abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152516560
Het beste idee is volgens mij:
Gewoon uitnodigen en door de AIVD alles in het geheim laten filmen en opnemen. Je kunt dit soort malloten beter in kaart hebben dan dat ze hun ideëen ondergronds verspreiden.
Er waren ook wel eens PKK vergaderingen met types die voor geweld pleitten.
Er zijn ook neo-nazi bijeenkomsten (geweest), CP 86, NVU. Daar is ook ooit door Jaap Jongbloed een geheime opname van gemaakt. Daar kwam veel aan het licht (Richard van der Plas) over hun ideëen. Daar kun je later weer gebruik van maken.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  dinsdag 12 mei 2015 @ 12:21:16 #52
45457 NightH4wk
Semper Fi!
pi_152519535
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 20:32 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Mwoah, op een speciaal themakanaal. Met ondertiteling.
Weten we eindelijk eens wat men zegt.
www.memri.org heeft soms wel leuke clips.
pi_152551459
De omstreden islamitische geestelijke Sa'ad Ateeq al-Ateeq spreekt vrijdag toch niet op een conferentie in de Helmondse moskee al-Fadjr. Het bestuur van de moskee heeft na overleg met de burgemeester van Helmond Elly Blanksma besloten de uitnodiging aan de omstreden sjeik in te trekken, meldt het Eindhovens Dagblad.
Ook de uitnodiging aan een andere buitenlandse gastspreker wordt ingetrokken. De Arabische Sa'ad Ateeq al-Ateeq riep eind januari volgens een Engelse vertaling van een van zijn preken Allah op tot 'vernietiging' van Joden, christenen, sjiieten en alawieten.

De burgemeester had volgens de krant inlichtingen ingewonnen bij de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid (NCTV) over de imam. Op basis daarvan gaf Blanksma het moskeebestuur 'het dringende advies' het duo niet te laten spreken op de conferentie 'De Schoonheid van de Islam', zo laat het moskeebestuur weten in een verklaring. Die werd dinsdagavond laat naar de gemeenteraad van Helmond gestuurd.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)treden-imam-af.dhtml

Wat een poppekast steeds. Zal het de moskeeën op den duur toch lukken een haatimam uit te nodigen? Het lijkt wel een wedstrijdje.
pi_152551723
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 09:33 schreef Loekie1 het volgende:
De omstreden islamitische geestelijke Sa'ad Ateeq al-Ateeq spreekt vrijdag toch niet op een conferentie in de Helmondse moskee al-Fadjr. Het bestuur van de moskee heeft na overleg met de burgemeester van Helmond Elly Blanksma besloten de uitnodiging aan de omstreden sjeik in te trekken, meldt het Eindhovens Dagblad.
Ook de uitnodiging aan een andere buitenlandse gastspreker wordt ingetrokken. De Arabische Sa'ad Ateeq al-Ateeq riep eind januari volgens een Engelse vertaling van een van zijn preken Allah op tot 'vernietiging' van Joden, christenen, sjiieten en alawieten.

De burgemeester had volgens de krant inlichtingen ingewonnen bij de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid (NCTV) over de imam. Op basis daarvan gaf Blanksma het moskeebestuur 'het dringende advies' het duo niet te laten spreken op de conferentie 'De Schoonheid van de Islam', zo laat het moskeebestuur weten in een verklaring. Die werd dinsdagavond laat naar de gemeenteraad van Helmond gestuurd.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)treden-imam-af.dhtml

Wat een poppekast steeds. Zal het de moskeeën op den duur toch lukken een haatimam uit te nodigen? Het lijkt wel een wedstrijdje.
Je hebt nu http://www.geenstijl.nl/archives/images/sprekersgeheim.html deze gasten die hun sprekers geheim houden tot de dag zelf zodat de AIVD e.d. geen maatregelen kunnen treffen.
pi_152551968
quote:
7s.gif Op woensdag 13 mei 2015 09:45 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je hebt nu http://www.geenstijl.nl/archives/images/sprekersgeheim.html deze gasten die hun sprekers geheim houden tot de dag zelf zodat de AIVD e.d. geen maatregelen kunnen treffen.
Nogal logisch wat er komt als ze het geheimhouden.
pi_152552768
Het contactorgaan van moslimorganisaties klaagde vorige week over het gebrek aan communicatie met de overheid mbt verboden imams, maar volgens mij maakt het niet zo gek veel uit wie je uitnodigt van dat rondtrekkende gezelschap van gastsprekers voor islamitische feestjes...
I´m back.
pi_152552801
quote:
15s.gif Op woensdag 13 mei 2015 10:27 schreef Ryan3 het volgende:
Het contactorgaan van moslimorganisaties klaagde vorige week over het gebrek aan communicatie met de overheid mbt verboden imams, maar volgens mij maakt het niet zo gek veel uit wie je uitnodigt van dat rondtrekkende gezelschap van gastsprekers voor islamitische feestjes...
Idd. Wel grappig om te lezen, ter vermaeck.
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
  Forum Admin woensdag 13 mei 2015 @ 12:10:32 #58
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_152555325
Vraag me af hoe een overwegend islamitsch land zou reageren als er een fundamentalistische gggristen langskomt om te preken over kruistochten, de paus en de allesoverheersende positie van de kerk.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_152556724
quote:

[..]

Moeten ze geen visum regelen bij de overheid o.i.d.? Het lijkt me in ieder geval een goed idee dat clubjes die dat doen om vervolgens haatprekers uit te nodigen maar gewoon te sluiten.
  woensdag 13 mei 2015 @ 13:16:52 #60
117098 Hathor
Effe niet
pi_152556799
quote:
10s.gif Op woensdag 13 mei 2015 12:10 schreef Straatcommando. het volgende:
Vraag me af hoe een overwegend islamitsch land zou reageren als er een fundamentalistische gggristen langskomt om te preken over kruistochten, de paus en de allesoverheersende positie van de kerk.
Das heel simpel, die komt er niet in.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  Forum Admin woensdag 13 mei 2015 @ 13:26:05 #61
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_152557102
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 13:16 schreef Hathor het volgende:

[..]

Das heel simpel, die komt er niet in.
Was een lichtelijk retorische vraag, maar inderdaad. Waarom moeten wij dit soort bullshit wel faciliteren vraag ik me dan af. Rot op naar je zandbak en ga daar haat prediken.

Wel grappig dat dit maar moet kunnen en Wilders blijkbaar een opruiende flikker is. Newsflash, dat is Wilders ook.. en deze flapdrol dus ook.

[ Bericht 10% gewijzigd door Straatcommando. op 13-05-2015 13:32:37 ]
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_152568046
quote:

[..]

Zorgelijke situatie :N
pi_152578518
Las dat er al weer een nieuwe prediker in aantocht was, dit keer in Eindhoven.
Die allemaal niet predikt dat je Joden, ongelovigen, vrouwen met korte rokken of homo's de keel moet afsnijden als rechtgeaard moslims, maar dat mocht je een zelfmoordaanslag willen plegen, je dat moest doen in landen van de ongelovigen (lees het westen), want dan is het wel okee. Olee, olee, olee. :).
I´m back.
pi_152584293
quote:
14s.gif Op woensdag 13 mei 2015 22:59 schreef Ryan3 het volgende:
Die allemaal niet predikt dat je Joden, ongelovigen, vrouwen met korte rokken of homo's de keel moet afsnijden als rechtgeaard moslims, maar dat mocht je een zelfmoordaanslag willen plegen, je dat moest doen in landen van de ongelovigen (lees het westen), want dan is het wel okee. Olee, olee, olee. :).
Wanneer ben je precies "een land van de ongelovigen" volgens deze goede man ? Er wonen hier immers al redelijk wat moslims - vanaf welk percentage zijn wij veilig ?
pi_152584355
quote:
14s.gif Op woensdag 13 mei 2015 22:59 schreef Ryan3 het volgende:
Heeft die imam dan ook niks met de islam te maken?
pi_152584413
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 08:39 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Heeft die imam dan ook niks met de islam te maken?
Natuurlijk niet.
Totdat je een suggestieve opmerking over haatimams maakt. Dan beledig je plotseling wel weer alle moslims.
pi_152584447
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 08:49 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Natuurlijk niet.
Totdat je een suggestieve opmerking over haatimams maakt. Dan beledig je plotseling wel weer alle moslims.
Dus een haatimam staat eigenlijk voor liefde?
pi_152584748
quote:

[..]

ik denk dat de aivd wel backdoors en andere intelligence heeft om daar achter te komen. Het is niet voor niets hun core business.
There are only 151 Pokémon.
pi_152584773
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2015 09:20 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

ik denk dat de aivd wel backdoors en andere intelligence heeft om daar achter te komen. Het is niet voor niets hun core business.
Ik denk dat je de AIVD schromelijk overschat.
pi_152592689
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 09:22 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Ik denk dat je de AIVD schromelijk overschat.
Ik denk dat je het management van de gebedshuizen ook flink overschat :)

Dus dat houdt elkaar wel redelijk in evenwicht met wellicht een kleine voorsprong voor de AIVD
pi_152592789
Deze:
quote:
Omstreden imam naar moskee Al Fourqaan in Eindhoven | Omroep Brabant

EINDHOVEN - Een omstreden imam doet van 22 tot en met 25 mei mee aan een conferentie in de Al Fourqaan-moskee in Eindhoven. Het gaat om sjeik Abdullah Al Muslih. Het bestuur van de moskee wil het bezoek door laten gaan.

Manager Nasr el Damanhoury van de moskee laat in het ED weten dat de sjeik 'bekend staat om zijn gematigdheid'. Hij benadrukt dat Al Fourqaan geen radicale sprekers uitnodigt.

Zelfmoordaanslagen
Volgens de website GeenStijl is Al Muslih wel degelijk een haatimam. GeenStijl onderstreept dit met een filmpje uit 2004, waarin de sjeik zegt dat zelfmoordaanslagen geoorloofd zijn. "Maar niet in moslimlanden."
Bron: www.omroepbrabant.nl
I´m back.
pi_152592876
Oh ja, toestemming voor zelfmoordaanslagen..

In de Koran staat dat zelfmoord een zonde is, maar deze tokkies staan boven Allah en Mohammed en vinden het ok. F*** logic. Ik vind het dan ook prima dat er alcohol gedronken wordt.Wie ben ik? Wie is hij? Stelletje apen, die salafisten met hun pre-islamitisch geloof.

[ Bericht 4% gewijzigd door Beathoven op 14-05-2015 15:23:57 ]
pi_152596795
quote:
5s.gif Op donderdag 14 mei 2015 15:16 schreef Beathoven het volgende:

In de Koran staat dat zelfmoord een zonde is, maar deze tokkies staan boven Allah en Mohammed en vinden het ok. F*** logic. Ik vind het dan ook prima dat er alcohol gedronken wordt.Wie ben ik? Wie is hij? Stelletje apen, die salafisten met hun pre-islamitisch geloof.
Ja daar staat ook in dat je niet mag liegen, stelen etc.

Echter in het geval van oorlog/jihad/het geloof verdedigen mag dat wel allemaal.
pi_152597190
quote:
5s.gif Op donderdag 14 mei 2015 15:16 schreef Beathoven het volgende:

Salafisten, en ik citeer, baseren hun geloof op de eerste generaties moslims.
Toen het leven van de moslims nog niet aangetast was door allerlei ongerijmdheden en tegenstrijdigheden.
I´m back.
  donderdag 14 mei 2015 @ 18:15:51 #75
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_152597209
Waarom moeten er eigenlijk zoveel imams vanuit verre barbaarse oorden ingevlogen worden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')