Oh nitpicker, dan is het donderdag, jij je zin. En verder gaat het nergens over en dat weet je zelf ook wel. 'in wangetjes knijpt 'quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:34 schreef Skv het volgende:
[..]
Waarom? Er is nog steeds geen enkel fatsoenlijk antwoord geproduceerd en alle posts zijn weg. Bovendien is het geen zondag.
Worden FA's en mods tegenwoordig uitgezocht op het feit dat ze maar wat doen en vervolgens alles verwijderen zodat er geen discussie meer over kan ontstaan? Ook in dit fb topic is nog niet een fatsoenlijke opmerking geplaatst, behalve dan Door x3ro. als deze discussie irritant is (blijkbaar wel, anders werd er wel normaal gereageerd), dan moet er maar normaal gemiddelde worden.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh nitpicker, dan is het donderdag, jij je zin. En verder gaat het nergens over en dat weet je zelf ook wel. 'in wangetjes knijpt '
GC / Users waar je aan moet wennen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:08 schreef Skv het volgende:
[..]
En blijf van mijn wangen af, of ik stuur je weer een mailbom.
2005quote:
Intussen wanneer men met een goed onderbouwde uiteenzetting van een probleem melding maakt bij Fok.. Tot 5 maal toe.quote:
Ga je nog reageren op de posts in dit topic van x3ro, DDD en mij?quote:
dediscussie was al lang wel over, zoals meedere malen aangegeven.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:57 schreef Skv het volgende:
[..]
Ga je nog reageren op de posts in dit topic van x3ro, DDD en mij?
Ja hoor. Bij mijn weten is er nog geen topic over.quote:Op maandag 18 mei 2015 15:10 schreef De_Kaas het volgende:
Zou een topic(reeks) over duurzaam leven in LIF passen? Of bestaat het al of kan het überhaupt beter ergens anders?
Nee, jij vind dat onvriendelijke woorden. Het is totaal niet veroordelend. Het geeft aan dat je beter eerst dat kan lezen voordat je domme vragen stelt. En ja, domme vragen staan echt.quote:Op woensdag 27 mei 2015 16:54 schreef motorbloempje het volgende:
Zeg, modjes. In dat ontzettend gezellige topic waar iedereen welkom is om te praten over afvallen staan wat onvriendelijke woorden in de OP, 'domme vragen' dit dat alles.
Als je zo inclusive wilt zijn moet je, m.i. ook dat soort dingen gewoon niet willen zeggen in zo'n topic, het is nogal veroordelend enzo. Meer afvaltopicposters die het hier mee eens zijn?
+1quote:Op woensdag 27 mei 2015 16:54 schreef motorbloempje het volgende:
Zeg, modjes. In dat ontzettend gezellige topic waar iedereen welkom is om te praten over afvallen staan wat onvriendelijke woorden in de OP, 'domme vragen' dit dat alles.
Als je zo inclusive wilt zijn moet je, m.i. ook dat soort dingen gewoon niet willen zeggen in zo'n topic, het is nogal veroordelend enzo. Meer afvaltopicposters die het hier mee eens zijn?
Ik kan me hier wel in vinden.quote:Op woensdag 27 mei 2015 16:54 schreef motorbloempje het volgende:
Dat. Leuk man als pop 900 komt met "ja ik eet geen brood mee want KH's zijn slecht he?". Krijg je toffe reacties van voor de 900ste keer.quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:00 schreef gcjoel het volgende:
niet dat mensen de OP lezen meestal (zeker niet die voor wie het bedoeld zou zijn) maar het scheelt wel veel gemene reacties. Want als poppetje nummer zoveel met dezelfde 'domme' vraag aan komt zetten zijn de reacties echt niet meer gezellig en open.
En vallen over dat het domme vragen worden genoemd vind ik nogal soft. Ik denk dat ieder normaal denkend mens echt wel snapt dat dit niet direct bedoeld wordt als je bent achterlijk en dom ofzo.
Wat voor de een duidelijk is, is voor de ander compleet nieuw, zeker met al die nieuwe methoden, dingen die elkaar tegenspreken (waarvan je eigenlijk nog steeds nooit kunt weten wat nou waar is), en die link is bijvoorbeeld best prima, een overzichtje van informatie voor als je begint, maar zet er dan achter: "lees deze link even door om alvast antwoord te vinden op veel gestelde vragen".quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:00 schreef gcjoel het volgende:
niet dat mensen de OP lezen meestal (zeker niet die voor wie het bedoeld zou zijn) maar het scheelt wel veel gemene reacties. Want als poppetje nummer zoveel met dezelfde 'domme' vraag aan komt zetten zijn de reacties echt niet meer gezellig en open.
En vallen over dat het domme vragen worden genoemd vind ik nogal soft. Ik denk dat ieder normaal denkend mens echt wel snapt dat dit niet direct bedoeld wordt als je bent achterlijk en dom ofzo.
Maar die lazen de OP sowieso al niet, dus waarom de mensen die 'm wél lezen meteen ontmoedigen om te posten?quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat. Leuk man als pop 900 komt met "ja ik eet geen brood mee want KH's zijn slecht he?". Krijg je toffe reacties van voor de 900ste keer.
ik kan me hier ik vinden.quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:00 schreef gcjoel het volgende:
quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar die lazen de OP sowieso al niet, dus waarom de mensen die 'm wél lezen meteen ontmoedigen om te posten?
quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:04 schreef CrunchySelf het volgende:
Als je je al ontmoedigd voelt door 'domme vragen' te gebruiken als term dan staat je nog heel wat te wachten in het leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |