Dankquote:
Die schele harses ook wel.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die dikke reet kan ook wel wat photoshop gebruiken.
Elke keer weer.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daar past dit clipje wel bij. En ik weet dat ik Deisyy daar een plezier mee doe.![]()
Of die locomotief nog nooit gezienquote:Op maandag 11 mei 2015 18:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Te weinig stof gekocht en dan moet je wat.
Les 1 als kleermaker: Altijd zelf meten bij vrouwen.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Of de maten van Trein verkeerd doorgekregen
Onder het mom van ik ben homoquote:Op maandag 11 mei 2015 18:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Les 1 als kleermaker: Altijd zelf meten bij vrouwen.
Fotoshop? Zo kijkt ze echt hoorquote:Op maandag 11 mei 2015 19:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Mooie fotoshop, die ogen![]()
Vanmiddag had Ziggo zomaar storing, gelukkig is het nu net weer gerepareerd
Ik zat nog bij met de puntentelling.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb 'r nog iets scheler gemaakt...
quote:Op maandag 11 mei 2015 19:33 schreef Deisyy het volgende:
Trein zit met haar rechteroog nog in het vorige topic.
Ik hou me stilquote:Op maandag 11 mei 2015 19:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Maare, heeft Trijn iets aan haar gezicht laten doen?
Sprinter eroverheen.quote:Op maandag 11 mei 2015 19:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vind je een toffe peer en mijn tolerantiegrens is erg hoog tov jou, maar je kunt ook te ver gaan.quote:
Nogalquote:Op maandag 11 mei 2015 19:41 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op maandag 11 mei 2015 19:43 schreef MadMaster het volgende:
Vanmorgen in Wenen op het vliegveld gevonden:
[ afbeelding ]
Hoi Deis en King en andere oudjesquote:
De geur zekerquote:Op maandag 11 mei 2015 20:08 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi Deis en King en andere oudjes![]()
Goed nummert en vooral deze uitvoering:
Ga ff sporten, zat al in m'n gympen maar dacht aan jullie![]()
Die heb ik zo rete stoned gekeken. Ik raak er nog van in de war.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:08 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi Deis en King en andere oudjes![]()
Goed nummert en vooral deze uitvoering:
Ga ff sporten, zat al in m'n gympen maar dacht aan jullie![]()
zet 'm in het reuzenrad en zorg dat hij bovenin blijft hangen...quote:Op maandag 11 mei 2015 19:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vind je een toffe peer en mijn tolerantiegrens is erg hoog tov jou, maar je kunt ook te ver gaan.
Geen kwaad woord over Wenen, anders duw ik je onder een paardenkoets ofzo.
Hups naar het keldertjequote:Op maandag 11 mei 2015 20:56 schreef MadMaster het volgende:
Madame Tussauds gokt op een overwinning voor Trijn:
[ afbeelding ]
Dat reuzenrad is wel lachwekkend trouwens. Dat draait zo traag rond, dat je van saaiheid in slaap valt. Hele grote bakken vergeleken met de kermis variaties die we hier kennen. En dus draaien ze ook heel langzaaam rond.quote:Op maandag 11 mei 2015 20:23 schreef Doedezemaar het volgende:
zet 'm in het reuzenrad en zorg dat hij bovenin blijft hangen...
quote:Ik ben nog nooit in Wenen geweest, staat nog steeds op mijn lijstje. Ooit, heel lang geleden had ik bedacht dat ik het wilde bewaren voor een huwelijksreis, maar misschien moet ik dat idee maar eens loslaten
1995, iets met een Europa Cup 1 winnen of zo, volgende week 20 jaar geleden...quote:Op maandag 11 mei 2015 20:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zet 'm in het reuzenrad en zorg dat hij bovenin blijft hangen...
Ik ben nog nooit in Wenen geweest, staat nog steeds op mijn lijstje. Ooit, heel lang geleden had ik bedacht dat ik het wilde bewaren voor een huwelijksreis, maar misschien moet ik dat idee maar eens loslaten
Op dat moment was ik er ook....maar volgens mij hebben we het daar ook al eens over gehad.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:44 schreef MadMaster het volgende:
1995, iets met een Europa Cup 1 winnen of zo, volgende week 20 jaar geleden...
oh damn, is dat al weer 20 jaar geleden? Ik zie mijn huisgenoot nog door het huis ijsberen, hij kon de spanning niet aan.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
1995, iets met een Europa Cup 1 winnen of zo, volgende week 20 jaar geleden...
Nee, volgens mij niet.quote:Op maandag 11 mei 2015 21:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Op dat moment was ik er ook....maar volgens mij hebben we het daar ook al eens over gehad.
quote:Op maandag 11 mei 2015 21:54 schreef MadMaster het volgende:
Nee, volgens mij niet.
Maar misschien is jouw geheugen beter dan dat van mij...
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:55 schreef Kingstown het volgende:
Wat ik je altijd nog eens wilde vragen....ben jij bij de EC1 finale in Wenen geweest?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:57 schreef MadMaster het volgende:
Ja.
Ook in rotterdam 1972, Athene 1987, Straatsburg 1988, Turijn 1992 en Rome 1996.
Plus tientallen andere Europese uitwedstrijden...
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:59 schreef Kingstown het volgende:
Dat je vaak was meegereisd dat wist ik, maar was benieuwd of je in Wenen was geweest, omdat ik daar op dat moment zelf ook was. Werkgerelateerd dan en niet ivm het voetbal.
De precieze context wist ik niet meer, maar daar hebben we dan weer een archief voor.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:00 schreef MadMaster het volgende:
Goede zaken gedaan onder de Ajacieden?
Opgehelderd...quote:Op maandag 11 mei 2015 22:01 schreef Kingstown het volgende:
De precieze context wist ik niet meer, maar daar hebben we dan weer een archief voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |