Zo zo, vooruitstrevend hoor.quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:01 schreef Mylene het volgende:
[..]
Sinds de frisse wind is bijvoorbeeld ook Sarabi aangesproken op haar postgedrag.
Dat dus. Ik heb geen idee wat je wilt bereiken door alle posts te verwijderen die enigszins negatief zijnquote:Op donderdag 4 juni 2015 21:06 schreef sanger het volgende:
Mylene, is het niet een idee een constructieve oplossing te bedenken ipv iedereen die je tegenspreekt te bannen? Het probleem blijft zo bestaan volgens mij. Dus wachten op nog een andere keer een escalatie.
Ja, maar wat is 'normaal'? Waarom mogen we bijvoorbeeld in het topic geen plaatjes posten?quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:15 schreef Mylene het volgende:
Moderators kunnen niet bannen, alleen aanvragen. Als je normaal post is er niets aan de hand. Zo moeilijk is het niet.
Topic vervuilend, genoeg andere topics waar je deze kunt deponeren.quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar wat is 'normaal'? Waarom mogen we bijvoorbeeld in het topic geen plaatjes posten?
Dan kunnen we driekwart van fok wel sluiten...quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:16 schreef Mylene het volgende:
[..]
Topic vervuilend, genoeg andere topics waar je deze kunt deponeren.
Nou eigenlijk nietquote:Op donderdag 4 juni 2015 21:16 schreef Mylene het volgende:
[..]
Eens met de rest van je post en zulks, maar hier heeft moblo het ook over gehad in het topic.quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ook jammer trouwens dat moblo in dit topic gaat klagen over de OP, in plaats van het in het topic zelf aan te kaarten
Ah, dan heb ik dat gemistquote:Op donderdag 4 juni 2015 21:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Eens met de rest van je post en zulks, maar hier heeft moblo het ook over gehad in het topic.
Dan blijft het wel staan hoor, als het afvallen gerelateerd is.quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou eigenlijk nietSoms is het gewoon geinig om een afval gerelateerd plaatje te posten en vaak wordt dat nog gewaardeerd ook. Waarom zou ik dat in bijvoorbeeld ONZ posten als het gerelateerd is aan dat topic? Ze zeggen niet voor niks 'een plaatje zegt soms meer dan 1.000 woorden'.
Welke aanwijzing, dat er geen plaatje gepost mocht worden? Die memo heb ik gemist.quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:28 schreef Pharkus het volgende:
Het gaat niet om het plaatje maar om het niet willen luisteren naar de aanwijzingen van de mods.
Maar het geeft wel de indruk dat er ietwat naar oude koeien gekeken wordt bij het aanvragen. Zoals Maraca zegt, er kan best wat discussie zijn. Mar die wordt nu om zeep geholpen imo.quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:15 schreef Mylene het volgende:
Moderators kunnen niet bannen, alleen aanvragen. Als je normaal post is er niets aan de hand. Zo moeilijk is het niet.
En wat nu als we dat voortaan een SC noemen?quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:16 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja er is hier mijn in\ziens ook geen sprake van een frisse wind, schone lei enz.quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:31 schreef sanger het volgende:
[..]
Maar het geeft wel de indruk dat er ietwat naar oude koeien gekeken wordt bij het aanvragen. Zoals Maraca zegt, er kan best wat discussie zijn. Mar die wordt nu om zeep geholpen imo.
Maar waarom gaat de mod in kwestie niet gewoon de discussie aan om eindelijk eens tot een oplossing te komen>? Op deze manier wordt het van kwaad tot erger, met als resultaat dat mensen misschien wel FOK! de rug keren. Lijkt me ook niet helemaal de bedoeling toch?quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:28 schreef Pharkus het volgende:
Het gaat niet om het plaatje maar om het niet willen luisteren naar de aanwijzingen van de mods.
Welke oplossingen had je in gedachte?quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:33 schreef sanger het volgende:
[..]
Maar waarom gaat de mod in kwestie niet gewoon de discussie aan om eindelijk eens tot een oplossing te komen>? Op deze manier wordt het van kwaad tot erger, met als resultaat dat mensen misschien wel FOK! de rug keren. Lijkt me ook niet helemaal de bedoeling toch?
Dat men die aanstoot kan nemen aan de mensen in topic X niet meer posten in topic Y. En als ze er echt aanstoot aan nemen misschien zelfs wel niet meer lezen, of althans op eigen risico.quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:37 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Welke oplossingen had je in gedachte?
Er was geen discussie. Reden van ingrijpen kwam door deze posts.quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:31 schreef sanger het volgende:
[..]
Maar het geeft wel de indruk dat er ietwat naar oude koeien gekeken wordt bij het aanvragen. Zoals Maraca zegt, er kan best wat discussie zijn. Mar die wordt nu om zeep geholpen imo.
quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:42 schreef Ryuuzen het volgende:
dit is een subtiele referentie naar iemand in de dieetclub....die 30 dagen iets doet en na 4 dagen zoiets had van "dit is niets voor mij"
quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:56 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
nee hoor het was Sarabi (ow yea I went there)
shots fired!
quote:Op donderdag 4 juni 2015 14:37 schreef Ryuuzen het volgende:
nou ja ze is iig "opgehoepeld" naar dat andere topic
zo schrok ik me even een ongeluk dat ik door je gequote werdquote:Op donderdag 4 juni 2015 21:46 schreef Mylene het volgende:
[..]
Er was geen discussie. Reden van ingrijpen kwam door deze posts.
[..]
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |