dag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 mei 2015 14:51 schreef Deisyy het volgende:
Niet zo boos, vandaag is een mooie dag!ik pink een traantje voor je weg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
Laat je gaan, laat je nemen...quote:Op woensdag 13 mei 2015 18:31 schreef Deisyy het volgende:
Al die duimpjes![]()
Anyway, ik heb vanavond een verjaardag op fietsafstand en ben morgen vrij, dus ik denk zomaar dat het laat wordt.
Als we nog terug kunnen fietsen moet dat ook lukken.quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2015 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als we nog terug kunnen fietsen moet dat ook lukken.
Ik ben de tel kwijt.quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2015 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als we nog terug kunnen fietsen moet dat ook lukken.
Ik heb het er warm vanquote:Op woensdag 13 mei 2015 18:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat krijg je er ook van met al die uitbundigheid...![]()
![]()
Ja, fietsen is behoorlijk mobiel...quote:Op woensdag 13 mei 2015 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het er warm van![]()
En dat allemaal mobiel.
Oh dat is goed nieuws dan. Feliquote:Op woensdag 13 mei 2015 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het er warm van![]()
En dat allemaal mobiel.
quote:
De kust is alweer een tijd veilig, was er maar 2 uurtjes.quote:Op woensdag 13 mei 2015 10:34 schreef Kingstown het volgende:
Las ik nou trouwens ergens dat Piet met zijn Piratenschip vandaag naar Assen kwam?
Hoe moet ik de periodieke vleesbewerkingactiviteiten dan noemen?quote:Op woensdag 13 mei 2015 19:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen boven de 40 hebben geen seks meer
Klopt en jij ook niet met je haakwerkjequote:Op woensdag 13 mei 2015 19:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Klopt. Het enige naaien dat ik doe is het fabriceren van kleding...quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Klopt en jij ook niet met je haakwerkje
ik spring zo voor de trein, denk ikquote:Op woensdag 13 mei 2015 19:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Word je in ieder geval nog één keer te grazen genomen...quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik spring zo voor de trein, denk ik
quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Word je in ieder geval nog één keer te grazen genomen...
O dat wist ik helemaal niet, hoe heet het dan na je veertigste?quote:Op woensdag 13 mei 2015 19:59 schreef ieniminimuis het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |